2019-07-22, 16:15
Medlem
lakritcs avatar
Inget nytt att rapportera sedan 2016? Hög tid att återuppliva tråden.

Citat:
Ursprungligen postat av MammaScansGosse
Den ser fullt normal ut.
Man får ha i åtanke att karln nästan är två meter lång så DL är nog proportionerligt utrustad.
Citera
2019-07-22, 19:13
Medlem
Ferdawoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Inget nytt att rapportera sedan 2016? Hög tid att återuppliva tråden.
Flertalet svenska kändisar har ju haft sina dickpics läckta de senaste åren. Mums Zelmerlöw, Martin Björk, Mikael och Ako från Gladiatorerna, Dhani (den blonda) från A-Teens, med flera. Likaså har ju flertalet Paradise Hotel deltagare som Robin "Mos" Andersson, Mattias Coleman, osv.

Måste säga att med den hype som Björken haft kring sin size blev jag lite besviken..
Citera
2019-08-03, 12:54
Medlem
Livsstilsparasits avatar
Hemingway berättar i sin självbiografi att Scott Fitzgerald var underutrustad.

Beskrivningen av den osäkre Firzgerald går ut på att Hemingway tar med sig sin vän till Louvren för att studera anatomin. I en jämförande studie bland konsten skulle Firzgerald förstå att han var normalt utrustad.
Citera
2019-08-03, 13:04
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ace_sec
Äsch, kom igen! Berätta om de slaka du sett! =) Bättre än inget!

Du förstår väl att det är ett troll?
Citera
2019-08-03, 14:43
Medlem
Irbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferdawoon
Flertalet svenska kändisar har ju haft sina dickpics läckta de senaste åren. Mums Zelmerlöw, Martin Björk, Mikael och Ako från Gladiatorerna, Dhani (den blonda) från A-Teens, med flera. Likaså har ju flertalet Paradise Hotel deltagare som Robin "Mos" Andersson, Mattias Coleman, osv.

Måste säga att med den hype som Björken haft kring sin size blev jag lite besviken..
Finns verkligen dessa ute?
Citera
2019-08-04, 04:10
Medlem
Ferdawoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Irbe
Finns verkligen dessa ute?
Just dessa jag nämnde har jag sett nakenbilder på Ja. Finns ju fler som jag bara glömt nämna och eller som jag inte tänkte var lika "kända".
Vissa är lättare att känna igen. De har bilder på sig själva i omgivningar där sedan nakenbilder är tagna. Det är samma tapeter, samma möbler, samma armbandsur, samma leverfläckar eller ärr, eller liknande. Det är alltså inget helkropps-naket vi talar om och även om en del påstådda läckor saknar liknande kopplingar så kommer de från personer som gjort ordentliga läckor innan och som jag därför har förtroende för.
Men om forum som 4Chan kan matcha flygplansrutter, grodläten och annat för att hitta den där flaggan som Shia LaBeouf satte upp, så kan kåta bögar på forum matcha ihop kändisars nakenbilder med ansiktsbilder!
Senast redigerad av Ferdawoon 2019-08-04 kl. 04:29.
Citera
2020-01-12, 18:56
Medlem
Prayuths avatar
Robin-skådis fick ta penisförminskande piller

Citat:
Burt Ward, som spelade Batmans högra hand Robin i tv-serien om de maskerade hjältarna från 1960-talet, uppmanades ta piller för att förminska sin penis. Det berättar skådespelaren själv för Page Six. Rådet ska ha kommit från representanter från tv-kanalen ABC, efter påtryckningar från en katolsk lobbyorganisation.

– De tyckte att Robin hade en väldigt stor utbuktning för tv, berättar han.

Han tog pillren i tre dagar men slutade då han var rädd att de skulle göra honom steril.

https://omni.se/robin-skadis-fick-ta...iller/a/50Qxl1
Citera
2020-01-12, 19:58
Medlem
"Hoa hoa" Dahlgren, sägs vara otroligt välhängd.
Citera
2020-01-12, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peder_ast
jag har för mig att någon aftonblaska skrev för nåt år sen att enrique iglesias lanserat lite mer åtsittande kondomer och tidningen gjorde någon grej på att detta skulle bero på att han har liten familjelycka men jag är inte säker. har för mig att jag läste det på aftonbladet eller nån annastans, någon kanske känner igen det och kan bekräfta
Hans fru, den ljuvliga Anna Kournikova, bekräftade i en intervju att hans penis var liten, men att hon älskar honom ändå.
Citera
2020-01-12, 20:50
Medlem
peder_asts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vatskebrist
Hans fru, den ljuvliga Anna Kournikova, bekräftade i en intervju att hans penis var liten, men att hon älskar honom ändå.

Känns som att man gör en medveten blinkning till detta i HIMYM. I säsong 3 när Ted och Robin gjort slut och Robin släpat med sig Gael (spelad av Iglesias) från Sydamerika säger hon ju i en scen till en förkrossad Ted att han är ”större” än Gael. Och syftar inte på kroppslängden då...
Citera
2020-01-12, 21:43
Medlem
Ferdawoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vatskebrist
Påminner mig alltid om det här klippet med Enrique som får se en kopia av största dicken i världen.
https://www.youtube.com/watch?v=YdfLdvYdejo
Citera
2020-02-05, 20:40
Medlem
Littlepaw13s avatar
Jag måste veta, någon som vet hur stor kul Ant Wan har?
Han reppar sin kuk hårdare än sig själv så är för nyfiken
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in