2019-07-07, 12:07
Medlem
RKTJMTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greytaupe
Träffade häromdagen min dröm, en ladyboy.

I huvudstaden.

Klev in, snygg som få, övertalar henne att få masage av henne då hon påstår sig enbart ta bokningar.

1500 kr senare är vi på ett rum tillsamans.

Hon masserar starkt, börjar med att slicka mig i stjärten för att sedan trycka upp mig på knäna och mjölka mig i hennes mun, jag kom direkt.

Långt ifrån mitt första besök i en thaisalpng men defintivit det bästa besöket.

Och ..min första recension!

Wow vilken dröm, grattis!
Citera
2019-07-08, 20:29
Medlem
gbg001s avatar
Precis hemkommen från en Göteborgssalong.
Mer eller mindre fokus på rumpa hela tiden, och hon gjorde det bra.
Var stenhård vid vändningen och efter en stunds massage av framsida lår kom frågan.
Tog en avsugning och lyckades hålla mig rätt länge innan jag kom i hennes mun.
Dom andra tjejerna på salongen är snyggare, men hon sög ganska bra. Får se vilken det blir nästa gång...
Citera
2019-07-09, 01:00
Medlem
Återbesök på nya favoritstället i Västerort. Bokar samma tjej som tidigare med sillisar och slimmad kropp.

En ok massage med lite lätt teasing efter vändning vet vi vad som gäller. Hon lägger bort handduken och börjar massera en växande lemmen samtidigt som frågan om vad jag vill ha idag kommer.

Tar en btb med sprut följt av sex för 1000, en bra deal. Hon tar av sig och man får känna och suga lite var man vill innan första satsen sprutas. Så mycket tydligen att hon vill att jag tar en snabb dusch innan omgång två. Stoltheten är lite svårstelnad så 15 min ägnas till tuttknull , runk och massage innan kondomen kan träs på. Börjar med henne på rygg innan hon får ställa sig på alla fyra med mig bakom halvt stående, dunkas på rätt rejält . När det börjar bli dags för avslut så får hon sitta på knä framför mig medans jag lägger upp ett vitt ”halsband” på sillisarna.

Mycket bra behandling för rimligt pris med härlig kropp
Citera
2019-07-09, 10:13
Medlem
Göteborg

Var ett tag sedan jag skrev men då inga av mina besök sticker ut. Har provat ett antal nya ställen för mig men har blivit ganska besviken. Trenden verkar var att man startar en Thaimassage utan några som helst massagekunskaper. Man hoppas på snabba pengar då extra avverkas på löpande band utan större insats.

Med anledning av usla besök var jag tvungen att göra ett besök hos en av mina stamtjejer och där blev jag inte besviken. Tar som vanligt 60 min med en dusch först. Vi vet båda vad som kommer att hända fast jag vill ha massage innan ändå. Efter ca 15 min är det vändning efter en del teasing. vid vändning klär hon av sig och fortsätter i 5 min. därefter kryper hon upp på mig och börjar gnida musen emot mig.
Är nu hyfsat upphetsad när hon nu glider ner på mig. Hon ger mig nu en bra ritt med GFE innan hon lyfter sig lite och sjunker ner i hål nr 2. Nu är jag väldig kåt och vi byter lite olika ställningar innan jag avslutar i tvåan liggande i missionären.

Det är tur att man har några erfarna tjejer som det funkar bra med. Går ut i solen med ett leende på läpparna.
Citera
2019-07-09, 13:11
Medlem
Besöker en salong söder om stockholm, har varit där tidigare så jag vet vad jag får. När jag kliver in så tar min stammistjej emot mig med ett leende, tar det vanliga 30 min behandling för vi vet båda två vad som kommer sker 😉

Väl i rummet frågar jag henne halvt på skämt four hands? först var det en tvekan då hon trodde att hon skulle få mindre betalt men jag förklarade för henne att det är samma pris för bägge, iväg går hon för att hämta tjej nummer två. När tjejerna kommer in igen så är det direkt diskussion kring betalning (hatar prat om pengar samt betala först knulla sen) tar död på stämningen. Vi kom överrens om ett pris om 1250 var 250 för "massage" resten för FS.

Akten börjar väldigt sensuellt då bägge börjar fokusera på både anus samt kuken, samtidigt som jag smeker deras kroppar lite här och där. Jag börjar pumpa tjej nummer ett medans den andra sitter på mitt ansikte och jag får smaka hennes härliga mus. De turas om att rida mig dock gör dom ingenting med varandra vilket suger. Jag kommer i ansiktet på tjej nummer två och jag får en klapp på rumpan av tjej nummer ett "good job" tog en dusch strax efter med ett leende på läpparna när jag lämnade stället.

Tjejerna 9/10 (pratar för mycket på thai)
Service 9/10 (bra service enda minus att dom inte höll på med varandra)

jag frågade tjejerna om det fanns ett pris för om dom kunde slicka och smeka varandra men enligt thai tradition är det förbjudet (precis som prostitution men men)
Citera
2019-07-11, 18:06
Medlem
Besökte en salong som är mycket tydliga med att de inte säljer några andra tjänster än massage. Tänkte att i värsta fall får jag en bra massage, till skillnad mot de oseriösa salongerna, alternativt blir ju överraskningen desto bättre.

En relativt osnygg kvinna tog emot och skulle massera mig. Hon hade sådana drag att jag misstänkte en ladyboy men det visade sig vara en något manhaftig dam som sett sina bästa år. Hur som helst så var det officiellt seriösa ställningstagandet som bortfluget efter vändning. Kände att det sannolikt var bäst att avstå alla erbjudanden då det inte var någon trevlig utsikt, för den delen inte själva beömtandet heller.

På väg ut möttes jag däremot av en långt mycket vackrare kvinna som dessutom hade ett väldigt sympatiskt sätt och verkade var mån om att jag skulle göra ett återbesök. Erbjuds diverse förfriskningar och lämnade sedan salongen. Något bättre till mods än jag trodde efter den behandling jag fick i rummet.

Någon vecka senare tänkte jag återvända för att se om den trevliga kvinnan var på plats. Jag hade inte hennes namn men beskrev henne för personen som svarade och bokade en tid. Väl på plats en stund senare öppnar just hon som jag bokat och efter en kvittolös betalning gick vi in i rummet. Där välkomnade hon mig åter och frågade hur länge sedan jag var där sist och träffade henne eftersom jag bokat. Då jag sa att hon aldrig masserat mig blev hon lite förvånad men jag förklarade läget och att jag fått göra vissa efterforskningar. Det verkade hon gilla.

Lite massage.

Vid mitt första besök hade hon inte särskilt avslöjande kläder på sig men denna gång hade hon en klänning som avslöjade att hon hade en rejäl hylla. FS beställdes och det var ett par riktigt fina bröst som trillade ur klänningen. Mjuka, fasta och utan spår av justeringar. Brösten i kombination med den nätta kroppen och det faktum att jag längtat lite efter tillfället med henne gjorde att jag inte kunde dra ut på trevligheterna särskilt länge. Det blev inte så mycket mer än sug, 69, ritt och missionär. Vill däremot göra klart att kroppen, bemötandet och serivcenivån gjorde att det kändes värt slantarna. Kommer nog att återvända men vara lite mer förberedd på att ta mer tid på mig. Å andra sidan har ju överraskningsmomentet avseende den mycket sexiga kroppen avklarats så nu vet jag vad som väntar.

Som grädde på moset, med tanke på deras officiella syn på vad som ska utföras på en massagesalong, fick jag dessutom veta att det fanns en något yngre väldigt snygg tjej som jag kunde få sms om när hon jobbade. Ironiskt med merförsäljning av det slaget för en sådan salong.
Senast redigerad av Trabelsi 2019-07-11 kl. 18:11.
Citera
2019-07-14, 18:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Greytaupe
Träffade häromdagen min dröm, en ladyboy.

I huvudstaden.

Klev in, snygg som få, övertalar henne att få masage av henne då hon påstår sig enbart ta bokningar.

1500 kr senare är vi på ett rum tillsamans.

Hon masserar starkt, börjar med att slicka mig i stjärten för att sedan trycka upp mig på knäna och mjölka mig i hennes mun, jag kom direkt.

Långt ifrån mitt första besök i en thaisalpng men defintivit det bästa besöket.

Och ..min första recension!

Grattis ! Jag skulle också vilja hitta ett sånt ställe
Citera
2019-07-14, 20:26
Medlem
Har inte blivit så många besök på senare tid.
Men på besök nyligen i norra Stockholm innerstan så besökte jag ett ställe där jag trodde kunde få ordning på en stel rygg (på riktigt!)

Damen, som var i övre medelåldern och var rätt knubbig, kramade mig välkommen och stannade glatt i rummet när jag tog av mig.

Och jodå, knådningen gav rätt bra resultat, det var inte mycket teasing och kraftfullt utfört.

På slutet när hon frågade om mer tyckte jag att varför inte ett handjobb, hon verkade ju vara hantverksskicklig.

Jag frågade när hon började försynt om hon kunde ta av sig lite, och hon slängde då fram titsen direkt.
Knubbighetet hade ju resulterat i ett par naturligt tunga bröst med bröstvårtor som små jordgubbar som var väldigt trevliga att suga på. Hon gillade hur jag gillade dem :-)

Hon gjorde ett bra handjobb och svarade direkt på mina hintar om hur jag ville ha det. Det gav också resultat :-)

Efteråt fick jag lova henne att komma tillbaka för att "få ännu mer". Och det gör jag nog. Har fantiserat en del om de där bröstvårtorna efteråt. Oc även om hon var belastad av några levnadsår och några kilo för mycket var omhändertagandet på topp.
Citera
2019-07-14, 21:25
Medlem
Länge sedan man skrev en recension, men nu kan det vara dags.

Har hittat en trevlig salong i NV delarna av Sthlm där jag efter att läst några bra recensioner på TMG bokat innehavaren, en liten snygg tjej på ca 30 år. Bra massage och ganska så flörtig redan vi första besöket, hon vill alltid ha lite massage tillbaka efter att hon masserat klart sin del av av tiden. Det hade varit ganska lugnt med besökare i samband med senaste besöket och jag fick frågan om jag inte önskade få massage av alla 3 tjejer som fanns i salongen, jag funderade ett kort ögonblick men avstod erbjudandet. Kanske en annan gång.

Den bokade timmen är alltid generöst tilltagen och blir oftast 80-90 minuter där sista 30 min innebär hon lägger sig ned på madrassen endast i trosor och vill ha massage av mig. Efter ett par minuter massage av mig så åker även det sista lilla plagget av och hon helt naken och önskar FS mig.

Aldrig något prat om pengar i förväg, inte efteråt heller. Givetvis ger jag ju henne en rimlig summa som dricks för min uppskattning.

Finns risk att detta blir en salong som man återkommer till lite för ofta.
Citera
2019-07-15, 11:49
Medlem
Skön sommardag så jag valde att besöka en avsides belägen salong i Västerort. Inte mindre än fyra flickor på plats, alla söta men en som stack ut lite extra så jag gjorde mitt val och slantade för en timme.

Tar plats på madrassen och massagen börjar. Hon är definitivt kompetent och kroppen får sig en rejäl genomkörare. Teasing är det det dock dåligt med så jag börjar mer och mer finna mig i tanken att jag får nöja mig med en skön massage. Efter vändning får benen sitt, hon är uppe i ljumskarna en del men ingen beröring av lilleman. Blir därför lite överraskad när hon viskande frågar om jag är intresserad av extra. Allt finns på menyn och vi kommer överens om B2B. Hon har en riktigt snygg kropp med rund fin rumpa och små fasta bröst som är alltigenom äkta.

Börjar med att ge henne massage men när jag smeker henne mellan benen är det stopp. Inte B2B enligt hennes definition. Det hela urartar i en ganska tråkig sejour. Efteråt lite massage till timmen är slut. Så en dusch, ett glas vatten och ut i sommarsolen.

Det blir inte alltid som man tänkt sig
Citera
2019-07-15, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Granit66
Grattis till första recentionen samt att ha kommit ut som gay.

Säg inte det. Är inte gay men en bj av en LB är något helt annat.
Citera
2019-07-15, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av molganexisterar
Säg inte det. Är inte gay men en bj av en LB är något helt annat.

Haha... "Jag är inte gay, men BJ av en kille är något helt annat"

Det är som att säga jag är vegetarian men jag äter gärna kött. Eller jag är inte pedofil men jag runkar till barnporr. Jag är inte rasist men jag hatar invandrare. Jag är inte.. ja, du fattar nog

OBS: inget fel på att vara gay, men att öppet gå ut med att man gillar gay-saker , att få avsugning av killar, och samtidigt förneka sin homo-/bisesexuella läggning, det är inte helt acceptabelt tycker jag. Men vad vet jag? Jag är bara en simpel kille med gula febern
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in