2019-08-04, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Det vet jag inte alls. Berätta - men kom ihåg att jag skrev officiella eller substantiella - så inga rykten på youtube eller folk som påstår saker rätt ut ur det blå tack.

Även här - inte rätt ut ur det blå tack. Varför skulle Epstein ens behöva stjäla ägg från intet ont anande kvinnor? Bar han någonsin antytt en önskan att göra det eller är det dina egna fantasier som lyser igenom?

Va? Menar du att Trump skulle försökt stjäla ägg av prinsessan Diana - eller vad antyder du?

Du har en väldigt oärlig argumenttionsteknik som är minst sagt arrogant. Du vet att det finns anklagelser. Du har själv skrivit det. Det är inte du som sätter ribban för om de gäller eller inte.

Jag gav en reflektion och du verkar helt desperat över att en sådan möjlighet finns. Varför?

Trump skulle inte ens kunna stjäla en golfboll men väl förfalska ett protokoll på golfbanan för att framstå som vinnare. Offentligt har han medgett att han velat ha prinsessan Diana och min reflektion var att skulle han fått hjälp till det scenario du beskriver av exv Epstein så är det "game over". Det är det för övrigt för vem som än skulle ha gjort det.

Men svara mig nu på min rannsakande fråga till dig. Har du några barn och vet hur det är att ha faderskänslor?
Senast redigerad av Utredaren Idag kl. 18:28. Anledning: Rannsakande fråga
Senast redigerad av Utredaren 2019-08-04 kl. 18:54.
Citera
2019-08-04, 19:36
Medlem
En fråga till er i tråden.
Kommer Q skriva om "2019 El Paso shooting" och "2019 Dayton shooting".
Och kommer Q att säga att dessa var False flag?
Eller kommer dessa att ignoreras totalt?
Som en del annat?
Citera
2019-08-04, 20:07
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Utredaren
Du har en väldigt oärlig argumenttionsteknik som är minst sagt arrogant. Du vet att det finns anklagelser. Du har själv skrivit det. Det är inte du som sätter ribban för om de gäller eller inte.
Vad är det som är oärligt eller arrogant med att flera gånger förklara för dig att jag inte känner till några officiella eller substantiella anklagelser mot Trump och därför be dig visa om det finns några sådana?
Den enda oärliga debattören här är väl i sånt fall du som försöker vända detta emot mig!

Citat:
Jag gav en reflektion och du verkar helt desperat över att en sådan möjlighet finns. Varför?
Inte ett dugg desperat, men
A) om det är en reflektion är det ju bra om du är tydlig med det istället för att beskriva det som ett faktum, och
B) om det finns något som talar för en sådan möjlighet är det väl bättre att du bara besvarar min fråga om saken istället för att beskylla mig för att debattera oärligt?

Citat:
Trump skulle inte ens kunna stjäla en golfboll men väl förfalska ett protokoll på golfbanan för att framstå som vinnare. Offentligt har han medgett att han velat ha prinsessan Diana och min reflektion var att skulle han fått hjälp till det scenario du beskriver av exv Epstein så är det "game over". Det är det för övrigt för vem som än skulle ha gjort det.
Men jösses - är det någon i hela världen som tror att det Trump ”ville ha” av Diana var .. hennes ägg??

Citat:
Men svara mig nu på min rannsakande fråga till dig. Har du några barn och vet hur det är att ha faderskänslor?
Senast redigerad av Utredaren Idag kl. 18:28. Anledning: Rannsakande fråga

3 stycken. Och ja, det är jag mycket väl medveten om hur det är.
Citera
2019-08-04, 20:18
Medlem
Pressombudsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piii...
En fråga till er i tråden.
Kommer Q skriva om "2019 El Paso shooting" och "2019 Dayton shooting".
Och kommer Q att säga att dessa var False flag?
Eller kommer dessa att ignoreras totalt?
Som en del annat?
Q varnade för false flag attacker i onsdags. Dock skrev han också [24 hour warning] så han hade fel med ett par dagar bara.

Citat:
[24hr Warning]
Be vigilant.
See something.
Say something.
Know your surroundings at all times.
Q
Sist Q sade "See something, say something" var precis innan Christchurch skjutningen på Nya Zeeland. I detta fall hade han dock fel på plats, då han inte inkluderat NZ.

Citat:
Be vigilant at all times.
(US, UK, FR, IT)
See Something.
Say Something.
Narrative change needed.
Troligen kommer dessa attacker glömmas bort inom några dagar. En tillfällig distrahering och ett tillfälle för demokraterna att skylla på Trump och propagera för nya vapenlagar. Jag tror inte heller Q kommer säga något mer om dessa attacker.

Edit: Ett intressant sammanträffande mellan attacker som dessa är att vittnen säger att de sett 2 eller fler gärningsmän. Några exempel på skjutningar där detta har påståtts är: Dayton, El Paso, Christchurch, Las Vegas, Utøya.
Senast redigerad av Pressombudsmannen 2019-08-04 kl. 20:34.
Citera
2019-08-04, 20:45
Medlem
Pussykings avatar
Jag insåg plötsligt vad all ”datefagging”, dvs händelser på utlovade datum, går ut på. Nu är vi ju bara en handfull Q följare som skriver i tråden då den totalt domineras av de som inte är intresserade av ämnet, men jag misstänker att jag inte är ensam om att emellanåt nästan spricka om man inte får berätta om det här för folk. Det tar ju naturligtvis emot, då man inte vill att folk ska tro att man är galen.

När man då får känslan av att NU händer det. Public awakening, declass, pedofilarresteringar, så har i varje fall jag pushat ut information, ingå långa haranger som ingen begriper ändå, men små frön som förhoppningsvis får någon att tänka till.

Att sprida informationen på twitter, Instagram eller Facebook är nästan omöjligt med de nya algoritmerna. Vårt jobb är att sprida informationen åt Q tills kritisk massa nås. Men vi är som sagt motvilliga och behöver känslan av att vi är tidiga, men inte för tidiga.
Citera
2019-08-04, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Vad är det som är oärligt eller arrogant med att flera gånger förklara för dig att jag inte känner till några officiella eller substantiella anklagelser mot Trump och därför be dig visa om det finns några sådana?
Den enda oärliga debattören här är väl i sånt fall du som försöker vända detta emot mig!

Inte ett dugg desperat, men
A) om det är en reflektion är det ju bra om du är tydlig med det istället för att beskriva det som ett faktum, och
B) om det finns något som talar för en sådan möjlighet är det väl bättre att du bara besvarar min fråga om saken istället för att beskylla mig för att debattera oärligt?

Men jösses - är det någon i hela världen som tror att det Trump ”ville ha” av Diana var .. hennes ägg??

3 stycken. Och ja, det är jag mycket väl medveten om hur det är.

Du skrev själv att du visste om en anklagelse och det är oärligt mot en utsatt person att försöka gradera hennes anklagelse. Det är inte din rätt att göra det. Det är hennes rätt att få det prövat i domstol om hon så vill.

Jag var tydlig med att "jag bjöd på en reflektion".

Jag bryr mig inte om vad någon i hela världen tror om Trump. Jag har konstaterat att han själv sagt att han ville ha henne. Något som han offentligt borde Dianas efterlevande om ursäkt för.

Och som förhoppningsvis biologisk fader till dina barn så borde du ha all respekt för föräldrarna till henne som anklagat Trump. Allt är inte retorik och debatt. Det finns etik att förhålla sig till och ditt sätt att förminska andra och då särskilt i förbindelse med Trump är suspekt.

Varför inte bara låta processen ha sin gång. Som förälder så borde du förstå att sådana anklagelser släpper inte en kvinna under hela sin livstid. Det finns ingen preskriptionstid i USA för våldtäkt så allteftersom sekretess släpps i ärendet Epstein kommer vi att få veta om hanns sexbrottslingar.

When Does America Reckon with the Gravity of Donald Trump’s Alleged Rapes?

Domstolshandlingar:
https://www.scribd.com/doc/316341058/Donald-Trump-Jeffrey-Epstein-Rape-Lawsuit-and-Affidavits?irgwc=1&content=10079&campaign=Skimbit% 2C%20Ltd.&ad_group=33330X1169095X6dba162cea1f9939e 661fd64b79a1020&keyword=ft750noi&source=impactradi us&medium=affiliate#fullscreen
Citera
2019-08-04, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pussyking
Jag insåg plötsligt vad all ”datefagging”, dvs händelser på utlovade datum, går ut på. Nu är vi ju bara en handfull Q följare som skriver i tråden då den totalt domineras av de som inte är intresserade av ämnet, men jag misstänker att jag inte är ensam om att emellanåt nästan spricka om man inte får berätta om det här för folk. Det tar ju naturligtvis emot, då man inte vill att folk ska tro att man är galen.

När man då får känslan av att NU händer det. Public awakening, declass, pedofilarresteringar, så har i varje fall jag pushat ut information, ingå långa haranger som ingen begriper ändå, men små frön som förhoppningsvis får någon att tänka till.

Att sprida informationen på twitter, Instagram eller Facebook är nästan omöjligt med de nya algoritmerna. Vårt jobb är att sprida informationen åt Q tills kritisk massa nås. Men vi är som sagt motvilliga och behöver känslan av att vi är tidiga, men inte för tidiga.

Du låter verkligen hjärntvättad. Som i någon slags sekt där man får fantisera fram vilken verklighet man vill för ögonblick. Sen ändra sig kvarten efter. Q är ett troll. Det borde du inse, tänk efter är du snäll. Det skrivs aldrig något av substans. Det är några mystiska meningar som man kan tolka precis hur man vill. Svaga människor brukar gå på sådant. Är man hemma i huvudet så håller man inte på så här.
Citera
2019-08-04, 21:03
Medlem
Citat:
Du skrev själv att du visste om en anklagelse och det är oärligt mot en utsatt person att försöka gradera hennes anklagelse. Det är inte din rätt att göra det. Det är hennes rätt att få det prövat i domstol om hon så vill.

Jag bryr mig inte om vad någon i hela världen tror om Trump. Jag har konstaterat att han själv sagt att han ville ha henne. Något som han offentligt borde Dianas efterlevande om ursäkt för.

Och som förhoppningsvis biologisk fader till dina barn så borde du ha all respekt för föräldrarna till henne som anklagat Trump. Allt är inte retorik och debatt. Det finns etik att förhålla sig till och ditt sätt att förminska andra och då särskilt i förbindelse med Trump är suspekt.

Varför inte bara låta processen ha sin gång. Som förälder så borde du förstå att sådana anklagelser släpper inte en kvinna under hela sin livstid. Det finns ingen preskriptionstid i USA för våldtäkt så allteftersom sekretess släpps i ärendet Epstein kommer vi att få veta om hanns sexbrottslingar.

Domstolshandlingar:
https://www.scribd.com/doc/316341058/Donald-Trump-Jeffrey-Epstein-Rape-Lawsuit-and-Affidavits?irgwc=1&content=10079&campaign=Skimbit% 2C%20Ltd.&ad_group=33330X1169095X6dba162cea1f9939e 661fd64b79a1020&keyword=ft750noi&source=impactradi us&medium=affiliate#fullscreen

Jag fattar inte de här tankarna kring befruktningar i samband med Epstein. Vad är det en del påstår har hänt på ön och vad påstås Epstein ha gjort?
Citera
2019-08-04, 21:34
Medlem
Citat:

Domstolshandlingar:
Samma falska anklagelser som tagits upp förut. Denna "Jane Doe" är samma som "Katie Johnson". Båda påhittade namn, hon har aldrig gått ut med sin riktiga identitet. Hon drog tillbaka båda anmälningarna. Allt det handlade om var troligen att smutskasta Trump och vinna röster åt Hillary Clinton precis innan valet.

https://www.dailymail.co.uk/news/article-3914012/Troubled-woman-history-drug-use-claimed-assaulted-Donald-Trump-Jeffrey-Epstein-sex-party-age-13-FABR ICATED-story.html
Citera
2019-08-04, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JonMill
Jag fattar inte de här tankarna kring befruktningar i samband med Epstein. Vad är det en del påstår har hänt på ön och vad påstås Epstein ha gjort?

Jag skall försöka att i punktform lista

1. Epstein, tidigare studerande med kunskap inom ingenjörsvetenska (tänk KTH), köper en ö och genomför omfattande byggnadsverk däribland en sk musikpaviljong som väcker misstankar.

2. Anklagelser om övergrepp på minderåriga i New York, Florida samt "orgier" på ön.

3. Överdrivet intresse för transhumanism och inbjudan till framstående vetenskapsmän som han diskuterat transhumanism med.

4. Massmedia rapporterar att han haft för avsikt att på sin ranch i New Mexico befrukta 20 kvinnor för att bidra till "världsförbättring". Dessutom skulle det vara 20 st åt gången och underförstått upprepas.

Det handlar alltså inte om sexuella övergrepp som han hittills enligt rapportering utsatt cirka 80 st flickor/unga kvinnor för.

5. Ingenstans står det att några kvinnor deltagit i detta i New Mexico.

6. Q har i en drop lyft tanken att det funnits tunnlar på ön.

Några reflektioner:
Att Jeffrey Epstein skulle starta en sk "sexsekt" och överhuvudtaget kunna rekrytera 20 st kvinnor är befängt. Än mindre upprepa det.

Att Jeffrey Epstein skulle kunna hitta surrogatmödrar vore inte befängt men för hans projekt är nog screeningen avgörande. Dom skall vara tillräckligt bra, dvs intelligens och andra egenskaper för att duga som surrogatmödrar.

För detta ändamål med konstgjord befruktning krävs ett laboratorium vilket skulle kunna dölja sig på ön och vara orsaken till allt hemlighetsmakeri. Min teori.

Och nu till frågan om vems sperma och vems ägg som skall användas. För en så sjuk person som Epstein så finns nog ingen gräns så fältet är fritt för spekulation.

För Epsteins vänner med girighet som ledstjärna så vore det intressant med avkomma till någon som genom födsel ärver en mycket stor förmögenhet som det går att göra anspråk på genom arvsrätt.

För Epsteins fåfänga vänner med intresse för kungligheter vore släktskap med en kunglig ätt något att eftersträva. Sätta sitt barn på Englands tron exv.

Under alla omständigheter skulle det handla om missbruk av människans fortplantningsförmågan.
Senast redigerad av Utredaren 2019-08-04 kl. 21:45.
Citera
2019-08-04, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pressombudsmannen
Samma falska anklagelser som tagits upp förut. Denna "Jane Doe" är samma som "Katie Johnson". Båda påhittade namn, hon har aldrig gått ut med sin riktiga identitet. Hon drog tillbaka båda anmälningarna. Allt det handlade om var troligen att smutskasta Trump och vinna röster åt Hillary Clinton precis innan valet.

https://www.dailymail.co.uk/news/article-3914012/Troubled-woman-history-drug-use-claimed-assaulted-Donald-Trump-Jeffrey-Epstein-sex-party-age-13-FABR ICATED-story.html

Om hon aldrig gått ut med sin riktiga identitet offentligt så kan du omöjligen veta fakta i målet. Att hon dragit tillbaka sin stämningsansökan visar att den inte är falsk, då skulle hon blivit lagförs för det, men hon saknade möjlighet att fullfölja den. Varför vet vi inte. Men helt klart har hon en anklagelse mot Trump.
Citera
2019-08-04, 23:55
Medlem
Citat:
Genast blir jag lite lugnare när du medger att Epstein är galen.

Det här med den ockulta sidan av "transhumanism" är det som Q tar fasta på i sin propaganda för okunniga människor. Ungefär som Himmler ville starta en nazikult runt sina SS-trupper.
Du kan väl knappast förneka att ockultism existerar. Cannibalism och offrande av människor till olika gudar har förekommit över hela världen i flera tusen år och pågår än idag. Jag gav dig även en video där 2 barn berättar att de deltar i sexuella aktiviteter och skär huvudet av bäbisar och dricker deras blod tillsammans med deras pappa. Men det ville du inte kommentera. Här är den igen:
https://youtu.be/NOM9JnsPyiE

Angående Nazi-Tyskland och Himmler finns det mycket bevis för att occultism förekom där med. Det är ingenting som sker öppet utan hålls dolt från allmänheten.

När det kommer till Epstein vet vi ju knappt en enda person som varit på ön. Men man kan ju anta att han inte varit ensam där. Vilka var där och vad sysslade dom med? Bilderna på templet, symboler, statyer och dörrar till underjordiska gångar får iaf mig att misstänka att satanistisk aktivitet. Lägg därtill att det är den politiska och kungliga eliten Epstein hänger med och dessa historiskt har sysslat med att offra människor till gudar. Varför skulle de plötsligt sluta med det? Jag är iaf övertygad om att det pågår än idag.

Har du inte hört talas om Bohemian Grove? Eliten åker ut i skogen på midsommar och offrar en stackare till Moloch genom att bränna ihjäl honom. Alex Jones tog sig in på området olagligt och filmade hela spektaklet, spola till slutet:
https://youtu.be/myaroler0wM
Senast redigerad av Pressombudsmannen 2019-08-05 kl. 00:19.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in