2019-07-04, 02:04
Medlem
Smaka-migs avatar
As Soon As Possible Rocky?

Rocka så fort du kan?

Han borde byta namn. Ett mobboffer som mig, hade kommit på ett bättre namn.
Citera
2019-07-04, 02:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smaka-mig
As Soon As Possible Rocky?

Rocka så fort du kan?

Han borde byta namn. Ett mobboffer som mig, hade kommit på ett bättre namn.

Kollektivets öknamn A$AP ska ha flera olika betydelser, men tror den mest vanliga tolkningen är ”Always Strive And Prosper”
Citera
2019-07-04, 05:52
Medlem
Ellerhur!

Citat:
Ursprungligen postat av HobbyZvenne
Lite (mycket?) rätt åt TC Afghanerna som jämt och ständigt tror att de kan bete sig som de vill. Synd att de beskrivs som svenskar i varenda medie utomlands. Många rapartister som blivit inburade under sina vistelser i Sverige nu (Snoop Dog, G-Eazy m.fl.) Eloge till entouraget som inte flippade tidigare och hoppas ASAP frisläpps inom kort så att han lider så liten ekonomisk skada som möjligt av incidenten (han har redan missat en spelning idag och han lär missa fler)!
Citera
2019-07-04, 06:18
Avstängd
till afganernas fördel måste man säga att de inte kunde veta att det var amerikanska rappartister, de trodde nog det bara var vanliga negrer från orten som höll på och mopsade sig och som skulle sättas på plats.
Citera
2019-07-04, 06:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av impasto
Det sjukaste är ju att dessa små spinkiga skitar är så inihelvete stöddiga att dom bröstar upp sig mot ett gäng amerikanska negrer, bland dessa några riktigt kraftigt byggda. Vadfan?
Afghanerna kommer ju undan med allt. De kan gruppvåldta demonstrera osv och de har alltid politikens stöd. De riskerar ingenting. Nu senast i Kil mördades tom flyktingmormor.
Att de får möta livs levande rappnegrer från usa e ju en utopi men de blev väl provocerade av bara åsynen med guldklockor osv.
Själv trodde jag rapparen var störd efter svt inslaget men efter att sett det hela reagerade livvakten och rapparen helt normalt
Senast redigerad av Luzern 2019-07-04 kl. 06:45.
Citera
2019-07-04, 06:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fendaden
Betänk att afghanmötet redan kostat Rocky åtskilliga miljoner i och med den inställda Norgespelningen. Beroende på hur länge häktningsförhandlingen pågår kan den uteblivna vinsten snart räknas i tiotals miljoner kronor.

Allt på grund av två hazarer utanför Max.

Blir det inte skadestånd då?
Utebliven inkomst som vi får stå för
Citera
2019-07-04, 07:32
Medlem
Asmodeusvults avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RamsundAktaRingen
Ryska trolltankesmedjor som du vet.
Har de inget rättstavningsprogram i trollfabriken?
Citera
2019-07-04, 08:29
Medlem
Opilus5500s avatar
Efter att jag sett igenom alla klippen så är märkligt att dem inte ringde polisen? Ett av klippen är dem uppe vid Hötorget? Inte ända polis är synlig eller vakt? Killen slår säkerhetsvakten med hörlurarna? Utanför max, och då är dem nere vid Norrmalm om jag förstår klippet rätt? Varför ringer man inte på polisen? De hade de här på film redan då?? Okej att inte ville bli indragen i något? Varför inte ta en taxi då??? De försöker gå vidare kvarter efter kvarter ?? De hade kunnat gått in på ett hotel sagt att är hotade??? Jag vill inte ta dessa ynlingar i försvar för deras beteende var helt oacceptabelt, men att säga att de var självförsvar när man ser 3 personer hoppar på en rätt påtänd individ klingar inte helt rätt i mina ögon!
Senast redigerad av Opilus5500 2019-07-04 kl. 08:34.
Citera
2019-07-04, 08:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Opilus5500
Efter att jag sett igenom alla klippen så är märkligt att dem inte ringde polisen? Ett av klippen är dem uppe vid Hötorget? Inte ända polis är synlig eller vakt? Killen slår säkerhetsvakten med hörlurarna? Utanför max, och då är dem nere vid Norrmalm om jag förstår klippet rätt? Varför ringer man inte på polisen? De hade de här på film redan då?? Okej att inte ville bli indragen i något? Varför inte ta en taxi då??? De försöker gå vidare kvarter efter kvarter ?? De hade kunnat gått in på ett hotel sagt att är hotade???

Det här är inte moderna svenska män som skiter ner sig i dessa situationer. Tror du att dom ska fly in på ett jävla hotell för att ett tredje världens afghanslödder håller på jiddrar?
Citera
2019-07-04, 08:40
Medlem
InnerstInnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Opilus5500
Efter att jag sett igenom alla klippen så är märkligt att dem inte ringde polisen? Ett av klippen är dem uppe vid Hötorget? Inte ända polis är synlig eller vakt? Killen slår säkerhetsvakten med hörlurarna? Utanför max, och då är dem nere vid Norrmalm om jag förstår klippet rätt? Varför ringer man inte på polisen? De hade de här på film redan då?? Okej att inte ville bli indragen i något? Varför inte ta en taxi då??? De försöker gå vidare kvarter efter kvarter ?? De hade kunnat gått in på ett hotel sagt att är hotade???

"Aaayee yooooo nigguuuuh, snitches get stitches and we gonna impress em bitches!!!! Fuck the police nigga! Black lives matter!!!! Kentucky Fried Chicken!!"

Troligen låg den mentaliteten bakom ASAP & Co's handlande. Då blir man satt i svenskt polisförvar. Helt rätt. "Nigga had it coming", som man hade sagt i godtyckligt amerikanskt ghetto.
Citera
2019-07-04, 08:46
Medlem
Overminds avatar
Så de här två snorungarna ingår i de 9000 Afghaner som fick asyl här? De tafsar på tjejer och kommer säkerligen våldta tjejer i Sthlm? Jag tycker nästan synd om de ignoranta Stockholmarna...

De förföljer den här artisten och tigger om stryk? Rätt åt dem säger jag. Men hemskt att veta att en majoritet säkerligen vill våldta här i Sverige.
Citera
2019-07-04, 08:49
Medlem
absolut-justices avatar
Klart är att hörlurarna var hela innan afghanen använde dessa mot livvakten, foto här:
https://imgur.com/hiBgR69
I videon vid Hötorget trycker livvakten den tjafsande afghanen bakåt , vilken då tar ett steg till bakåt och svingar sina hörlurar rätt i skallen på livvakten så att det t.om ekar mellan husen av smällen...
Att livvakten fortfarande var lugn blir ett stort plus för honom, då det bevisligen är afghanen som drar igång hela röran.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in