2019-07-18, 11:59
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Esmilee
Såvitt jag vet har han skickat icke uppskattade dickpics till kvinnliga medlemmar...
Det var intressant, tack! Då är det mao inte så oskyldigt som vissa ville få det till.

säkerligen uppskattat bland kvinnliga medlemmar att en ordförande beter sig så.
Senast redigerad av Bluebeast72 2019-07-18 kl. 12:05.
Citera
2019-07-18, 12:19
Medlem
Idiotsveriges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nexus-6
Eftersom din förmåga att förstå kvinnor i en sådan här situation verkar vara obefintlig kan ett tips vara att du tar reda på fakta. Gissar även att du inte häller förstår skillnaden på vad man gör och på vilket sätt det görs. Dina exempel är klassiska exempel på FB-retorik bland vita kränkta män som försöker killgissa och försvara patriarkatet, dvs du tillför ingenting till tråden.

Instämmer till viss del, men även om det skulle vara så som du säger, så betyder inte det att allt jag sa oxå kan stämma, vilket i allra högst agrad innebär att jag tillför något till tråden, så där kan jag inte hålla med. Märkligare saker har ju hänt.
Citera
2019-07-18, 12:52
Moderator
Allaballawallas avatar
Vad som är sant eller inte i det här fallet kan jag inte uttala mig om, men att Palle är en trevlig och sympatisk person har jag vetat sedan tidigt 90-tal. Han har haft ett minst sagt snurrigt liv och det är han helt öppen med. Men nu när han är nykter är han som vem som helst.

Hans position lockar till sig allt från brudar som vill ha tuffa killar till folk som vill ta över hans plats. Det är väl inget konstigt med det. Att de passar på att försöka avsätta honom nu när han har en time out är väl inte heller svårt att förstå då det är lättare för mössen att dansa på bordet när katten är borta.
Senast redigerad av Allaballawalla 2019-07-18 kl. 13:17.
Citera
2019-07-18, 14:19
Medlem
Kennethkvartings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Vilket bullshit!!

Lyssnade på podden..en pundare som storljuger som alla andra. Inte konstigt det ser ut som det gör idag med nya anklagelser.

1 miljon för o sno en bil..

Körde 200 på småväg..snuten slängde amfetaminet för jag var med bandidos..

dags o vakna nu? Väldigt mkt snack om bandidos o vad dom gjort..gillar dom det ?

Visst, men alla andra drägg som intervjuas ljuger minst lika mycket och är osympatiska till på köpet.
Citera
2019-07-18, 14:48
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kennethkvarting
Visst, men alla andra drägg som intervjuas ljuger minst lika mycket och är osympatiska till på köpet.
Det är ju sant.

Well, vi får se vad det hela landar i, skyldig eller ej är upp till tingsrätt. Verkar allmänt rörig vuxen män klubb Kris, får hoppas staten ser över eventuella stöd osv.
Citera
2019-07-18, 14:49
Medlem
langaocbs avatar
Jag gissar på dickpics via messenger och att han fortsatt vars slemmig trots tillsägelser.

Citat:
Ursprungligen postat av PaigeOwens
De är inte "före detta" kriminella utan organisation med livsstilskriminella personer

Det är ganska idiotiskt egentligen för om en kriminell person ska kunna integreras i samhället då måste han enligt mig bryta totalt med sitt tidigare liv och ej umgås med andra kriminella.

j

Jag gissar på att du har noll erfarenhet av missbruk och kriminalitet. Ett nätverk av personer som har tagit sig ur skiten är jättebra.
Droganvändade och kriminalitet tolereras inte inom KRIS. Tyvärr kommer en del folk att återfalla.
Citera
2019-07-18, 15:22
Medlem
LazerXs avatar
Just nu vimlar det av inlägg på facebook bland folk som känner honom.
En bild speciellt med texten:
"Alla barn får vara med i KRIS utom Palle för han visa sin balle"

Känner honom själv.
Han är en trevlig och driven kille.
Många som skickat dickpics.
För det är just det det handlar om...dickpics.

Men det ursäktar ju inte beteendet.
Sånt får inte förekomma i den positionen.
Senast redigerad av LazerX 2019-07-18 kl. 15:27.
Citera
2019-07-18, 16:07
Medlem
encephalizations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av langaocb
Jag gissar på att du har noll erfarenhet av missbruk och kriminalitet. Ett nätverk av personer som har tagit sig ur skiten är jättebra.
Droganvändade och kriminalitet tolereras inte inom KRIS. Tyvärr kommer en del folk att återfalla.
Så man måste ha haft erfarenhet av missbruk och kriminalitet för att föreslå vad som är bäst från ett samhällsperspektiv? De flesta som betalar skatt, bidrar till samhället i stort, och inte begår brott, är trötta på detta avskrap. Det spelar ingen roll vad som sägs ("vi tolerar inte X och Y"), det är resultatet som räknas. För att vara KRIS Halmstad är detta inte ens allvarligt, man har haft medlemmar inblandade i flera skjutningar (utav minst en med dödlig utgång), grova narkotikabrott, misshandlar, o s v, bara de senaste par åren.
Citera
2019-07-18, 16:14
Medlem
PaigeOwenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av langaocb
Jag gissar på dickpics via messenger och att han fortsatt vars slemmig trots tillsägelser.

"tagit sig ur skiten"? Det är ett extremt märkligt sätt att se på saken ungefär som att dem borde få medalj för att dem låter bli att förstöra livet för andra, fatta vilket extremt lågt krav det är att begära att en person inte ska begå brott

Dickpics är väl det lindrigaste i sammanhanget förutsatt att han såna ev andra brott så är det väl bara att be om ursäkt och glömma
Senast redigerad av PaigeOwens 2019-07-18 kl. 16:21.
Citera
2019-07-18, 16:20
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PaigeOwens
"tagit sig ur skiten"? Det är ett extremt märkligt sätt att se på saken ungefär som att dem borde få medalj för att dem låter bli att förstöra livet för andra, fatta vilket extremt lågt krav det är att begära att en person inte ska begå brott

Drogfrihet är också ett krav. Det är inte enkelt att ta sig ur missbruk och kriminalitet .
Att ha vänner och förebilder som har lyckats och ger stöd kan vara jävligt bra.
Antar att du och de andra personerna som hackar på det är av typen som skriker om dödsstraff och skogshuggarläger i Norrland.
Meningslöst att diskutera med er sort.
Citera
2019-07-18, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Stämmer det? Eller lögner?
Varit många lögner om sådana här saker de senaste åren..
Ordförande i Halland !

Eller har Halland bytt namn till "Sverige" nu ?

Oj, jag hänger inte med..😵
Citera
2019-07-18, 16:39
Medlem
Grenkomp GRKs avatar
Nån väl nån bas för KRIS i Norrköping som stal dess pengar och köpte bil har jag för mig för en 10 år sen eller så.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in