2019-07-16, 03:11
Medlem
ms18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
Som 19-åring har han gjort mål i Sverige, Tyskland, Holland och Spanien. Vet inte vad jag ska tycka om det, men det är i fler länder vid tidig ålder än många andra som blivit framgångsrika gjort.

Får bara hoppas han kan slå sig till ro i en och samma klubb så småning om. Kan inte vara jätte kul att byta klubb varje säsong, nya språk, nya klubbkamrater, andra kulturer..

Gör säkert en fin säsong med 12mål och några assists.
Citera
2019-07-16, 03:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ms18
Får bara hoppas han kan slå sig till ro i en och samma klubb så småning om. Kan inte vara jätte kul att byta klubb varje säsong, nya språk, nya klubbkamrater, andra kulturer..

Gör säkert en fin säsong med 12mål och några assists.

Det är en bra poäng. Jag tycker han kunde ha fått stanna i Eredivisie något år till. Tänk om han växer ännu mer nu. Kan bli riktigt gött för Sverige och landslaget.
Citera
2019-07-16, 03:29
Medlem
ms18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pezten
Det är en bra poäng. Jag tycker han kunde ha fått stanna i Eredivisie något år till. Tänk om han växer ännu mer nu. Kan bli riktigt gött för Sverige och landslaget.

Synd att han inte gick till Eredivise efter AIK, om vi leker med tanken på att han hade haft en lika bra säsong där som han hade under våren han var där, då hade han nog kunnat hamna i en klubb som Kanske Valencia / Sevilla.

Vet inte varför jag gillar Alexander, aldrig följt svensk fotboll eller Alexander tidigare men känns som en jordnära och härlig kille. Kul med en sån ”liten” kille i Spanien hoppas få se lite magi mot tex Pique och Ramos i höst
Citera
2019-07-20, 23:09
Medlem
Jag antar att det inte gick så bra för Isak idag? Har inte sett en notis om det, då brukar det båda illa.
Citera
2019-07-21, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Duffie
Jag antar att det inte gick så bra för Isak idag? Har inte sett en notis om det, då brukar det båda illa.
Streamen var död men vad jag förstog från text rapportering så spelade/sprang han till sig 3-4 riktigt bra lägen och han spelade ju bara 45m så vet inte vad han gjorde utöver det men bortsett från räddningar på dem så verkar han vart bra.
Mattan ska tydligen ha vart katastrof med men jag vet inte, såg inte som sagt.

Ingen av 11orna ska inte spelat så generelt bra som lag igår.
Citera
2019-07-27, 16:40
Medlem
ms18s avatar
En assist i 2-2 matchen mot nottingham forest här om dagen, och två mål idag mot Millwall. Orsakade även straff dock, hade glömt bort att super talangen .. Januzaj spelade i real. Ska bli kul och se vad denna klubb kan göra denna säsong
Citera
2019-07-27, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ms18
En assist i 2-2 matchen mot nottingham forest här om dagen, och två mål idag mot Millwall. Orsakade även straff dock, hade glömt bort att super talangen .. Januzaj spelade i real. Ska bli kul och se vad denna klubb kan göra denna säsong
Ja han spelade i "bänk-elvan" dessa matcher men det är tydligt att Han, Januzaj och Ödegaard är deras starkaste bänkvapen och de som kan slå sig in i startelvan realistiskt sett.

2+1 på 110-115m speltid i helgen mot Nottingham Forest och Millwall. Sen nätade han i första träningsmatchen med. Sämre intryck kan han ju göra.
Citera
2019-08-10, 11:48
Medlem
Någon som har tittat på hans träningsmatcher och har någon inblick i hur han ser ut för tillfället? Vet att det inte blivit mål dom senaste matcherna men spelar han fortfarande bra?
Citera
2019-08-10, 14:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Duffie
Någon som har tittat på hans träningsmatcher och har någon inblick i hur han ser ut för tillfället? Vet att det inte blivit mål dom senaste matcherna men spelar han fortfarande bra?
Ser mycket bra ut efter succeen i Holland och Tyskland. Kommer nog köra fett nu.
Citera
2019-08-10, 22:20
Medlem
snillet_1s avatar
Mål i genrepet inför ligastarten, kul att han verkar ha kommit in snabbt i det:

https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/zGkapr/vackert-solomal-av-alexander-isak-i-ligagenrepet
Citera
2019-08-17, 11:51
Medlem
BarryHeros avatar
Verkar bli en säsong på bänken för Isak. Han har blivit tilldelad nummer 19 inför ligastarten.
Citera
2019-08-17, 14:01
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHero
Verkar bli en säsong på bänken för Isak. Han har blivit tilldelad nummer 19 inför ligastarten.

Ehhh va? Vad fan knarkar du?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in