Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2019-07-17, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goaldigger
Hemskt

Så tragiskt
Citera
2019-07-17, 17:23
Medlem
Citat:
Ställ era frågor jag besvarar de

När var det han hade flingen med Amanda?
Citera
2019-07-17, 17:30
Medlem
Citat:
Vi är få som vet skulle jag skriva de rakt av bara här skulle det misstänkas vem de e. Kan svara på allt annat

Jag förstår❤️ Så tacksam för de svar du ger, betyder mycket.
Citera
2019-07-17, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skulleway
Det måste ha varit så tufft för honom, inte konstigt att han började dricka för att döva ångesten och sedan började missbruka läkemedel! Han skulle aldrig börjat DJ:a!!! Kan tänka mig att många av hans vänner levde jäkligt bra på honom, det kanske kom ikapp honom

Alla levde på honom alla kolla idag ingen är något utan honom varför tror du alla uppdateringar om Tim
Citera
2019-07-17, 17:52
Medlem
Citat:
Alla levde på honom alla kolla idag ingen är något utan honom varför tror du alla uppdateringar om Tim

Tror du att han kände det själv att alla levde på honom? Eller var han okey med det?
Citera
2019-07-17, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fuckendo83
Va han tillsammans med henne efter Tereza?

Tim och Racquel var tillsammans 2013-2014
Citera
2019-07-17, 18:17
Medlem
Citat:
Vi är få som vet skulle jag skriva de rakt av bara här skulle det misstänkas vem de e. Kan svara på allt annat

Vad var orsaken till att det tog slut med Tereza? Du nämnde något om öppet förhållande..
Citera
2019-07-17, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skulleway
Tror du att han kände det själv att alla levde på honom? Eller var han okey med det?

Så klart kolla bara kaffe företaget han investerade på så sätt kunde de starta likaså med gymmet som planerade att öppnas innan han gick bort
Alla levde på honom idag mår alla dåligt o drömmen om ett liv likt de som varit e långt borta
Citera
2019-07-17, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Walls80cm
Vad var orsaken till att det tog slut med Tereza? Du nämnde något om öppet förhållande..

Stormigt förhållande men han älskade henne han behövde en lugn o stabil tjej med båda fötterna på jorden
Citera
2019-07-17, 19:10
Medlem
Citat:
Stormigt förhållande men han älskade henne han behövde en lugn o stabil tjej med båda fötterna på jorden

Var Tereza på begravningen/ minnesstunden?
Har någon närstående eller kompis kontakt med henne idag?
Citera
2019-07-17, 19:16
Medlem
Citat:

Så Racquel va inte ihop med Tim efter Tereza?
Citera
2019-07-17, 19:26
Medlem
Citat:
Så klart kolla bara kaffe företaget han investerade på så sätt kunde de starta likaså med gymmet som planerade att öppnas innan han gick bort
Alla levde på honom idag mår alla dåligt o drömmen om ett liv likt de som varit e långt borta

Goaldigger:
Var entouraget intresserade av Tim som person och vän? True Stories dokumentären ger ej det intrycket.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in