Citat:
Ursprungligen postat av
Mullret
Som organdonator kan han göra nytta. Med det levernet blir det till glädje för någon som väntar på operation inom kort.
Skulle du själv vilja ha en organdonation från en heroinmissbrukare?
Frågan som närmast kommer i åtanke är om åklagaren/arna,
(den förste åklagaren, bögen, som ordnade häktningen är även han på semester på obestämd tid!!!) kommer att hålla Asap-Rocky i häkte ill Afghanen avslutat sin "semester" i Iran, och hur lång den semestern blir. Kan bli någon månad eller tom flera år om Afghanen väljer att inte komma tillbaka.
Skall häktningstiden förlängas till 6 månader eller tom. till ett år eller mera utan att rättegång hålls?
Hur ska en opartisk rättegång kunna hållas när målsägaren ej finns i landet och denne dessutom har ett långt register med misshandel och narkotikabrott--heroin i bagaget, vilket gör att dennes trovärdighet kraftigt undergrävs.
(Angående att jag kallar åklagaren för bög så är det inget fel i det, mina homosexuella bekanta kallar sig med stolthet bögar så det är inget skällsord utan en definition som de själva står för och är stolta över, således definitivt inte hets mot folkgrupp.
Mina bekanta yttrar sig heller aldrig så nedsättande och vidrigt som åklagaren gjorde gällande Asap-Rocky.)