Citat:
Du kan själv följa Q på https://qmap.pubQ och hans följare brukar ju berömma Q för förhandskännedom om vad som sker.
Har Q särskilt kommenterat att Jeffrey Epsteins fall kommer att som dom säger i USA "go to trial"?
Det är avgörande då det för med sig offentliggörande av det som ligger till grund för åtal med namn och allt och som artikeln jag citerade menar berör både Washington DC och Manhattan, där bla J. P. Morgan har sitt säte och HQ och som investerat 50 MUSD i bolag, Liquid Funding Ltd., Bermuda, med affärsrelation till Jeffrey Epstein.
Jämför med Michael Cohen fallet där en del inte gick till rättegång och domare beordrade "release" av dokument och åklagarna förbehåller sig rätten till vidare åtal.
Du får gärna posta hur Q följer upp denna utvecklingen. Hittills har jag inte sett något av värde från honom i dessa fall.
Har Q särskilt kommenterat att Jeffrey Epsteins fall kommer att som dom säger i USA "go to trial"?
Det är avgörande då det för med sig offentliggörande av det som ligger till grund för åtal med namn och allt och som artikeln jag citerade menar berör både Washington DC och Manhattan, där bla J. P. Morgan har sitt säte och HQ och som investerat 50 MUSD i bolag, Liquid Funding Ltd., Bermuda, med affärsrelation till Jeffrey Epstein.
Jämför med Michael Cohen fallet där en del inte gick till rättegång och domare beordrade "release" av dokument och åklagarna förbehåller sig rätten till vidare åtal.
Du får gärna posta hur Q följer upp denna utvecklingen. Hittills har jag inte sett något av värde från honom i dessa fall.
Där kan du även söka på termer, t.ex Epstein, och få fram alla inlägg Q skrivit kring det.
Så vitt jag vet har Q inte skrivit något om hur rättsprocessen kommer gå rörande Epsteins. Men nu när patrioterna fått honom arresterad kan vi vara ganska säkra på att han inte kommer undan igen. Rätt folk på rätt plats är det viktigaste för att få rättvisa. Detta gripandet hade inte skett om det inte var förberett. Utrensning av FBI, CIA, department of Justice och allt vad det är. Vi kan helt enkelt lita på att Trump och Q vet vad dom sysslar med.
Q handlar mycket om att leda in sina följare på rätt spår. Att skapa ett narrativ som vi inte får genom mainstreammedia. De som inte följer Q har ingen aning om narrativet. Men vi som följer Q ligger veckor ibland flera månader före. Till exempel att Trump blev friad från anklagelser om Russia collusion. Stor förvåning för mainstream, inte för oss.