Citat:
Ursprungligen postat av
SnakePlisssken
Är det inte ganska uppenbart att Trump bara kan förlora på att avslöja - eller ens kommentera - Q?
Idag kanske. Men vid tidigt skede hade det inte skadat eftersom det var så pass litet och okänt. Som sagt så har han fortfarande ingen kontroll heller (enligt er skeptiker) vilket han själv i så fall borde tycka är för riskfyllt att få fortsätta.
Citat:
Tror du i sådant fall att Trump ljög för Vipanon eller att det var vipanon som ljög för Q-rörelsen?
Jag tror Trump delvis ljög när han svarade "i don't know, maybe". Han ville inte avslöja för mycket. På samma sätt ljög Trump när han sa att han inte vet något om Wikileaks. Allt skitsnack om Jeff Sessions är även det en charad. Trump säger många gånger en sak men menar något helt annat. Vad jag har lärt mig än så länge är att han jobbar åt rätt håll och har inte gjort mig besviken än iaf.
Citat:
Förhöret är ju bara en upprepning, med lite adderat tjafsande, av rapporten. Inte ett jota nytt verkar komma till ytan..
Skillnaden denna gång är att republikanerna får ställa sina frågor. I samband med det får resten av det amerikanska folket höra om hur själva utredningen ens kunde starta i samband med den falska overifierade "Steele dossiern".