Citat:
Två vuxna msk, en man och en kvinna, kvinnan vill ha med mannen in i sin bostad, mitt i natten.
Mannen vill inte å kvinnan blir förbannad, tvingar sig kvar i mannens bil, vägrar å lämna bilen.
Å du tror att på fullt allvar att det handlar om en kopp kaffe, ser du inte själv det löjliga i det hela,
nog borde det väl hetta åtminstone lite grann i örsnibbarna när du läser vad du själv tror.
Det är så totalt uppenbart att det är henne han säger nej till å inte en kopp kaffe.
Det är det som gör henne helförbannad, hon kan nämligen inte ta ett nej.
Hon kunde inte förmå sig till å säga till polisen att hon ville ha ett skjut, alltså så
blev det en kopp kaffe i stället.
Skälet till att SD inte anmälde henne skulle mycket väl kunna vara att han tycker
att det hela är en skitsak, inte ens värd att lägga energi på.
Du är ju väl medveten om att LW ville ta tillbaka sin anmälan, antagligen när
ilskan och förtrytelsen lagt ner sig.
Att det här blir så upphaussat i tråden beror på att det inte finns något mer å ta på, då
gäller det å skruva upp den här händelsen med hjälp av fantasier och antaganden, allt
för å försöka vrida ur det allra lilla sista.
Mannen vill inte å kvinnan blir förbannad, tvingar sig kvar i mannens bil, vägrar å lämna bilen.
Å du tror att på fullt allvar att det handlar om en kopp kaffe, ser du inte själv det löjliga i det hela,
nog borde det väl hetta åtminstone lite grann i örsnibbarna när du läser vad du själv tror.
Det är så totalt uppenbart att det är henne han säger nej till å inte en kopp kaffe.
Det är det som gör henne helförbannad, hon kan nämligen inte ta ett nej.
Hon kunde inte förmå sig till å säga till polisen att hon ville ha ett skjut, alltså så
blev det en kopp kaffe i stället.
Skälet till att SD inte anmälde henne skulle mycket väl kunna vara att han tycker
att det hela är en skitsak, inte ens värd att lägga energi på.
Du är ju väl medveten om att LW ville ta tillbaka sin anmälan, antagligen när
ilskan och förtrytelsen lagt ner sig.
Att det här blir så upphaussat i tråden beror på att det inte finns något mer å ta på, då
gäller det å skruva upp den här händelsen med hjälp av fantasier och antaganden, allt
för å försöka vrida ur det allra lilla sista.
Nä, jag skäms inte det minsta för hur jag tolkar det.
Nu har bilincidenten tolkats och smulats sönder intill leda i tråden och jag "ser" nu hur den i vissas ögon smulats sönder till att den knappt har hänt. Kanske inte ens knoggnuggningen, verkar en del mena? Den var enbart ett pojkskämt.
Jag frågar mig varför stora delar av utredningen var hårt maskad?
Att du tror det du tror, det är helt och hållet din rätt att få tro det.
Och jag har rätt att tro vad jag vill.
Tillräckligt många har vittnat i tråden om att SD har gjort hemska saker mot LW för att jag ska tro på att det bakom maskningen finns annat otrevligt. Inte bara det smärtsamma hårda greppet som han tryckte ner henne i eller den smärtsamma knoggnuggningen som han utförde när hon satt nedtryckt i det smärtsamma greppet.
Det skulle inte förvåna mig om något mycket otrevligt sades i det ögonblicket till LW (obs spekulation!).
Nä, jag skäms inte för att jag tror att SD i det ögonblick knoggnuggningen skedde, hade ett vredesutbrott som han inte kunde kontrollera.
Vad gör folk när de är arga? Vanligen säger man saker, skriker saker som man kanske inte menar egentligen, men det bara kommer upp från djupt inne i en.
Jag kan tänka mig att det kom ut hemska ord ur hans mun...