2019-07-27, 12:44
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grenkomp GRK
Tänk om det varit en kvinna i hijab som blivit avslängd pga den, vilket jävla drev det hade blivit från media, folk hade fått sparken till höger och vänster.

Det hade varit kicken. Blir intressant att se skillnaden här. Grunden är ju egentligen densamma. En icke-muslim säger åt en muslim att det där är inte ok klädsel enligt mina värderingar och som här en muslim säger åt en icke-muslim att det där inte ok klädsel enligt mina värderingar. Borde rendera samma typ av straff men gissningsvis kommer muslimen här undan med kanske en skarp varning. Muslimen ville u egentligen bara kvinnans bästa. Det vill ju inte den som vill förhindra att kvinnor måste bära slöjor och heltäckande när det är 30 grader varmt.
Citera
2019-07-27, 12:47
Medlem
Koettbullens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undercover-racist
Pedofili är utbrett bland svenskar. Skulle jag starta fake-konton på olika kontaktsajter, där jag utger mig vara en minderårig tjej/kille, så skulle jag uteslutande få svar från svenska (gubbar/tantslem).

Dessa typer uppskattar den nya trenden med lättklädda tjejer/flickor. Smygfoton tar de överallt, på bussar, stränder, stan.
Nu hänger inte direkt muslimer på diverse kontaktsajter i någon större utsträckning, främst eftersom de ofta är analfabeter och inte förstår sig på teknologi mer avancerat än hjulet eller eld.

Sedermera måste du ställa dig frågan, i vilken kultur är barngifte vanligt förekommande?
Citera
2019-07-27, 12:48
Medlem
Passepartouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rullibull
Jo det gör han när han sätter ner foten på hennes gränstestande. Hon vill bara ha en pappa som visar att han bryr sig. Nu fick busschaffisen göra pappans jobb. Nästa gång kanske hon tänker till innan hon klär av sig offentligt.

Sluta dramatisera. "Kasta av henne på gatan".. buhu, i centrala Malmö där nästa buss kommer om ca 3 minuter.. huuu så hemskt för den stackars vuxna kränkta avklädda kvinnan.
Lägg av. Både du och jag vet att "kränkningen" låg i avvisandet. "Va?! Vad händer? Vill han inte se mig naken? Uäääääääää! Så jag brukar få min uppmärksamhet ju när pappa inte ser mig (bryr sig (trots att jag går runt naken på stan))."

Vad ger dig rätt att bestämma över kvinnan? Hon var inte naken, hennes klädsel är hennes ensak. Vad är du rädd för?
Citera
2019-07-27, 12:51
Medlem
Raktinyllets avatar
Citat:
I min kultur? Du menar den svenska då? Är svensk, född och uppvuxen här, precis som vilken annan svenne som helst. Men din lågpanna gör det omöjligt för dig att förstå att en svensk faktiskt kan avvika från horidealet du själv dyrkar. Stackare!

Fan vad du yrar om horor hit och dit. En hora är någon som säljer sex. Det har ingenting med kläder att göra.
Citera
2019-07-27, 12:51
Medlem
kungarolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undercover-racist
Pedofili är utbrett bland svenskar. Skulle jag starta fake-konton på olika kontaktsajter, där jag utger mig vara en minderårig tjej/kille, så skulle jag uteslutande få svar från svenska (gubbar/tantslem).

Dessa typer uppskattar den nya trenden med lättklädda tjejer/flickor. Smygfoton tar de överallt, på bussar, stränder, stan.

Värderingarna som skapats i Mellanöstern har format samhället där. Och vilket plats i Mellanöstern fungerar bra? Är det västlänningar som vallfärdar till Mellanöstern eller är det folk i Mellanöstern som vallfärdar hit?
Citera
2019-07-27, 12:52
Medlem
Passepartouts avatar
Citat:
I min kultur? Du menar den svenska då? Är svensk, född och uppvuxen här, precis som vilken annan svenne som helst. Men din lågpanna gör det omöjligt för dig att förstå att en svensk faktiskt kan avvika från horidealet du själv dyrkar. Stackare!

Du menar den svenska kulturen på 1950-talet? För sjuttio år sedan? Jag antar att du är en äldre person med samma värderingar som busschaffisen.

Tiderna förändras, vad du än anser om det; du har laglig rätt att gå klädd hur du vill i Sverige idag.
Citera
2019-07-27, 12:57
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Citat:
Inte skadar någon annan? Men om det skadar henne själv, som tex hennes rykte? Hon blir tagen för en billig horakvinna? Är det inte gott av chaffisen att skydda henne från självskadebeteendet då eftersom hennes eunuck till pappa uppenbarligen misslyckats?

Då borde han väl kört hem henne. Det hjälper väl inte att neka henne att kliva på bussen? Spontant så låter inte shorts och top/linne eller vad det nu var som några extrema klädesplagg en varm sommardag i Sverige.

Men du kanske tycker att en heltäckande svart dräkt är mer passande? Förresten så gäller samma "regler" för män och kvinnor om det nu är kopplat till islam men män skiter helt enkelt i dessa "regler" och springer ofta omkring i just linne och shorts trots att de inte ska visa hud i onödan
Citera
2019-07-27, 13:01
Citat:
Ursprungligen postat av Passepartout
Du menar den svenska kulturen på 1950-talet? För sjuttio år sedan? Jag antar att du är en äldre person med samma värderingar som busschaffisen.

Tiderna förändras, vad du än anser om det; du har laglig rätt att gå klädd hur du vill i Sverige idag.
Exakt. Du kanske har noterat att oavsett vad de heliga reglerna säger så dräller det av patrask på gatorna som ofredar kvinnor? Fortsätt hänvisa till regelverket som om det gjorde någon skillnad. 👏🏻

Citera
2019-07-27, 13:02
Medlem
Grenkomp GRKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PKsluddret
Du är livrädd för det drevet eller hur?

Nej, förklarar bara skillnaden på när en svensk blir utsatt gentemot en invandrare.
Citera
2019-07-27, 13:04
Medlem
lersaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Krankentot
Varför ska en snygg svensk tjej inte få gå som hon vill? Det är väl diskriminering om nåt. Värnhem är anustorg i Malmö. Vad säger ni om det? Hon är väldigt snygg dessutom, varför har berikarna rätt att avvisa lite ögonfröjd? Eller har de det?

https://www.sydsvenskan.se/2019-07-2...-for-lattkladd

Var fanns alla svenska killar, ingen ställde upp för henne.

svenskarna är nog inte i Malmö iallafall
Citera
2019-07-27, 13:05
Medlem
marcus90_kungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av julernst
Intressant, hur ser du att de är muslimer? Vilka religiösa markörer har de på sig när de kör buss?
Om vi tar SL som exempel(eller vad det nu är för kinesbolag de använder) så är antalet bönemattor och bönestunder i det fikarum jag hade tillgång till väldigt talande. Det var i princip alltid en eller flera på knä därinne. Men det var förmodligen bara sverigedemokrater som blackfaceat sig för att utmåla busschaufförer som muslimer, de onda jävlarna. Allt annat är ju orimligt!
Citera
2019-07-27, 13:08
Medlem
Raktinyllets avatar
Citat:
Vilken ointelligent kommentar.
https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Hor

"Hor är ett historiskt straffrättsligt begrepp för utomäktenskapligt sexuellt umgänge, då endera eller båda är gifta.[1] De som begick brottet kallades hora ("kvinna som begår hor") och horkarl ("man som begår hor"). Hor straffades strängt i hela Europa ända in på 1900-talet, med dödsstraff, fängelse eller böter.

Därtill kom kyrkotukten. Hor är i denna bemärkelse inte relaterat till prostitution. Det sjätte av Guds bud som omnämns i Bibeln (2. Mosebok 20:14) löd år 1541: ”Du skall icke göra hor”. I 1917 års bibel har hor ändrats till äktenskapsbrott. Enligt luthersk tradition betyder hor, förutom äktenskapsbrott, även att man inte för ett rent och tuktigt leverne.

Det är först efter att horsbrottet avkriminaliserats som 'hora' i det svenska språket kommit att bli mer eller mindre synonymt med (kvinnlig) prostituerad. Det är i den betydelsen ett ofta starkt negativt klingande ord."

Hor är mer än vad du förstår.
Horaktig livsstil är något dåligt.
Hor ger dåliga konsekvenser både för individ och samhälle.
Men det förstår inte du så du kan knalla vidare.

Läser du ens det du kopierar?

"Det är först efter att horsbrottet avkriminaliserats som 'hora' i det svenska språket kommit att bli mer eller mindre synonymt med (kvinnlig) prostituerad."

Det är 2019. Men du kanske lider av Alzheimers? Vad vet jag. Förklara hur man blir en hora eller ett "HOR" bara för att man har lite kläder på sig? Jävla troll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in