Citat:
Ursprungligen postat av
lahavana
Du snackar om retorik när du inte förstår att jakten är till för att kontrollera populationen i ekosystemet, dessutom försvarar du att dessa människor använder sig utav vandalism. På toppen av det så anser din sorgliga skalle att det är nödvändigt att försöka kränka Ts som precis fått sin egendom förstörd.
Hellre småbitter machoman än en falafelätande stjärtgosse. Gå och kasta milkshakes på rävpälsar med dina sojavänner så kanske det känns bättre, ska tänka på dig när jag skjuter fem till för att göra en ny jacka

Jägarna bryr sig inte om naturen. De dödar för nöjes skull och trakasserar alla som är emot deras egoistiska nöje.
Om vargarna, som jägarna hatar, fick hålla koll på populationen så skulle naturen må bättre då vargarna efterlämnar sig älgkadaver året om, vilket är gynnsamt för många djurarter.
Jägarna vill att skogen ska vara full i älg trots att älgarna förstör träden. björnar har ni inget emot trots att björnar regelbundet dödar och attackerar jägare, vilket iofs är bra.
Där jag bor står det jakttorn på allmän väg, alltså jägare som skjuter skarpt bland allmänheten, bland bilar med kvinnor och barn som kommer åkande. jävla idioter.
Sedan skjuter jägare vanligt folk också när andan faller på.
Ni kan ju för fan inte se skillnad mellan en älg och en människa samtidigt som ni vill jaga med automatvapen och gnäller över att regeringen vill ha mera kontroll över dårar som ni.
Nej, jag ska minsann själv ge mig ut med bilen med rep och släpa några jakttorn efter bilen
bara för nöjes skull.