2018-08-28, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DanielDO
Det vore ju intressant ifall någon av Q-följarna här hade lust att kommentera detta. Jag har själv tidigare satt ihop en liknande lista (dock inte lika noggrann och välgjord) med olika fel som Q hade haft ditills. Ingen Q-troende bemötte detta. På den raka frågan om de ansåg att Q någonsin haft fel, som jag ställde lite senare, svarade de däremot att nej, Q har aldrig haft fel. Inte för att jag tror de kommer ändra sig nu, fakta om Q:s misstag har ju inte varit intressant för dem tidigare, men man kan ju hoppas att någon vågar kommentera.

Nu är ju detta inte ett urverk som i en Rolexklocka !
Finns ju liksom en annan medspelare i detta som motarbetar Q.
Så inte undra på att fel kan förekomma , men desto mer professior som blir rätt !
Skumt att vi inte hört någe fler helikoptrar el flygplan som störtat vilka tillhört armen, kan det vara att dom bytt ut falska komponenter i dessa?
Citera
2018-08-28, 18:25
Medlem
Fittahoras avatar
Citat:
Jeff Sessions @AGJefffSessions

How do you get a message to the people if MSM is compromised?

How do you handle strategic Operations & Nat Sec if the 3 letter agencies are compromised?

State of Emergency
think Fireside chats. think EBS.
Why 8ch? open source? free speech platform?
@POTUS #QANON

Citat:
Jeff Sessions @AGJefffSessions

#QANON is not just a 'WH insider' leaking intel to assist @realDonaldTrump

Q = emergency comm line set up to over ride the Rothschild/Soros/MI6 strong hold on American MSM/CIA/FBI/DOJ

NSA/MIL INTEL/POTUS/PEOPLE= Keystone
SIGINT + ARSOF + HUMINT + We The People
=#GreatAwakening
Källa: https://twitter.com/AGJefffSessions/status/1034219352440983557
Citera
2018-08-28, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fittahora
Källa: https://twitter.com/AGJefffSessions/status/1034219352440983557

Är det den riktiga Sessions tvitter?
The Silent Executioner SLÄPP BOMBERNA !
Citera
2018-08-28, 18:46
Medlem
Fittahoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lovematrix
Det verkar inte som så.
Citera
2018-08-28, 19:16
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:

Det är fejk, här är en länk till den riktiga Jeff Sessions twitterporfil, leta alltid efter "the check mark" för att se om det är ett äkta konto eller inte.

https://twitter.com/jeffsessions

[Tillagt]

Det verkar för övrigt som att Sessions inte riktigt bryr sig om twitter då hans officiella konto inte har rörts sedan 2014.
Citera
2018-08-28, 20:02
Medlem
Citat:
För att kunna ställas inför rätta i militärdomstol som civil krävs ett brott som klassas som en krigshandling mot nationen. I Hillarys fall är hennes handlingar så pass allvarliga att jag tror att det är möjligt. Därmed inte sagt att jag tror att så kommer ske då det finns andra aspekter att ta i beaktning.

Det kan vi bara spekulera kring än så länge. Jag ser två huvudanledningar till varför så kan vara fallet, där båda kan vara aktuella.

1. Allmänheten är ännu inte tillräckligt informerade för att kunna förstå vidden av vad McCain har gjort sig skyldig till och skulle därmed kunna reagera i protest med våld. Q har tagit upp detta problem i allmänhet och jag har skrivit om det flera gånger i tråden.

2. McCain har troligtvis tjallat på sina kumpaner i utbyte mot att orsaken till hans död hålls hemlig, åtminstone till en början. McCain har nämligen historik av att avslöja hemlig information till fienden. Han har åtalats för landsförräderi men friats, troligtvis för den skandal en fällande dom skulle leda till. McCains far var nämligen högsta chef över USAs trupper i Vietnamnkriget. McCains ökennamn är Songbird av en anledning...

Mer om landsförrädaren John McCain: https://revengeoftheherd.com/2017/06/30/john-mccain-was-pardoned-for-treason/

Jag tror också på avrättning eller självmord. Att ha kallats No name, betyder sannolikt en förrädare av mått...

Tusen tack Fittahora för dina fantastiska inlägg! Det är ett sant nöje att få läsa dem😁
Citera
2018-08-28, 20:20
Medlem
Fittahoras avatar
Citat:
För att kunna ställas inför rätta i militärdomstol som civil krävs ett brott som klassas som en krigshandling mot nationen. I Hillarys fall är hennes handlingar så pass allvarliga att jag tror att det är möjligt. Därmed inte sagt att jag tror att så kommer ske då det finns andra aspekter att ta i beaktning.

Citat:
Ursprungligen postat av Africanized
Varför avrätta honom i hemlighet?
Det kan vi bara spekulera kring än så länge. Jag ser två huvudanledningar till varför så kan vara fallet, där båda kan vara aktuella.

1. Allmänheten är ännu inte tillräckligt informerade för att kunna förstå vidden av vad McCain har gjort sig skyldig till och skulle därmed kunna reagera i protest med våld. Q har tagit upp detta problem i allmänhet och jag har skrivit om det flera gånger i tråden.

2. McCain har troligtvis tjallat på sina kumpaner i utbyte mot att orsaken till hans död hålls hemlig, åtminstone till en början. McCain har nämligen historik av att avslöja hemlig information till fienden. Han har åtalats för landsförräderi men friats, troligtvis för den skandal en fällande dom skulle leda till. McCains far var nämligen högsta chef över USAs trupper i Vietnamnkriget. McCains ökennamn är Songbird av en anledning...
Efter en diskussion på 8ch kom jag fram till en tredje möjlig anledning:

3. Det stundar val i USA och en allmänhet som ser deras hjälte bli avrättad utan att ha vetskap om anledningen kan proteströsta för Demokraterna och därmed underminera arbetet med att rensa bort all korruption.

Citat:
Ursprungligen postat av Verkligen.hm.
Tusen tack Fittahora för dina fantastiska inlägg! Det är ett sant nöje att få läsa dem😁
Tackar! Det uppskattas.
Citera
2018-08-28, 20:57
Medlem
Citat:
Nu är ju detta inte ett urverk som i en Rolexklocka !
Finns ju liksom en annan medspelare i detta som motarbetar Q.
Så inte undra på att fel kan förekomma , men desto mer professior som blir rätt !
Skumt att vi inte hört någe fler helikoptrar el flygplan som störtat vilka tillhört armen, kan det vara att dom bytt ut falska komponenter i dessa?

Förstår inte riktigt vad du menar i början där. Men nej, något urverk är det verkligen inte.

Att ingen Q-fanatiker lyft fram en missilattack mot McCain förvånar mig dock. De har ju annars kännedom om missiler som syns som helikoptrar på flight radar, som har piloter som bekräftar att det är helikoptrar (men som alltså är lömska, okända missiler enligt Q-fanatikerna). Månne var det en sådan hemlig missil som användes vid avrättningen av McCain...
Citera
2018-08-28, 21:13
Medlem
Fittahoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DanielDO
De har ju annars kännedom om missiler som syns som helikoptrar på flight radar, som har piloter som bekräftar att det är helikoptrar (men som alltså är lömska, okända missiler enligt Q-fanatikerna).
Det spelar ingen roll hur många individer eller hemsidor som säger att det var en helikopter när mina ögon ser en missil. Jag litar inte på någon annan än mig själv.
Citera
2018-08-28, 21:30
Medlem
Who is Mayor (former) Richard Daley?
Who is Mayor (current) Rahm Emanuel?
HUSSEIN should be VERY nervous.
BRENNAN should be VERY nervous.
KERRY should be VERY nervous.
MERKEL should be VERY nervous.
+29
Q

Hur många kommer kunna sitta kvar när stormen kommer till Sverige ?
Kan nån av de 29 bo här i Sverige tro?
Citera
2018-08-28, 22:30
Medlem
Citat:
Det spelar ingen roll hur många individer eller hemsidor som säger att det var en helikopter när mina ögon ser en missil. Jag litar inte på någon annan än mig själv.

Tack, det sammanfattar er Q-fanatiker i tråden rätt bra. Det spelar ingen roll hur många bevis för att ni har fel som presenteras (se tidigare post i tråden idag om Q:s samlade fel). Ni har bestämt er för en sak och då är det så. Tur att ni är så få som är så lättmanipulerade i alla fall. Synd däremot att ni aldrig vill diskutera trots att vi befinner oss på ett diskussionsforum.
Citera
2018-08-28, 22:40
Medlem
Citat:
Efter en diskussion på 8ch kom jag fram till en tredje möjlig anledning:

3. Det stundar val i USA och en allmänhet som ser deras hjälte bli avrättad utan att ha vetskap om anledningen kan proteströsta för Demokraterna och därmed underminera arbetet med att rensa bort all korruption.

Tackar! Det uppskattas.

Tror du har rätt i detta alternativ. När tom svensk media tokhyllar honom skulle avslöjandet i nuläget förmodligen få väldigt negativa konsekvenser för Trump. Här hade DN hade gått i taket, och framkallat ännu mer kräkframkallande artiklar än den i måndags:
USA sörjer en krigshjälte och frispråkig kosmopolit
http://dela.dn.se/SFV8hCzXDRogDMg25f...dezcSYLB9tgzDw
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in