2019-07-25, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lydan
Då inget tycks vara relevant gällande statens små gulliga "pojkar", annat än att de ska pysslas om, och att alla som talar illa om dem eller försvarar sig mot dem ska straffas, så har du helt rätt.

Dock har vi andra en skyldighet att informera både oss själva, och övriga i befolkningen, om de knep och fusk de tar till. Inte ett ord av det Afghanen berättar i FUP tycks vara sant.

Ja det är ju bara synd att rättsystemet inte bryr sig. Det är helt sjukt egentligen med tanke på hazarens tidigare brottshistorik, men de var tvungna att släppa motanmälan...
Citera
2019-07-25, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luzern
hans straffregister i usa e ointressant. Vilkeg straffregistef har afghanen i afghanistan iran och pakistan? Ingen vet ju hans identitet 😂 dock dömd i sverige bla för brott där han knivade ngn

Ja, det kan man verkligen undra. Deras brottsbana började med största sannolikhet inte i Sverige. Afghanistan dumpar sin skit i Sverige som vår inkompetenta regering gladeligen tar emot. Ungefär som när Castro lurade amerikanarna när han tömde Kubas fängelser och skickade brottslingarna till Florida på 70-talet. Fan vad han måste garvat ihjäl sig åt amerikanarna när han satt där och blossade med cigarren i käften på verandan i sitt lyxhus. Afghanistans president gör nog samma sak och tänker likadant om oss svenskar. Lättlurade dumnaiva idioter.. Åhhh allas lika värde.. De är bara baaaaaaarn.
Citera
2019-07-25, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T34Panzer
00.23-00.28 i videon slåss han rätt bra själv...med knytnävarna...

https://www.instagram.com/p/BzazIJKHio6/?hl=sv

Absolut. Det är direkt efter livvakten ströp honom.

Tro mig, jag ursäktar inte hazaren men ingen är pålitlig utifrån bevisning.

Killen var mupp och asap spöade honom. Helt moraliskt rätt, helt fel enligt lagen.
Citera
2019-07-25, 20:16
Avslutad
Sverige kommer statuera exempel och ASAP kommer få minst 1 års fängelse, man vill visa att vi har ett fungerande rättsystem inför resten av världen och detta är ett utmärkt tillfälle att visa det på.
Citera
2019-07-25, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Han har fått allt serverad på ett silverfat. Skulle gärna vilja veta varför han gick fram mot gänget från första början. Livvakten med rätta uppfattar han som ett hot och föser honom bort från Rocky.

Min gissning hög som ett hus, vet mycket väl vem Rocky är. Försöker sig på att sälja droger. Rocky och hans gäng om de använder droger har klart detta redan fixat. Afghanen försöker dock gång på gång. Lurar går sönder och ja resten är historia.

Det framgår av förhören med afghanerna i fup:en att han gick fram för att han ville köpa droger.

Jag håller med dem som skriver att det beteendet och att han vågar börjar mucka och störa tyder på att han redan var påverkad.
Citera
2019-07-25, 20:18
Medlem
FreeHazarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Ja han uppträde inte direkt som ett fan även om han kan ha känt igen ASAP, så drogförsäljning låter klart mer rimligt och han gillade kanske inte att få nobben.

Man kan spekulera i varför lurarna dränktes i colan? (You fucked my headphone)

Något kan ha retat vakten och därmed dränktes lurarna och sedan blir de ovänner med vakten. Möjligen är vakten allmänt ohygglig och allt börjar där, sedan dränkning, förföljelse m.m.
Citera
2019-07-25, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Playmaker1
Säkert fler som kommenterat samma sak men det syns väldigt tydligt att det är afghanen som kastar sina hörlurar i huvudet på livvakten. Ett direkt anfall.
Idioten försöker sen tigga till sig pengar för att han hade sönder sina egna hörlurar (antagligen har han rånat stulit dom av någon innan).

Det kommer hit världsartister och blir attackerade av ”ensamkommande män”
Tydligen förbjudet att försvara sig mot våldsamma flyktingar.
ASAP och Co blir Häktade, åtalade....
Jag skäms över Sverige. Pinsamt....

Kan det vara så att Hazarens hörlurar gick sönder när vakten lyfter upp honom i halsen? Eller trycker ner honom i marken? Extremt kluven i detta fall. ASAP’s skuld går och diskutera men hans crew eller vakten då, är helt klart den som beställer bråket. Han bör fällas.

Hade också kastat iväg en påtänd skitunge som stalkar mig på stan och vägrar att lyssna, oavsett om min polare pajat hans hörlurar.
Citera
2019-07-25, 20:23
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rickardrattradig
Det framgår av förhören med afghanerna i fup:en att han gick fram för att han ville köpa droger.

Jag håller med dem som skriver att det beteendet och att han vågar börjar mucka och störa tyder på att han redan var påverkad.

Ok tack! Har inte hunnit läsa allt ännu. Klart ändå att det handlade om droger från första början. Med reservation för det är ad afghanen påstår. Han är känd brukare sett till polisen. Ganska givet sett till BOs meritlista. Det kommer han i regel lindrigt undan med.

Många skulle säkert enkelt kunna ta den där livvakten. Sett till fördomar. Förmodligen mycket chicken-wings bara och inte mycket råstyrka. Men dumt att ens försöka. Rocky har pengar nog gör att ordna väldigt bra vakter. Om han ar hög som ett hus förstår man ännu mer att han ens försökte.
Senast redigerad av Zaedrews 2019-07-25 kl. 20:32.
Citera
2019-07-25, 20:23
Medlem
FreeHazarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rickardrattradig

Vem ville köpa droger? A$AP Rocky eller Elvis? Underligt ställe att handla knark på, inne i MAX. LOL.

De båda borde veta vart man får tag på grejer och behöver inte varandra, så hur kom de i kontakt första gången?
Citera
2019-07-25, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kajusi
Absolut. Det är direkt efter livvakten ströp honom.

Tro mig, jag ursäktar inte hazaren men ingen är pålitlig utifrån bevisning.

Killen var mupp och asap spöade honom. Helt moraliskt rätt, helt fel enligt lagen.

Exakt detta jag menar. Enligt svensk lag kommer de dömmas, i folkets ögon är ASAP BO.

Fyfan vilken smörja, piss på det fyrkantiga rättssystemet.
Citera
2019-07-25, 20:24
Medlem
LeeVans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BerraSWE
Sverige kommer statuera exempel och ASAP kommer få minst 1 års fängelse, man vill visa att vi har ett fungerande rättsystem inför resten av världen och detta är ett utmärkt tillfälle att visa det på.

Inte.. Huvudförhandlingarna inleds i vild panik. Allt för att hålla nere den tid som ”ASAP” skall behöva sitta inlåst. Sen en kvittning strafftid / häktningstid.
Citera
2019-07-25, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FreeHazaren
Vem ville köpa droger? A$AP Rocky eller Elvis? Underligt ställe att handla knark på, inne i MAX. LOL.

De båda borde veta vart man får tag på grejer och behöver inte varandra, så hur kom de i kontakt första gången?

Afghanen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in