Citat:
Ursprungligen postat av
BushwickBill
Här har du ett väldigt bra exempel på varför du inte kan bedöma information korrekt:
Det du kallar en konspiration är alltså att den som läckte informationen, av någon mystisk anledning, inte är trovärdig när han berättar vart ifrån han fick informationen.
Assange har inte berättat varifrån han fick informationen - han har suttit i en tv-sändning och antytt saker vilket givetvis ligger i hans intresse för att skapa hausse kring wikileaks.
Här är klippet:
https://m.youtube.com/watch?v=Kp7FkLBRpKg
Citat:
Även KimDotCom har bevis på att Panda var Seth Rich och DNC-läckan men han är tydligen inte heller trovärdig. Det finns enligt dig inte ens någon anledning att undersöka saken. Kan du ge ett exempel på någon annan gång någon avslöjar sina källor men att det anses "ej trovärdigt"?
Vet inte varför du har sådant behov av att sprida halmdockor omkring dig, men du excellerar verkligen i det - grattis, eller nåt...
Citat:
Det du anser vara en icke-konspiration är att Ryssarna hackade DNC-mailen.
Vet inte varför du har sådant behov av att sprida halmdockor omkring dig, men du excellerar verkligen i det - grattis, eller nåt.
Citat:
Det enda beviset du har på detta är att DNC och en IT-firma säger det, de tillåter ingen annan undersöka servrarna och Mueller var inte ens intresserad av att göra detta. Det enda "beviset" som presenteras i Mueller-report" är att "US intelligence community bedömer att Ryssland ligger bakom", samma "US-intel" som är under utredning nu haha! Säger DNC att det var ryssar då var det så, bara en ren tillfällighet att det passar som handen i handsken i narrativet de försöker sälja in! Mueller var heller inte ens intresserad av att undersöka bevisen som KimDotCom och Assange har, jag vet inte hur det är i din auktoritetsargumentations-värld men från där jag står är det röd flagg efter röd flagg om någon inte ens vill titta på motbevis!
Som sagt.. halmdockor - jag har inte påstått att Ryssland läckte mailen. Du är verkligen lika baissed som förutsägbar, det är bara patetiskt.