[quote=framtidsmannen|68201957]
Citat:
Ursprungligen postat av
Haaaaag
1. Har du någon gång i denna tråden sett mig säga någonting om integration eller migration? - NEJ!
2. Har du någon gång i denna tråden sett mig "försvara någon" - NEJ! Jag har pratat om att det ASAP Rocky gör är misshandel/olagligt och att jag anser att någon nödvärnssituation inte förelegat!
3. Har du någon gång i denna tråden sett mig säga att "afghanerna" betett sig bra eller att dom INTE skulle vara pundade? - NEJ! Dom betedde sig fruktansvärt provocerande och har en viss skuld i detta. Det kommer att märkas i domen och det kommer att märkas på deras skadestånd! Att dom varit pundade/påverkade ser väl alla!??[/QUOTE
Herregud vad faan svarar man på sånt här dravel, att negern kastar omkull afghanen och slår en halvmiss mot huvudet!! Är det som är misshandeln menar du? Det sker varje minut i Stockholm framför allt med folk ifrån icke skidåkande nationer! Haha våra fängelser skulle vara så överfyllda av skit att inte ens du skulle få plats!
Nu är det ju så att afghanen blev slagen och stampad på av det här gänget och hade skärsår på armarna. Åklagaren menar att det är asap med vänner som orsakat skadorna, medan asaps advokat säkert kommer att beskriva situationen ungefär som du, men en gnutta mer artikulerat och välformulerat.
Sedan förekommer sådant här dagligen utan att det leder till rättegång, men är man en världsartist så borde man räkna med att man snabbare än vanligt löst folk kan identifieras och anhållas.
Och här kommer vi in på en del i problemet: varför i hela friden anställer asap så kass säkerhetspersonal? Hans tjocka medarbetare ska genast se till att asap genast kommer från platsen utan att behöva dras in i detta trams. Vilken seriös människa som helst kan planera ett upplägg för kvällen där det hela tiden finns möjligheter att snabbt låta ens klient lämna en situation. Fetknoppen kostar inte bara i lön, utan också i sommarens uteblivna konsertintäkter. Jag hoppas att asap inser att han har ett ansvar i att omge sig med rätt medarbetare, i alla fall någon som kan tänka åt honom.