Citat:
Ursprungligen postat av
Vasilevo
Jag har fått fup men är ute och promenerar just nu. Om ingen annan hinner före så kan jag slänga upp den när jag hittat till en dator.
Vill bara tacka för att du lyfter tråden med fakta.
Samtidigt undrar jag om man kan få ut videos på fup via usb-sticka eller måste man beställa dvd då ?
Angående det nya materialet.
Man säger sig ha nya bilder, men någon bild från Max finns inte, bara cctv från Grand som är helt ointressant.
Bilden på den krossade flaskan stämmer inte överens med de 2 som finns i handen på ena killen då det är helt annan färg på etiketten, då kvarstår Rocky-men det såg ut att vara en alu-burk ..?
Skadorna på Mustafas arm är en blandning av nya och gamla skador, han har en äldre bränn eller syraskada på hö arm, till det dåliga foton i dåligt ljus i blandning av tatueringar-sårskorpor m.m.
En läkare ska ju fotografera före åtgärd, här ser man i serien bl.a sår som redan har börjat läka med sårskorpor-inte fan får man sårskorpor bara 1 tim efter skada...
(bilder hos ab)
Om nu åklagaren sitter på "nya bilder"-varför har då inte AB publicerat dessa då de fick tillgång till fup tidigt i morse, de enda bilderna vi får se är en bild tagen av patrull på plats av gata med trasig flaska, och den kan ju ha legat där redan innan bråket startade så då behöver vi bevis på att asap:s fingeravtryck finns på flaskhalsen.
Vi lär få 300 sidor bara med tolkningar på bildbevis framöver....
Edit: verkar som Mustafa Jafari mycket väl visste vem Asap var, om man googlar på honom och ser div länkar och inlägg, så det vore bra om fler gräver på killen, han har som sagt en hel del skit i bagaget...