Citat:
Ska svara dig så fort jag får tid SnakePlisssken. Men måste ändå medge med många andra på Flashback att du är fruktansvärt naiv att tro på allt den rådande makten förmedla ut.
Ibland kan man nästan tro att det är ditt jobb att agera grindvakt på så kallade konspirationsteorier.
Vart kommer uppgifterna om att Clinton rest 27 gånger med Epstein då? Och vad gör dessa såkallade inderåriga tjejer på flyget? Någon ljuger här. Clinton är känd för att tala sanning, inte sant?
Ibland kan man nästan tro att det är ditt jobb att agera grindvakt på så kallade konspirationsteorier.
Vart kommer uppgifterna om att Clinton rest 27 gånger med Epstein då? Och vad gör dessa såkallade inderåriga tjejer på flyget? Någon ljuger här. Clinton är känd för att tala sanning, inte sant?
Jag har inga som helst problem med att tro att Clinton ljuger - men jag har inte sett minsta lilla bevis för saken än dock. Det är därför jag ber dig om underlag för ditt påstående att det skulle varit underåriga flickor med på Clintons flygningar. Nu har du ju skrivit det flera gånger så jag antar att du har åtminstone någon fakta att luta dig mot?
Som jag skrev tidigare så har Clinton sagt fyra rundflygningar - själv hittade jag dessa 4 rundflygningar samt två flygtillfällen därutöver i manifestet/loggen.
Det blir totalt 18 flygningar eftersom rundflygningarna innehåller mellanlandningar.
Då fattas 8-9 påstådda flygningar (det har ju varierat mellan 26 och 27 påstådda flygningar).
Var dessa finns redovisade har jag ingen aning om men BushwickBill var inne på att det kan ha rört sig om någon annan pilot vilket då skulle redovisats i en annan logg. Det låter fullt logiskt, men innan vi börjar killgissa om vart de turerna skulle gått så vill jag ju gärna se även den loggen...