Citat:
Ursprungligen postat av
swedboy77
Första gången i Malmö.... är en göteborgare på besök i Malmö och tänkte i vanlig ordning besöka en thaimassage på semestern. Hade ej googlat utan gick på känsla och tänkte bara slinka in där det såg bra ut.
Gick runt i stan och käkade kollade runt. Såg några ställen och bestämde mig för ett. Möttes av en grymt glad och söt tjej och jag tog 1 timma.
Härlig massage med jäkligt mycket teasing och när det var dags för vändning blev jag överraskad. Hon hade tagit av sig överdelen och bh (om hon nu haft någon)...
Hon sa att hon blivit varm och tindrade med ögonen. Efter ännu mer teasing och massage runt ljumskarna så kom frågan vad jag ville ha för extra. Det mesta tycktes finnas på menyn🙄. Men tog btb och blev väldigt nöjd.
Ett riktigt bra första intryck av Malmö. Kommer testa nytt ställe där idag eller imorgon.
Ha de gött
Låter fint!
Även jag Göteborgare som nyligen hade två erfarenheter i Malmö:
Ställe 1) Ej i TMG. Hade på den tryckta menyn ett alternativ över vanlig oljemassage, som innebar BTB. Beställde 30 min av det, med en sexigt klädd ca 40-årig som såg helt ok ut, men blev besviken när det var igång. Ingen vanlig massage alls. Bara soft oljeåkande hit o dit. Efteråt var det uppenbart att det var FS man borde gå vidare med. Skippade dock det, eftersom spänningen så helt uteblev.
Ställe 2) Massös i små kläder gav mig bra 30min-massage strax innan stängning. Jag nappade på BTB med BJ (för 600). BJ var dock inte superbra, så jag frågade om jag kunde ”finish in doggy instead?” Hon verkar ha tröttnat lite på BJ, så lättad och leende svarande hon ok

. Så det blev FS, och riktigt bra!