Citat:
Ursprungligen postat av
-Info-
Svenskar funkar så. Men t.ex araber eller amerikaner funkar inte så. Att springa och fly ses som väldigt förnedrande.
Sedan ser det väl inte så bra ut i media om det kommer fram. Dvs om en liten spinkig 50 kgs afghan får en livvakt på 150 kg och flera andra svarta män fly för livet.
ASAP Rocky + livvakt skulle få skämmas hela livet för detta. Och livvakten kan glömma några fler jobb.
De här attityderna är dessutom livsfarliga för samhället. Så fort man ser en fara ska man springa för livet istället för att stå upp och försvara sig. Låt ligisterna härja fritt, går de in och tömmer en butik, spring för livet bara och låt de ta allt. Rånar de någon, spring för livet och låt det ske.
Det är så vi skapar no go zoner i hela landet där fullständig laglöshet råder.
ASAP & co är hjältar som borde få medaljer av Konungen för sina goda gärningar.
Citat:
Ursprungligen postat av
Haaaaag
Skall dom på något sätt skylla våldet på att kniv/vapen skulle kunna finnas, så gäller i princip följande:
1. Kniv har dragits.
2. Afghanerna har hotat med att använda kniv.
3. Afghanerna har haft någonting som påminner om/kan misstas för en kniv.
4. Afghanerna har gjort någon slags rörelse som kan tolkas som att man skall dra kniv.
5. Någon annan skall i stunden ha angett att "afghanerna" är knivbeväpnade.
Ingenting av detta har inträffat och det vet du!
Fel, de har rätt att freda sig och bör räkna med att galningar utan spärrar inte går till angrepp utan vapen.
Citat:
Ursprungligen postat av
BlueBerryBerry
Ja jag vet , och om här. Nu blev faktiskt han misshandlad. Jag skiter i afghaner det kunde vara du eller jag som åkte på stryk.
Det är vad åklagaren ska bevisa, det är inte ett faktum. Som en amerikans kongressledamot sa har vi i Sverige gjort offret (ASAP) till förövare och gärningsmannen (afghanen) till offer. I ett icke korrupt land skulle afghanen åtalas för misshandel men helst borde han för länge sedan blivit utvisad för sina tidigare brott.