2019-07-21, 10:35
Medlem
BullensPilsners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krauthammer
Vill du som markägare göra något åt detta?
konfrontera dessa personer istället för att skapa en tråd på flashback.

Den svenska fegheten får altså dig som jägare,som är van vid att locka till dig stora älgtjurar och skjuta dem på nära håll, att nu frukta ett par ungdomar som välter jakttorn.

Det är liksom det som är grejen. Jakttorn bygger man nya och reparerar gamla inför varje säsong. Så det är inte lönt att bry sig om dessa typer.

De kommer inte att få någon större tillströmning till sin klubb heller, det är ett fåtal som tycker detta är skoj och att de kittlar lite mellan benen på dem.
Låter man de hålla på med sina småhyss så eskalerar det och så åker dem dit. Win win
Citera
2019-07-21, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tenneres
Oj oj, jag bara faktiskt tycker inte folk ska förstöra saker på min fars mark. Speciellt när då någon har kollat läget någon vecka innan. Ser jag en bil åka in mitt i natten igen så kommer jag fan ut.
Och på samma sätt tycker dessa personer att ingen ska döda djur på din fars mark, och därav vält det lilla brädbygget. Hade det inte funnits något jakttorn där - så hade ingen vält det, och då hade du inte suttit här och klagat över intrång på din fars mark. Fast då får väl polska bärplockare skulden för din bitterhet istället
Citera
2019-07-21, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lahavana
Sorglig människa du är. Jakt är nödvändigt för att hålla koll på populationen. Den naturliga vägen att dö för djur i naturen är inte särskilt trevlig för dem heller, ni verkar tro att de dör i frid med sin familj och får en begravning på en kyrkogård vid vattnet.

Jag ska åka till din hobby och vandalisera den, får se om du tycker det bara är att ”sluta gråta och reparera den”.

Till TS, riktiga jävla kräk som har gjort detta. Vänsterslödder som går på den första impulsen deras trötta hjärnor förmår att registrera. Hoppas det löser sig och att ni lyckas spåra idioterna sen.

Helt ärligt är din retorik så löjlig så det inte ens är värt att diskutera med en betongpanna som dig. "åka till din hobby och vandalisera den" -> har min hobby gjort något som påverkar någon annan än mig själv? dvs dödat ett annat djur etc? För om inte, så skiljer sig där agerandena, men så långt kan du ju inte tänka tydligen. Och att du sedan raljerar med vänsterslödder med mer, tyder väl på att du är lite småbitter machoman som säkerligen röstar sd och ryggdunkar ev kollegor i omklädningsrummet inne på industrin. Har du någonsin klivit ur din egna bubbla?
Citera
2019-07-21, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullensPilsner
Det är liksom det som är grejen. Jakttorn bygger man nya och reparerar gamla inför varje säsong. Så det är inte lönt att bry sig om dessa typer.

De kommer inte att få någon större tillströmning till sin klubb heller, det är ett fåtal som tycker detta är skoj och att de kittlar lite mellan benen på dem.
Låter man de hålla på med sina småhyss så eskalerar det och så åker dem dit. Win win
men du får inte glömma att TS hade ju ett "Sentimentalt värde" till just detta jakttorn.. eller det är iallafall vad hen sade. Låter lite melodramatiskt, kanske gnutta överdrivet till och med. För precis som du säger - jakttorn är säsongsvara, fyra vertikala brädor och en horisontell brädbas. Nä, TS verkar bara vara lite butthurt..
Och sedan finns det ju faktiskt ingenting som tyder på upptrappning, det ska ju finnas skäl till varför de agerar som de gör, och hitills så har de hållit sig till att just sabotera för jakt - finns ingen anledning för dem att åka runt med pansvarvagnar i skogen och massutrota jägare för det. Eller ser vi poliser som började bära vapen för att skydda våran befolkning som idag springer och pepprar hejvilt på allt de ser som hot? Nej..
Citera
2019-07-21, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tenneres
http://huntsaboteurssweden.se/Hfeitreports.html

Vet inte riktigt om jag får länka adressen. Men dessa personer har vandaliserat min mark i Jönköpings trakten, så skulle gärna för de första vilja veta varför. Sen undrar jag hur dum är man för att inte inse att jakt är för att kontrollera antalet vilda djur.

Och detta postas i jakt för de är våra jakttorn som tagit smällen.

Hel den meningen är ju bara så jädra korkad. Om inte jägarna hade dödat alla naturliga rovdjur hade det funkat alldeles utmärkt! Först vill ni döda alla vargar och sen vill ni få beröm för att ni dödar älgar och andra djur? Hör du inte själv hur jävla dumt det låter?
Citera
2019-07-21, 11:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hero997
Varför frågar du en så dum fråga, du är verkligen lågbegåvad. Blattar är inte djurvänner, de skiter fullständigt i jakt. Det här är istället militanta vänsteraktivister, samma som välkomnar blattarna vid gränsen och som kallar sig antifa fast de är facister själva. Oftast gräsligt fula feminister i 20-30 års åldern. Tror kanske du kan vara en av dem.

😁 Du är solen i mitt liv.

Jag är alltså korkad för att du har besvarat inlägget likt en karikatyr av det jag tänker måla upp härnäst.

Det här inlägget du skrev ovan bevisar att en sjuklig minoritet enbart kan debattera på Flashback ifrån två perspektiv.

1)vänsterpolitik
2)alla mina personliga problem är till följd av att det bör invandrare i Sverige.

Har man det i åtanke så kan man till och med vända en tråd om pelargoner i trädgårdsforat till att handla om "blattar"
Citera
2019-07-21, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krauthammer
Vill du som markägare göra något åt detta?
konfrontera dessa personer istället för att skapa en tråd på flashback.

Den svenska fegheten får altså dig som jägare,som är van vid att locka till dig stora älgtjurar och skjuta dem på nära håll, att nu frukta ett par ungdomar som välter jakttorn.

En fråga.
Ni som läser denna tråd. Stör det er att det inte finns några med utländsk bakgrund på de bilder som finns på sabotörernas hemsida?

Ungdomar?
De är kriminella våldsverkare som inte tillför vårt samhälle något enda alls. De bidrar med ingenting annat än kostnader i form av skattepengar genom polis, samt allmänt bidragssökande då arbete sällan finns. Otroligt störande att tvingas betala deras uppehälle i samhället. Precis lika störande som alla andra kriminella vare sig det är mördare, våldtäcksmän eller djurrättsaktivister.

Din fråga.
Exakt vad föranleder den? Vad är relevant med det i denna diskussion och hur kom du på att ställa denna mycket märkliga fråga som för ämnet inte är relevant alls? Är du lågbegåvad?
Hur ser din deklaration ut? Bidrar du med något eller är du rentav en av dem som bara förpestar för övriga? Av din fråga att döma blir jag nämligen ytterst nyfiken.
Senast redigerad av M.J.A 2019-07-21 kl. 12:07.
Citera
2019-07-21, 13:06
Medlem
Är det inte den här organisationen som drivs av någon tokig gammal nazist med konstigt namn?
Citera
2019-07-21, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord_Stalin
Är det inte den här organisationen som drivs av någon tokig gammal nazist med konstigt namn?

Menar du konstigt namn så är det Richii Klinsmeister men nazist är väl det sista han är. Även om han är fullkomligt dum i huvudet. En avart utan bidragande som förpestar oss andra.
Citera
2019-07-21, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svamporganismen
Helt ärligt är din retorik så löjlig så det inte ens är värt att diskutera med en betongpanna som dig. "åka till din hobby och vandalisera den" -> har min hobby gjort något som påverkar någon annan än mig själv? dvs dödat ett annat djur etc? För om inte, så skiljer sig där agerandena, men så långt kan du ju inte tänka tydligen. Och att du sedan raljerar med vänsterslödder med mer, tyder väl på att du är lite småbitter machoman som säkerligen röstar sd och ryggdunkar ev kollegor i omklädningsrummet inne på industrin. Har du någonsin klivit ur din egna bubbla?

Du snackar om retorik när du inte förstår att jakten är till för att kontrollera populationen i ekosystemet, dessutom försvarar du att dessa människor använder sig utav vandalism. På toppen av det så anser din sorgliga skalle att det är nödvändigt att försöka kränka Ts som precis fått sin egendom förstörd.

Hellre småbitter machoman än en falafelätande stjärtgosse. Gå och kasta milkshakes på rävpälsar med dina sojavänner så kanske det känns bättre, ska tänka på dig när jag skjuter fem till för att göra en ny jacka
Citera
2019-07-21, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M.J.A
Menar du konstigt namn så är det Richii Klinsmeister men nazist är väl det sista han är. Även om han är fullkomligt dum i huvudet. En avart utan bidragande som förpestar oss andra.

Jo han ja, för mig att någon skrev i en annan tråd om dom där aktivisterna att han började sin bana som nazist.
Citera
2019-07-21, 17:14
Medlem
pellevin11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lahavana
Du snackar om retorik när du inte förstår att jakten är till för att kontrollera populationen i ekosystemet, dessutom försvarar du att dessa människor använder sig utav vandalism. På toppen av det så anser din sorgliga skalle att det är nödvändigt att försöka kränka Ts som precis fått sin egendom förstörd.

Hellre småbitter machoman än en falafelätande stjärtgosse. Gå och kasta milkshakes på rävpälsar med dina sojavänner så kanske det känns bättre, ska tänka på dig när jag skjuter fem till för att göra en ny jacka

Jägarna bryr sig inte om naturen. De dödar för nöjes skull och trakasserar alla som är emot deras egoistiska nöje.

Om vargarna, som jägarna hatar, fick hålla koll på populationen så skulle naturen må bättre då vargarna efterlämnar sig älgkadaver året om, vilket är gynnsamt för många djurarter.

Jägarna vill att skogen ska vara full i älg trots att älgarna förstör träden. björnar har ni inget emot trots att björnar regelbundet dödar och attackerar jägare, vilket iofs är bra.

Där jag bor står det jakttorn på allmän väg, alltså jägare som skjuter skarpt bland allmänheten, bland bilar med kvinnor och barn som kommer åkande. jävla idioter.

Sedan skjuter jägare vanligt folk också när andan faller på.

Ni kan ju för fan inte se skillnad mellan en älg och en människa samtidigt som ni vill jaga med automatvapen och gnäller över att regeringen vill ha mera kontroll över dårar som ni.

Nej, jag ska minsann själv ge mig ut med bilen med rep och släpa några jakttorn efter bilen
bara för nöjes skull.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in