2019-07-18, 09:13
Medlem
Nu kommer han väl börja med droger, indrivning och misshandel igen.
Citera
2019-07-18, 09:33
Medlem
SKiTSURs avatar
Tråkigt om det stämmer. Har alltid tyckt han verkar vara en intressant person. Finns ett spännande podd avsnitt av krull och kriminell med honom. Sjuka historier!

https://poddtoppen.se/podcast/1073134867/krull-kriminell/43-paul-barath
Citera
2019-07-18, 10:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SKiTSUR
Tråkigt om det stämmer. Har alltid tyckt han verkar vara en intressant person. Finns ett spännande podd avsnitt av krull och kriminell med honom. Sjuka historier!

Kris har jag aldrig haft nåt förtroende för.
Hells Angels in a office? Trams. Glöm PB.
Citera
2019-07-18, 10:24
Medlem
SKiTSURs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalvstek
Kris har jag aldrig haft nåt förtroende för.
Hells Angels in a office? Trams. Glöm PB.

Nej kris skiter jag i. Tycker bara PB verkar vara en intressant person efter att jag lyssnat på podden.
Citera
2019-07-18, 11:20
Medlem
Kennethkvartings avatar
Citat:

Jag tycker att Paul Barath är en av mycket få som har varit med i K&K som har haft nån slags djup i sin personlighet, som väcker lite sympati. Han ursäktar inte sitt tidigare beteende som de flesta av de andra asen.
Citera
2019-07-18, 11:24
Medlem
PaigeOwenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Vilket som klingar det väl jäkligt illa att en organisation med f.d kriminella har en ordförande som nu anmälts o avsatts för närmanden mot flera kvinnor.

Är det sån här skit vi skyfflar skattepengar på? Enlig wiki har det varit ogentligheter med bla statliga stöd som ej redovisats, bilinköp o spelresor..seriöst. Hur ser det ut idag tro?
De är inte "före detta" kriminella utan organisation med livsstilskriminella personer

Det är ganska idiotiskt egentligen för om en kriminell person ska kunna integreras i samhället då måste han enligt mig bryta totalt med sitt tidigare liv och ej umgås med andra kriminella.

Fattar inte hur en sån organisation kan vara tillåten, statligt stöd eller ej
Senast redigerad av PaigeOwens 2019-07-18 kl. 11:29.
Citera
2019-07-18, 11:25
Medlem
Nexus-6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Idiotsverige
Det är såhär kvinnorna kommer störta patriarkatet. Att anmäla alla höga chefer för sexbrott, även fast det inte finns något bevis och kanske inte ens har hänt något överhuvudtaget, så håller det i rätten alltsom oftast så får gubben skaka galler. Ett närmande behöver inte vara mer än att han har frågat om hon vill gå på dejt eller anmärkt att hon är fin i håret. En kvinna kan ta illa upp av sådant om hon inte finner den som frågar attraktiv. Antagligen har ingenting hänt över huvudtaget, utan de har helt enkelt en annan kvinna som är sugen på gubbens position bara.

Eftersom din förmåga att förstå kvinnor i en sådan här situation verkar vara obefintlig kan ett tips vara att du tar reda på fakta. Gissar även att du inte häller förstår skillnaden på vad man gör och på vilket sätt det görs. Dina exempel är klassiska exempel på FB-retorik bland vita kränkta män som försöker killgissa och försvara patriarkatet, dvs du tillför ingenting till tråden.
Citera
2019-07-18, 11:26
Medlem
PaigeOwenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kennethkvarting
Jag tycker att Paul Barath är en av mycket få som har varit med i K&K som har haft nån slags djup i sin personlighet, som väcker lite sympati. Han ursäktar inte sitt tidigare beteende som de flesta av de andra asen.
Ska lyssna på det sen, kul om det finns någon som inte skyller på andra och inte återfaller i kriminalitet
Citera
2019-07-18, 11:35
Medlem
SKiTSURs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kennethkvarting

Bra skrivet! Håller helt med.
Citera
2019-07-18, 11:49
Medlem
Gizurs avatar
Citat:

Dock verkar han vara en haverist och tror att han kan komma tillbaka som ordföranden sin timeout:

Citat:
Men Paul Barath accepterar inte uteslutningen och menar att den inte har gått korrekt till.

– Jag kommer fortsätta som vanligt efter att time outen löper ut i augusti.
Citera
2019-07-18, 11:56
Medlem
Såvitt jag vet har han skickat icke uppskattade dickpics till kvinnliga medlemmar...
Citera
2019-07-18, 11:58
Medlem
Bluebeast72s avatar
Vilket bullshit!!

Lyssnade på podden..en pundare som storljuger som alla andra. Inte konstigt det ser ut som det gör idag med nya anklagelser.

1 miljon för o sno en bil..

Körde 200 på småväg..snuten slängde amfetaminet för jag var med bandidos..

dags o vakna nu? Väldigt mkt snack om bandidos o vad dom gjort..gillar dom det ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in