2019-07-22, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tompa2017
Oftast för små duschkabiner.

Det har en gång hänt att tjejen spontat hängde med och duschade. Det skedde i ett bubbelbadkar vilket gjorde att vi båda fick plats fint.
Ingen extra kostnad, mycket trevligt 😀😀
Citera
2019-07-22, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vandelay1
Det har en gång hänt att tjejen spontat hängde med och duschade. Det skedde i ett bubbelbadkar vilket gjorde att vi båda fick plats fint.
Ingen extra kostnad, mycket trevligt 😀😀

Låter väldigt trevligt! Blir lite avis på dig!
Citera
2019-07-22, 20:37
Medlem
En sväng till människobyn på jobb och kände ett sug efter massage. Jag har många favorit ställen där jag vet att levereras. Idag valde jag ett nytt ställe, i ett stort kontors komplex. En kvinna ,(visade sig vara en ladyboy öppnade dörren). Det var hon/han som skulle massera mig... Måste säga riktigt bra massage!! Händer, fötter och armbågar användes för att få bort mina knutar. Sen blev det fokus på annat utan snack om pengar... Rumpa och anus fick mycket massage, efter en stund hade jag en tunga som slickade och sög anus, pung och deep throat på kuken. Galet skön massage och jag blir lätt stamkund 😃
Citera
2019-07-22, 23:04
Medlem
Dr.Buses avatar
Har under senaste perioden besökt ett antal salonger i Göteborg i jakten på en favorit.
Givetvis kommer erbjudandet om HE(hj). Men menyn verkar inte sträcka sig längre än så även om en erbjöd btb.

Va har ni andra göteborgare för erfarenheter vad som erbjuds?
Citera
2019-07-23, 01:26
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Taylormade73
En sväng till människobyn på jobb och kände ett sug efter massage. Jag har många favorit ställen där jag vet att levereras. Idag valde jag ett nytt ställe, i ett stort kontors komplex. En kvinna ,(visade sig vara en ladyboy öppnade dörren). Det var hon/han som skulle massera mig... Måste säga riktigt bra massage!! Händer, fötter och armbågar användes för att få bort mina knutar. Sen blev det fokus på annat utan snack om pengar... Rumpa och anus fick mycket massage, efter en stund hade jag en tunga som slickade och sög anus, pung och deep throat på kuken. Galet skön massage och jag blir lätt stamkund 😃

Låter lyckat, Grattis
Har själv aldrig lyckats hitta någon ladyboy eller någon som gillar att slicka anus än :/
Citera
2019-07-23, 08:57
Medlem
Första gången i Malmö.... är en göteborgare på besök i Malmö och tänkte i vanlig ordning besöka en thaimassage på semestern. Hade ej googlat utan gick på känsla och tänkte bara slinka in där det såg bra ut.
Gick runt i stan och käkade kollade runt. Såg några ställen och bestämde mig för ett. Möttes av en grymt glad och söt tjej och jag tog 1 timma.

Härlig massage med jäkligt mycket teasing och när det var dags för vändning blev jag överraskad. Hon hade tagit av sig överdelen och bh (om hon nu haft någon)...

Hon sa att hon blivit varm och tindrade med ögonen. Efter ännu mer teasing och massage runt ljumskarna så kom frågan vad jag ville ha för extra. Det mesta tycktes finnas på menyn🙄. Men tog btb och blev väldigt nöjd.

Ett riktigt bra första intryck av Malmö. Kommer testa nytt ställe där idag eller imorgon.

Ha de gött
Citera
2019-07-23, 08:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Buse
Har under senaste perioden besökt ett antal salonger i Göteborg i jakten på en favorit.
Givetvis kommer erbjudandet om HE(hj). Men menyn verkar inte sträcka sig längre än så även om en erbjöd btb.

Jo det har allt hänt att det erbjudits.
Går dock aldrig så långt själv så har inte frågat direkt ofta, men det har erbjudits som en del av meny på en mer allmän fråga.
Citera
2019-07-23, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swedboy77
Första gången i Malmö.... är en göteborgare på besök i Malmö och tänkte i vanlig ordning besöka en thaimassage på semestern. Hade ej googlat utan gick på känsla och tänkte bara slinka in där det såg bra ut.
Gick runt i stan och käkade kollade runt. Såg några ställen och bestämde mig för ett. Möttes av en grymt glad och söt tjej och jag tog 1 timma.

Härlig massage med jäkligt mycket teasing och när det var dags för vändning blev jag överraskad. Hon hade tagit av sig överdelen och bh (om hon nu haft någon)...

Hon sa att hon blivit varm och tindrade med ögonen. Efter ännu mer teasing och massage runt ljumskarna så kom frågan vad jag ville ha för extra. Det mesta tycktes finnas på menyn🙄. Men tog btb och blev väldigt nöjd.

Ett riktigt bra första intryck av Malmö. Kommer testa nytt ställe där idag eller imorgon.

Ha de gött

Låter fantastiskt! 😀 grattis !
Citera
2019-07-23, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xniclas
Bra recension, tror mig e.v besökt samma ställe.
I Söderort Stockholm mycket när T-bana.
Kan det stämma? 2-3 st tjejer jobbar där
dock hon jag tror du nämner ägarinnan och riktigt snygg.
Låter inte osannolikt att vi besökt samma ställe.
Citera
2019-07-23, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swedboy77

Ha de gött

Låter fint!

Även jag Göteborgare som nyligen hade två erfarenheter i Malmö:

Ställe 1) Ej i TMG. Hade på den tryckta menyn ett alternativ över vanlig oljemassage, som innebar BTB. Beställde 30 min av det, med en sexigt klädd ca 40-årig som såg helt ok ut, men blev besviken när det var igång. Ingen vanlig massage alls. Bara soft oljeåkande hit o dit. Efteråt var det uppenbart att det var FS man borde gå vidare med. Skippade dock det, eftersom spänningen så helt uteblev.

Ställe 2) Massös i små kläder gav mig bra 30min-massage strax innan stängning. Jag nappade på BTB med BJ (för 600). BJ var dock inte superbra, så jag frågade om jag kunde ”finish in doggy instead?” Hon verkar ha tröttnat lite på BJ, så lättad och leende svarande hon ok . Så det blev FS, och riktigt bra!
Citera
2019-07-23, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Buse

Beror på till viss del på salong, men framförallt på massös. Många ger bara HJ, men de andra finns också. Sedan kanske inte allt finns tillgängligt vid första besöket... Återbesök kan löna sig.
Citera
2019-07-23, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gbg001
Precis hemkommen från en Göteborgssalong.
Mer eller mindre fokus på rumpa hela tiden, och hon gjorde det bra.
Var stenhård vid vändningen och efter en stunds massage av framsida lår kom frågan.
Tog en avsugning och lyckades hålla mig rätt länge innan jag kom i hennes mun.
Dom andra tjejerna på salongen är snyggare, men hon sög ganska bra. Får se vilken det blir nästa gång...
OWO?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in