Citat:
Ursprungligen postat av
Yanii
Jo jag fattar men jag får intrycket att J är påverkad även om vi inte vet det eftersom (facepalm!) han aldrig testades(!!!) och svamlar.
Han har ju också gjort fel och säkert varit skitjobbig men om han nu började bråka så borde ju de som utsattes för honom ha ringt när han var så läskig.
Som lekman uppfattar även jag J och hans kompis som påverkade av något. Jag finner även Js agerande irrationellt då han även efter att han känt sig angripen, hotad och skämdes av livvakten fortsatt sitt agerande och inte gått därifrån. J har stått med med mobilen i handen, sagt både till sin vän och livvakten att han ska ringa polisen, vet telefonnumret, och sedan inte gör det.
Istället för att ringa polis eller kalla på väktare så väljer han att inte göra detta, han går inte heller åt något annat håll trots upprepade tillsägelser, utan bara fortsätter. Detta talar också för ett irrationellt beteende, och det är synd att det inte kommit fram några filmer på dessa personer (ännu) från tidigare på kvällen, som tydligare kanske kan ge en bild av om de var påverkade.
För övrigt finner jag det märkligt att inte båda parter i detta är misstänkta för brott.