2023-05-28, 12:36
Medlem
Gentss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masterpuff
Jimmie Åkesson har en Mickro kuk.
Jag träffade hans ex Louise i Sandviken på en fest i Norrsätra. Hon klagade på att han behövde ha en gummi attrapp på sin mickro snopp. Han peddo kollega i Bedårande barn Marcus som visade snoppen för barn på gröna och blev dömd för det har också en liten penis.
Jag var aktiv I SDU Sölvesborg och hamnade i en bastu med honom på ett partikonvent där vi satt och drack öl.

Nu far du med osanning. Inte för att Jimmie har en direkt stor dase, men högst medioker är den.

Gått i samma klass som Jimmie och även idrottat tillsammans.
Citera
2023-05-31, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thaleader
Jag vet med säkerhet att detta stämmer!
I början fick han även tejpa fast sin anakonda i kalsongerna.

Jag har även en annan historia om han:

Minns inte riktigt vilket år det var men han hade lagt av som spelare i Umeå FC, kan ha varit i samband med sitt tränaruppdrag men kan även vara strax innan men de viktiga är ändå inte det.
Och dom har då tagit in några mörkhyade killar i laget (osäker på antal).
Han skulle då komma in och och välkomna det nya killarna i laget och sådär.
Efter träningen så väntar han in dom s.k välhängda männen, virar in handduken runt kroppen för att inte visa sitt tredje ben.
Han duschade mest för att få kunna "mäta" sig med dom "nya".
Efteråt så kliver han då ut ur duschen och slänger upp handduken på axeln och säger med glimten i ögat "Galloway, STILL the king"

Kul anekdot 😁
Citera
2023-06-08, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gents
Nu far du med osanning. Inte för att Jimmie har en direkt stor dase, men högst medioker är den.

Gått i samma klass som Jimmie och även idrottat tillsammans.
Han har en mikro kuk säger jag.
Jag var aktiv I SDU Sölvesborg.
Den var rödprickig pga syfilis.
Hans ex fick runda honom med pincett.
Citera
2023-06-23, 17:34
Medlem
lakritcs avatar
Liam Neeson såg rätt imponerande ut i Under Suspicion. Omkring 20-25?
Citera
2023-07-01, 18:47
Medlem
hejpadigdu1s avatar
I början av gårdagens Alex & Sigge-avsnitt (ep. 583) tog de upp att Leif Mannerström, enligt utsago, har en enorm drule. Att den var så stor att de inför inspelningen av Sveriges mästerkock behövde linda in bjässen vid insidan av låret, för att besten såg otäck ut i bild.

I vilken utsträckning det här stämmer låter jag vara osagt.
Citera
2023-09-08, 00:33
Medlem
Trodde aldrig jag skulle landa i denna tråd. Men av någon outgrundlig anledning kom jag att tänka på Rodney i Big Brother. Han hade ju en rejäl pjäs. Dock har jag en scen i huvudet när han liksom står och slänger den upp och ner. Har för mig att den finns en video på denna men lyckas inte hitta.
Citera
2023-09-08, 21:20
Medlem
Citat:
Jimmie Åkesson har en Mickro kuk.
Jag träffade hans ex Louise i Sandviken på en fest i Norrsätra. Hon klagade på att han behövde ha en gummi attrapp på sin mickro snopp. Han peddo kollega i Bedårande barn Marcus som visade snoppen för barn på gröna och blev dömd för det har också en liten penis.
Jag var aktiv I SDU Sölvesborg och hamnade i en bastu med honom på ett partikonvent där vi satt och drack öl.

Inte förvånad. SD = Small Dick (det är iaf den energin man känner av hos de flesta SDare). Skulle inte bli förvånad om Bingo också röstade SD.
Citera
2023-09-08, 21:32
Medlem
David Ritschard har en jättekuk. Det var därför han kollapsade i allsången...
Citera
2023-09-08, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kilimandjaro
David Ritschard har en jättekuk. Det var därför han kollapsade i allsången...
Haha. Jobbigt läge då att vara kändis. Pitten var väl knappast mindre för 4-5 år sedan.

Tror mera på för mycket av det goda.
Citera
2023-09-10, 21:10
Medlem
flesh-flutes avatar
Finns en i kungahuset med ett föga imponerande organ. Jag tänker inte på konungen. Tänk prinskorv.
Citera
2023-09-10, 21:19
Medlem
flesh-flutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Hittade en bättre bild på Lindarws snorre
https://ibb.co/9bdMmxv

Den dolmen kunde ha skänkt mycket glädje bland Stockholms kvinnor. Oj vad han kunde ha tjärnat smör.
Citera
2023-12-31, 04:51
Medlem
Citat:
Han har en mikro kuk säger jag.
Jag var aktiv I SDU Sölvesborg.
Den var rödprickig pga syfilis.
Hans ex fick runda honom med pincett.

Citat:
Ursprungligen postat av SpaceShip123
Inte förvånad. SD = Small Dick (det är iaf den energin man känner av hos de flesta SDare). Skulle inte bli förvånad om Bingo också röstade SD.

De MINSTA KUKAR jag sett har suttit på killar som röstat på MILJÖPARTIET eller VÄNSTERPARTIET.

Du önsketänker 😜
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in