2019-07-24, 21:24
Medlem
Collusion?

"Special Counsel Mueller has a cooperating witness who says that Trump’s mercenary puppet master Erik Prince and Russian banker Kirill Dmitriev met specifically to form a backchannel communications line to the then-President-elect. Just last week, Prince was caught forming a secret off-shore company, Emerdata, with the Mercer and Bannon, backed psychological warfare company Cambridge Analytica.

Now, details of Dmitriev’s close links to Russian autocrat Vladimir Putin show that the relationship isn’t just business, but personal. Kirill Dmitriev got the job as CEO of Russia Direct Investment Fund (RDIF) based upon his Harvard and Stanford education and has grown substantially in influence now that his wife befriended Putin’s daughter, with whom they remain close to this day; a relationship which the RDIF confirms began after hiring as the executive. Very close, according to the Times:

According to six people close to Mr Dmitriev, his wife is close friends with Mr Putin’s younger daughter. Mr Dmitriev’s wife Natalia Popova was in the same year at Moscow State University as Yekaterina Tikhonova, Mr Putin’s younger daughter, and is the deputy director of her technology foundation, Innopraktika. (RDIF urged FT’s to change their reporting saying, “They definitely didn’t study in the same year, but we are unaware if they studied at the same time. “)

"Why would Erik Prince, the outed CIA agent, and brother of Trump’s most despised cabinet member, Betsy DeVos, best known as the infamous founder of the murderous mercenary firm Blackwater, want to meet with a Russian banker halfway around the world?"

"But Special Counsel Mueller’s cooperating witness George Nader – the pedophile advisor close to both the UAE rulers and Donald Trump – says that Prince went to the Seychelles Islands specifically to form a communications backchannel with Russia, so urgent that it couldn’t wait for the inauguration just weeks later."

https://washingtonpress.com/2018/04/01/the-times-just-exposed-how-deep-trumps-backchannel-to-putin-really-goes/
Citera
2019-07-24, 21:45
Medlem
Pussykings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DikT
Hur får du ihop de två fetade delarna?!
Q vill att frågan ska ställas, men Trump skulle förlora på det... Jag trodde Q var för Trump?!
Om Trump är kopplat till Q verkar det absurt (som du är inne på) att Q driver på för att frågan ska ställas om Trump inte vill svara. Eller hur?

Det var min analys, inte vad Q har sagt.
Citera
2019-07-24, 22:09
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sumer
Ja, lite rysk påverkan i det amerikanska valet gör väl ingenting, speciellt inte för Trump och hans patrioter, eller hur?

Menar du Dossiern eller? Den som HRC köpte av ryssarna?
Citera
2019-07-24, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BushwickBill
Menar du Dossiern eller? Den som HRC köpte av ryssarna?

Jag menar sådant som man inte skriver på Zerohedge.com.
Citera
2019-07-24, 22:26
Medlem
DikTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pussyking
Det var min analys, inte vad Q har sagt.
Jag förstår det.
Men slutsatsen av din egen analys är ju att Q inte är kopplad till Trump?!
Citera
2019-07-24, 22:47
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sumer
Jag menar sådant som man inte skriver på Zerohedge.com.

Så ingeting verkligt då eller? I en fantasivärld?
Citera
2019-07-24, 23:31
Medlem
Fittahoras avatar
Citat:
Men lite lärde vi oss ändå. Mueller har antingen Alzheimer eller så har han inte skrivit rapporten. Förmodligen inte ens läst den. På en direkt fråga om vem som skrivit det statement som han läste upp på presskonferensen, svarade han att han inte kunde gå in på det.
Anledningen till varför Mueller vägrade att svara på frågor (och ofta hänvisade till rapporten) är att han i utfrågningen stod under ed. Ett ljuga under ed är ett brott. Som specialutredare och ansvarig för rapporten kan Mueller ljuga fritt eftersom det inte är ett brott – vilket han utnyttjade maximalt!
Citera
2019-07-24, 23:42
Medlem
BeatriceCencis avatar
Citat:
Jag tycker inte vi fick något riktigt svar av förhöret. Är Mueller en vit hatt, svart hatt eller bara en rövhatt? Han erkände under ed att han inte var på intervju till posten som chef för FBI hos Trump, precis som Q antytt från start. Vad gjorde han då hos Trump? Trump själv antyder att han ljuger på twitter. Är det teater alltihop?

Muellers ansiktsuttryck i klippet när han blir förhörd av den republikanske senatorn Jim Jordan skvallrar ganska väl om en man med brallorna totalt nere. Han vet att allt är en lögn och vill naturligtvis inte svara på frågorna. Snaran börjar nu dras åt. Hela lögnen om Trumps samarbete med Ryssland inför valet 2016 är den största politiska skandalen i Amerikas historia.

Man måste klicka på "visa innehåll" i tweeten för att se klippet, eftersom Twitter markerat förhöret som stötande innehåll. Häbba häbba!

https://twitter.com/TheRightMelissa/status/1154049817817112576
Citera
2019-07-24, 23:45
Medlem
Fittahoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pressombudsmannen
Nu antar jag att du gjort vissa felskrivningar och missat en i en annan bokstav men jag förstår ändå va du försöker säga.

Utredning av Hillary Clinton vet vi pågår eller är eventuellt klart. Utredningen rörande hur hela Russia-collusion kunde starta med James Comey och John Brennan är säkerligen klar den med. Vi väntar bara på att bomben ska landa
Användaren hänvisar till min teori, dock feltolkat.

Min teori går ut på att rysslandsutredningen tillsattes av Trumpadministrationen via Rod Rosenstein för att lura Deep State. Dom trodde att Rosenstein var korrupt och därmed "deras man". Rosenstein tillsatte Mueller, en korrupt individ som gjort karriär på att sopa korruption under mattan.

Planen fungerar bara om trumpkampanjen är oskyldiga för det dom anklagades för.

Att utredningar pågår mot Deep State för samma brott framgick av utfrågningen, liksom att Muellers utredning utreds. Så min teori verkar stämma.
Citera
2019-07-25, 00:10
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeatriceCenci
Muellers ansiktsuttryck i klippet när han blir förhörd av den republikanske senatorn Jim Jordan skvallrar ganska väl om en man med brallorna totalt nere. Han vet att allt är en lögn och vill naturligtvis inte svara på frågorna. Snaran börjar nu dras åt. Hela lögnen om Trumps samarbete med Ryssland inför valet 2016 är den största politiska skandalen i Amerikas historia.

Man måste klicka på "visa innehåll" i tweeten för att se klippet, eftersom Twitter markerat förhöret som stötande innehåll. Häbba häbba!

https://twitter.com/TheRightMelissa/status/1154049817817112576

Mueller opponerade inte ens mot anklagelserna! Vilken jävla skitshow detta är alltså!

Som Q säger, om jag får parafrasera: Mueller är upptagen med att undvika fängelse. Sant!
Citera
2019-07-25, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fittahora
Användaren hänvisar till min teori, dock feltolkat.

Min teori går ut på att rysslandsutredningen tillsattes av Trumpadministrationen via Rod Rosenstein för att lura Deep State. Dom trodde att Rosenstein var korrupt och därmed "deras man". Rosenstein tillsatte Mueller, en korrupt individ som gjort karriär på att sopa korruption under mattan.

Planen fungerar bara om trumpkampanjen är oskyldiga för det dom anklagades för.

Att utredningar pågår mot Deep State för samma brott framgick av utfrågningen, liksom att Muellers utredning utreds. Så min teori verkar stämma.

Tänker likadant. Det hade varit typiskt Trump. Vi får se, kul är det iaf.
Citera
2019-07-25, 02:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Så länge Q inte gör något som direkt skadar Trump så kan det ju bara vara till Trumps fördel att anons har något gemensamt att samlas kring. Något trofastare än denna sektliknande gruppering är ju svårt att tänka sig och då vore det ju bara dumt av Trump att ta avstånd offentligt eller t.o.m motbevisa Q.
Lika korkat vore det ju att bekräfta eller uppmuntra Q-rörelsen om Trump inte har kontroll över Q, gör Q något riktigt dumt vill nog inte Trump behöva svara för följderna..

Vi tolkar det helt enkelt olika då jag ser nackdelar i att associeras med något man vet sprider massa lögner och konspirationsteorier som kan ta vilken riktning som helst och han har ju en del personer som inte vill honom väl..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in