2019-05-26, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yesx6
Seriösa sugardaddies finns men man får leta.
Jag har själv gjort detta i 10 år och trivs med konceptet.
Sedan är jag kanske lite av den gamla modellen som vill ha ett långvarigt "förhållande"
Känner även många SD samt SB som säger samma, svårt att hitta nån seriös.
Vet om många som är seriösa och som söker en seriös SD eller SB.

Hehe känns som jag kommer få lite PM nu efter detta.
Kan tillägga att jag inte kan skriva PM då jag inte har 50 poster

Då är jag både och, både gammalmodig och inte! Föredrar längre "förhållande" blir roligare då man faktiskt lär känna varandra lite!

Ja, jag vet inte vart man bör vända sig för att hitta någon seriös.
Citera
2019-06-02, 19:26
Medlem
Jag ska träffa en eventuellt blivande SG i veckan, för att se om det finns någon kemi. Jag tänker på betalningen, jag är lite tveksam till att överföra en månadspeng till en person som jag bara träffat kort en gång. Samtidigt kan jag förstå om hon vill ha betalt innan vi börjar träffas. Hur gör ni med första månadspengen?
Citera
2019-06-03, 08:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vampireslayer
Jag ska träffa en eventuellt blivande SG i veckan, för att se om det finns någon kemi. Jag tänker på betalningen, jag är lite tveksam till att överföra en månadspeng till en person som jag bara träffat kort en gång. Samtidigt kan jag förstå om hon vill ha betalt innan vi börjar träffas. Hur gör ni med första månadspengen?

Jag betalar inte en krona i förväg, det borde ingen göra. Vid ett första möte brukar jag diskutera kommande betalningar, OM tycke uppstår, om det inte uppstår ger jag henne en symbolisk summa och tackar för träffen.
Citera
2019-06-03, 09:44
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bjorklov
Jag betalar inte en krona i förväg, det borde ingen göra. Vid ett första möte brukar jag diskutera kommande betalningar, OM tycke uppstår, om det inte uppstår ger jag henne en symbolisk summa och tackar för träffen.
Instämmer helt!
Sen, så är jag skeptisk till att betala "månadspeng", men det kan vara bara jag. Jag tycker mig se nedgång i tillgängligheten hos vissa tjejer över tid. En peng per möte är ju ett bra incitament för henne att se till att vi träffas regelbundet.

Jag har också några "bollar i luften", och då funkar ju inte månadspeng alls.
Men, som sagt, det är vad jag tycker, behöver inte vara så för alla.
Citera
2019-06-20, 17:35
Medlem
Stämmer det att seeking.com är en enda scam-sida nuförtiden? Läser man reviews så verkar det som att män blir avstängd utan anledning efter någon dag.
Citera
2019-06-20, 18:08
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av criztal
Stämmer det att seeking.com är en enda scam-sida nuförtiden? Läser man reviews så verkar det som att män blir avstängd utan anledning efter någon dag.
Nej, det är inte min erfarenhet. Sen finns det tjejer som är mer eller mindre scam, men det finns överallt och med lite maggropskänsla, så plackar man bort dom.

Jag har fått många väldigt bra kontakter på den sajten genom åren.

Avstängd "utan anledning"? Vet vi att det verkligen är så? Var läste du reviews?
Det finns många knepiga killar på den sajten, den saken är klar. Jag har sett urval av mess som tjejer fått och man skäms! att vara kille!
Citera
2019-06-21, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueSwede
Nej, det är inte min erfarenhet. Sen finns det tjejer som är mer eller mindre scam, men det finns överallt och med lite maggropskänsla, så plackar man bort dom.

Jag har fått många väldigt bra kontakter på den sajten genom åren.

Avstängd "utan anledning"? Vet vi att det verkligen är så? Var läste du reviews?
Det finns många knepiga killar på den sajten, den saken är klar. Jag har sett urval av mess som tjejer fått och man skäms! att vara kille!

Källa:
https://www.sitejabber.com/reviews/seeking.com

Kanske mest gäller amerikaner?
Citera
2019-07-10, 09:18
Medlem
fiftyforfiftys avatar
Kan någon utveckla konceptet ‘sugar daddy’? Vad förväntas, vad får man tillbaka? Hur mycket är en rimlig ”månadspeng”? Vad är det för typ av kvinnor som vill ha sugar daddies?
Citera
2019-07-10, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fiftyforfifty
Kan någon utveckla konceptet ‘sugar daddy’? Vad förväntas, vad får man tillbaka? Hur mycket är en rimlig ”månadspeng”? Vad är det för typ av kvinnor som vill ha sugar daddies?
hur långt är ett snöre?
det finns hur många upplägg som helst på SD sidorna...de som vill ha en långsiktig relation, de som vill sälja bilder, de som vill tjäna en snabb peng så bara kliva in i djungeln o testa
Citera
2019-07-25, 00:30
Medlem
Citat:
Instämmer helt!
Sen, så är jag skeptisk till att betala "månadspeng", men det kan vara bara jag. Jag tycker mig se nedgång i tillgängligheten hos vissa tjejer över tid. En peng per möte är ju ett bra incitament för henne att se till att vi träffas regelbundet.

Jag har också några "bollar i luften", och då funkar ju inte månadspeng alls.
Men, som sagt, det är vad jag tycker, behöver inte vara så för alla.

Du verkar ha lite koll.

Vilka siter rekommenderar du?
Jag tänker mest utbud av SBs, jag kan betala för mig.

Sugardaters är ok men.... Tänkte om det fanns alternativ.
Citera
2019-07-25, 06:00
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adjektivet
Du verkar ha lite koll.

Vilka siter rekommenderar du?
Jag tänker mest utbud av SBs, jag kan betala för mig.

Sugardaters är ok men.... Tänkte om det fanns alternativ.
Jag tycker kvaliteten är högre på Seeking.com, även om medlemskapet kostar mer, så föredrar jag den sajten.
Citera
2019-07-25, 07:17
Medlem
Citat:
Jag tycker kvaliteten är högre på Seeking.com, även om medlemskapet kostar mer, så föredrar jag den sajten.

Vad har vi för åldersspann överlag på seeking?

Det intressanta här för mig är även utbudet, är det fler, eller färre, men mer kvalitativt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in