2019-07-24, 20:28
Medlem
Pressombudsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alpoxen
Hmm Muellerutredningen, var det inte den utredningen Trump och Mueller bedrev tillsammans under täckmanteln att utreda Trumps brottslighet men i själva verket utredde Hillary, Bill, Obama, Hollywood och alla andra pedofiler? När Muellerutredningen sedan presenterades skulle vi skeptiker få skämmas och Hillary och de andra skulle föras till Guantanamo för att skjutas?

Känns som om foliehattarnas förväntningar skruvats ner en aning.
Nu antar jag att du gjort vissa felskrivningar och missat en i en annan bokstav men jag förstår ändå va du försöker säga.

Utredning av Hillary Clinton vet vi pågår eller är eventuellt klart. Utredningen rörande hur hela Russia-collusion kunde starta med James Comey och John Brennan är säkerligen klar den med. Vi väntar bara på att bomben ska landa
Citera
2019-07-24, 20:29
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pressombudsmannen
Nu antar jag att du gjort vissa felskrivningar och missat en i en annan bokstav men jag förstår ändå va du försöker säga.

Utredning av Hillary Clinton vet vi pågår eller är eventuellt klart. Utredningen rörande hur hela Russia-collusion kunde starta med James Comey och John Brennan är säkerligen klar den med. Vi väntar bara på att bomben ska landa

Vilka indikationer finns det kring en utredning kring Hillary Clinton och vad utreds hon för?
Citera
2019-07-24, 20:31
Medlem
Pressombudsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Vilka indikationer finns det kring en utredning kring Hillary Clinton och vad utreds hon för?
Ojojoj. Listan är lång. Jag har inte tid att svara på detta nu.
Citera
2019-07-24, 20:32
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av motarbetar
Ja precis till vad? Rysslandskopplingen?

Jag har aldrig påstått att Trump har samarbetat med ryssarna inför valet, så din fråga "Du tror alltså fortfarande(?) att Trump är skyldig? Du verkar vara lite konspirationsteoretiskt lagd " är nog riktad till fel person om den avser rysslandskopplingen...
Citera
2019-07-24, 20:34
Medlem
Citat:

Utredningen av hela Russia collusion hoax är en katastrof. De har skickat folk till Storbitannien och intervjuat Steele och kom hem utan ett skit. Hillary har utretts ett otal ggr redan och blivit friad. Något nytt på den fronten kommer naturligtvis inte hända. På tal om felskrivningar, läs din första mening Du var alltså en av foliehattarna som inte trodde att Mueller och Trump jobbade ihop? Varje annan Q-troende byfåne på internet trodde det.
Citera
2019-07-24, 20:35
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:

Men det var väl Mueller som höll i detta enligt tidigare påståenden av anons - var det bara ännu ett "fel" eller kanske en sån där "nödvändig lögn" eller är det fortfarande Mueller som jobbar i lönndom åt Trump?
Citera
2019-07-24, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BushwickBill
Vilket dock aldrig kommer ske, ALDRIG, dom har ju inga bevis! Vad ska dom döma honom för förresten, då han aldrig ingrep i utredningen? Funderingar på obstruction of justice haha? Fattar ni ingenting, finns inte ens någon anledning för Trump att påverka en utredning som aldrig kan komma åt honom då han aldrig gjort något! Jag kan sätta min högra hand på att Trump var fullt medveten och godkände Sessions recusal och i och med det har Trump inte ens några möjligheter att påverka! Mueller försökte få honom på obstruction med Comey men den gick inte Trump på. Sådan jävla episk fail hela skiten är och var.

Ja, lite rysk påverkan i det amerikanska valet gör väl ingenting, speciellt inte för Trump och hans patrioter, eller hur?
Citera
2019-07-24, 20:43
Medlem
Pussykings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Men det var väl Mueller som höll i detta enligt tidigare påståenden av anons - var det bara ännu ett "fel" eller kanske en sån där "nödvändig lögn" eller är det fortfarande Mueller som jobbar i lönndom åt Trump?

Jag tycker inte vi fick något riktigt svar av förhöret. Är Mueller en vit hatt, svart hatt eller bara en rövhatt? Han erkände under ed att han inte var på intervju till posten som chef för FBI hos Trump, precis som Q antytt från start. Vad gjorde han då hos Trump? Trump själv antyder att han ljuger på twitter. Är det teater alltihop?
Citera
2019-07-24, 20:47
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pussyking
Jag tycker inte vi fick något riktigt svar av förhöret. Är Mueller en vit hatt, svart hatt eller bara en rövhatt? Han erkände under ed att han inte var på intervju till posten som chef för FBI hos Trump, precis som Q antytt från start. Vad gjorde han då hos Trump? Trump själv antyder att han ljuger på twitter. Är det teater alltihop?

Ja, man kan ju tycka att det är lite märkligt att Q och Trump har helt skilda åsikter om de nu arbetar ihop, eller t.o.m är samma person.
Citera
2019-07-24, 20:52
Medlem
Pussykings avatar
Q har hetsat journalister att ställa frågan om Q till presidenten, något som hittills haft motsatt verkan. Kan man skriva så många artiklar om Q-rörelsen hör det till en journalists arbetsuppgifter att försöka verifiera en story så långt det går.

Men hade det verkligen varit bra för Trump om frågan ställs? Om han bekräftar att han är Q+ blir det i NPC:ernas värld bara ännu ett twitterkonto där Trump skrivit obegripligheter. Han ljuger på sitt vanliga konto, enligt MSM. Som Q har han i så fall dessutom ljugit i krypterad form.

Nu minns jag inte alla Q poster rakt av, men det har ju varit en del poster som varit mer udda, som lovat avslöjanden i någon konspirationsteori. Där har ju media ytterligare något att hugga på.

Trump däremot kan släppa bomben närsomhelst om han ville, uppenbarligen vill han inte. Vare sig bekräfta eller dementera. Det känns som media har mest att tjäna på att frågan ställs.
Citera
2019-07-24, 21:20
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ojojoj. Listan är lång. Jag har inte tid att svara på detta nu.

Så istället för att bara peka åt rätt hål så säger du att listan är lång?

Jag utgår från att du har bevis för det som inte är twitter, reddit eller 4chan?
Citera
2019-07-24, 21:24
Medlem
DikTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pussyking
Q har hetsat journalister att ställa frågan om Q till presidenten, något som hittills haft motsatt verkan. Kan man skriva så många artiklar om Q-rörelsen hör det till en journalists arbetsuppgifter att försöka verifiera en story så långt det går.

Men hade det verkligen varit bra för Trump om frågan ställs? Om han bekräftar att han är Q+ blir det i NPC:ernas värld bara ännu ett twitterkonto där Trump skrivit obegripligheter. Han ljuger på sitt vanliga konto, enligt MSM. Som Q har han i så fall dessutom ljugit i krypterad form.

Nu minns jag inte alla Q poster rakt av, men det har ju varit en del poster som varit mer udda, som lovat avslöjanden i någon konspirationsteori. Där har ju media ytterligare något att hugga på.

Trump däremot kan släppa bomben närsomhelst om han ville, uppenbarligen vill han inte. Vare sig bekräfta eller dementera. Det känns som media har mest att tjäna på att frågan ställs.

Hur får du ihop de två fetade delarna?!
Q vill att frågan ska ställas, men Trump skulle förlora på det... Jag trodde Q var för Trump?!
Om Trump är kopplat till Q verkar det absurt (som du är inne på) att Q driver på för att frågan ska ställas om Trump inte vill svara. Eller hur?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in