Citat:
Ursprungligen postat av
-Info-
Här finns en bra video som visar hur klimatförändringsförnekare använder cherry picking för att visa att det inte alls pågår en global uppvärmning:
Genom att välja ut lämpliga år så kan man få det att verka som att det pågår en global avkylning. Detta alltså ur ett diagram som klart och tydligt visar att det pågår en global uppvärmning.
Körsbär är klimatförändringsförnekarnas favoritbär.
ELLER!!!!!
Fakta om klimatbluffen
BY BAKOMNYHETERNA on 23 JULI, 2019 • ( 0 )
För mig är det otroligt att inte alla förstår att klimathysterin är en bluff, orsakad av den verkliga makten på vår Jord, för att få till en ännu större utsugning av Jordens resurser och samtidigt plocka ett lydigt och lättledd folk på nya skatter!
En drastisk politisk förändring i hela världen (Agenda 21 och 2030) skapar en möjlighet för kapitalet (det stora industriella komplexet, med bankerna i spetsen) att suga ut oss vanliga medborgare ännu mer, med nya produkter (elbilar, elektronik), nytt bostadsbyggande (lågenergihus), ny infrastruktur (höghastighetståg, elektriska vägar…), ny kärnkraft, robotisering o s v. Kapitalet ser dessa drastiska livsförändringar som vi vanliga medborgare måste genomgå om växthusivrarna får som de vill, som en fantastisk möjlighet till nya vinster!
De har ju sugit ut allt som går hittills och måste nu finna nya vägar till fortsatt utsugning, inget kan vara enklare än om folket luras av CO2-larmet. Det som gäller är att skapa rädsla hos allmänheten, vilket sker genom denna CO2-hysteri som majoriteten låter sig luras av! Att använda barn i denna propaganda har visat sig vara ett lyckat drag.
OBS! Jag tar inte ställning till helheten i Agenda 21 och 2030, det är hysterin i ämnet CO2 jag opponerar mig emot, vilket jag anser vara en ”false flag”.
Vid minskad CO2 på Jorden så blir det sämre skördar och ökad massvält, var det meningen med Agenda 21, att på detta sätt minska Jordens befolkning? Varför skrev man inte det då, i klartext?
Det knäppaste jag hört var Sveriges Radio som i P1-nyheter för ett par veckor sedan hade med en ”expertjournalist” som påstod att ”om 10 år har vi inget klimat kvar”!