2019-07-24, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kajusi
Men din korkade jävel DET ÄR ROCKYS ORD. HANS FÖRSVAR.

Bara för att han säger det betyder det inte att det är sant. Om om det nu är sant varför i helvete skulle en brud i slutet av videon, precis innan bråket, komma och klaga på det, som om asap har varit helt ovetandes.

Ni tänker inte. Det är det. För ni är korkade.

Och OAVSETT om det är moraliskt rätt eller inte så är det fortfarande MOT LAGEN. Puckade jävlar alltså.

Lite svårt att ta dig på allvar med tanke på dina juvenila ordval.
Citera
2019-07-24, 21:11
Medlem
Citat:
Finns gott om dokumentärer på det från 2018 och 2019. Så jag kan upplysa dig om att du har fel, och visst fan kan det ha varit så att du bott just i stater där det är mer ordnat? Eller består USA bara av 3 stater?

Det var du som skrev att folk bajsar överallt på gatorna, tält överallt på gångvägarna, hemlösa överallt, flyktingar överallt. Drogproblem överallt. Urin i dusch istället för vatten... när du skriver “överallt” och syftar på USA, så inkluderar det även de stater jag bott i.

Jag vet sedan tidigare att logik inte är din starka sida men förstår du inte att varje gång du skriver något, som till och med du själv förstår är orimligt trams, så framstår du som en allt större imbecill?

Jag har även rest igenom de flesta andra staterna men inte heller där har ditt påstående relevans.
Citera
2019-07-24, 21:14
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milosebic
Nu förlorade du all trovärdighet. I exemplet dömdes inte personen till böter, utan till villkorlig dom och böter. Villkorlig dom motsvarar fängelse i många fall där den dömde t ex är ostraffad eller har arbete och gör rätt för sig i samhället. Alltså faller exemplet då personen inte dömdes till böter.

Haha men snutte då, jag länkade till en artikel som gav exempel på ett fall av misshandel som gett böter + villkorlig dom, jag skrev inte ens en enda kommentar om det. Men det blev lite provocerande för lille plutt som hade skrivit att böter inte fanns på straffskalan.
Citera
2019-07-24, 21:16
Medlem
Citat:
Jävlar vilken comeback istället för att besvara nu när du hade fel.
Knip käft och läs en bok.

Självklart är det hans ordval, slående oavsett eller har hans advokat tipsat med tanke på tidigare händelser gällande tafsande?
Citera
2019-07-24, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Haha men snutte då, jag länkade till en artikel som gav exempel på ett fall av misshandel som gett böter + villkorlig dom, jag skrev inte ens en enda kommentar om det. Men det blev lite provocerande för lille plutt som hade skrivit att böter inte fanns på straffskalan.
Och böter finns alltså fortfarande inte på straffskalan för misshandel av normalgraden. Villkorlig dom förenat med böter är INTE lika med böter. Om du nu inte försökte visa att böter ingår i straffskalan (vilket de alltså inte gör) så vet jag inte vad du ville med din länk...
Citera
2019-07-24, 21:21
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cjh
Och böter finns alltså fortfarande inte på straffskalan för misshandel av normalgraden. Villkorlig dom förenat med böter är INTE lika med böter. Om du nu inte försökte visa att böter ingår i straffskalan (vilket de alltså inte gör) så vet jag inte vad du ville med din länk...

Om du har något att invända mote det jag har skrivit får du citera det lille plutt. Dina tolkningar som du gör i din hjärna (kändes lite fel då det är tveksamt om du har en), de får du stå för själv.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Lugn nu. Du verkar tycka att det är viktigt med diverse märkliga attribut i dina inlägg för att beskriva de som säger emot dig. Det behövs inte.

Jag har inte pratat straffskala eller böter. Däremot glömde du nämna att det även gavs en villkorlig dom. Det var alltså inte böter i fallet du gav som exempel utan villkorlig dom. Det är inte konstigare än så. Du kan väl leta vidare och se om du hittar något exempel med bara böter. Förmodligen inte eftersom dina meningsmotståndare verkar veta mer än du gör om man ser på historiken i tråden. Men som sagt, om du finner ett exempel så är du med i debatten. Kör hårt.
Citera
Medlem
sonofnatures avatar
Han kommer åka dit så det stänker om det

Brutal misshandel mot två små killar som frågar efter sina head-phones.

Sen hitta säkert polisen crack å Gun på asapen
Citera
2019-07-24, 21:22
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cjh

Det kallas selektivt urval av text, eller som det så fint heter selektiv läsning.
Citera
2019-07-24, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gary-loomis
Självklart är det hans ordval, slående oavsett eller har hans advokat tipsat med tanke på tidigare händelser gällande tafsande?

Kvinnan i videon säger "they were up or asses", det har på något sätt förvandlats till att kvinnor har sexuellt trakasserats. Finns det bevis på det? Det ser uppenbarligen inte ut som det då polisanmälan om det inte har inkommit, media hade vetat om det, och utan kvinnliga vittnen till det så blir inte Rocky så trovärdig.

Det här är någon en kvinna som velat ha uppmärksamhet från en kändis satt igång. Inget mer.

För vem i helvete går fram till en kändis av alla människor som är fullt uppe i ett tjafs och vill att han ska leka riddare åt de, om de inte är för att de vill connecta med honom och såklart måste han vara vit riddare då. Folk fattar inte. Man undrar hur vissa tänker nuförtiden.
Citera
2019-07-24, 21:23
Medlem
Asmodeusvults avatar
Citat:
Lär dig att använda youtube innan du kallar mig pinsam.
Nu glömde du länken till någon av dina trovärdiga källor som visar att det är som du påstår ”överallt” i USA, igen.

Sluta böga dig framför youtube i några minuter och delge oss någon av dem istället för att gräva ner dig ännu djupare i ditt tramsande.
Citera
2019-07-24, 21:25
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milosebic
Lugn nu. Du verkar tycka att det är viktigt med diverse märkliga attribut i dina inlägg för att beskriva de som säger emot dig. Det behövs inte.

Jag har inte pratat straffskala eller böter. Däremot glömde du nämna att det även gavs en villkorlig dom. Det var alltså inte böter i fallet du gav som exempel utan villkorlig dom. Det är inte konstigare än så. Du kan väl leta vidare och se om du hittar något exempel med bara böter. Förmodligen inte eftersom dina meningsmotståndare verkar veta mer än du gör om man ser på historiken i tråden. Men som sagt, om du finner ett exempel så är du med i debatten. Kör hårt.

Förstår du fortfarande att jag inte nämnde något alls utan citerade en artikel som sa att en misshandel givit böter + villkorlig dom. Så jag glömde inte att nämna det och det framkom i citat av artikeln som jag gav. Du framstår som ytterst svagbegåvad och psykiskt störd med dina ständiga malplacerade utfall, ta dina piller nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in