2019-07-12, 00:53
Medlem
Säga vad man vill om kanalens content men ni som på allvar sitter och näthatar transfobt på en 15 åring och samtidigt klagar på hans mamma skulle va en toxisk person kan inte ha mycket innanför pannbenet... det är redan en infekterad situation och jag tycker många i tråden kunde ta sig en tAnkeställre hur ni påverkar issys självkänsla och uppväxt med vad ni skriver i tråden
Senast redigerad av muilak 2019-07-12 kl. 01:02.
Citera
2019-07-12, 01:07
Medlem
^

Man kan tycka vad man vill om mamman, men Issy är fortfarande ett barn och ni vuxna människor här som sitter och hatar på ett barn borde verkligen tänka om. Tänk om det hade varit erat barn? Han är fortfarande i det stadiet där man utvecklas och allt hat kommer gå in i huvudet på stackars människan.
Citera
2019-07-12, 01:16
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lexitp
^

Man kan tycka vad man vill om mamman, men Issy är fortfarande ett barn och ni vuxna människor här som sitter och hatar på ett barn borde verkligen tänka om. Tänk om det hade varit erat barn? Han är fortfarande i det stadiet där man utvecklas och allt hat kommer gå in i huvudet på stackars människan.

Ingen här som hatar Issy. Vad har du fått det ifrån? Men många här stör sig på Mamman som isolerar sin dotter.
Hon är ett barn som utvecklas skriver du. Hur utvecklas ett isolerat barn som inte går i skolan. Som inte har några vänner och som är kompis med en sten? Ett barn som lever framför en skärm?
Citera
2019-07-12, 01:17
Medlem
vigilante99s avatar
No one on here is hating on issy!!....these comments are directed at her MOTHER....her self esteem comes from her mother

Well this trans news certainly came out of nowhere didn't it.....has anyone seen issy in video's talking about this before???, apart from short hair what has she done to indicate she is trans??..she doesnt seem to mind modelling female clothes for chiquelle......

I have another theory.....what better way to try and silence the "haters", join the LGBTQ+ community to avoid criticism.

if issy is trans then i am a sith lord
Citera
2019-07-12, 01:34
Medlem
Det jag reagerade på gällande denna trans historia är hur issy säger klart och tydligt att hennes självskadebeteende började PÅGRUND av att hon är trans och att hon är ledsen att hon ljugit tidigare, hon ljög alltså när hon sa att det är PAPPANS fel att hon självskadat, jävligt fult att dra ner han i smutsen. Men där ser man..
Citera
2019-07-12, 01:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vigilante99
No one on here is hating on issy!!....these comments are directed at her MOTHER....her self esteem comes from her mother

Well this trans news certainly came out of nowhere didn't it.....has anyone seen issy in video's talking about this before???, apart from short hair what has she done to indicate she is trans??..she doesnt seem to mind modelling female clothes for chiquelle......

I have another theory.....what better way to try and silence the "haters", join the LGBTQ+ community to avoid criticism.

if issy is trans then i am a sith lord

May I ask why you simply just wont let them go? There is nothing pointing towards neither of you ever having a healthy relationship. You are here everyday trashtalking your ex and your -daughter- What do you get from all this? Is it the childsupport and other funds made by you that keep you going? Youre annoyed that you let yourself spend money on your daughter? Her not being very willing to form some sort of loving relationship? You think that that's somehow weird? Well I don't.
Senast redigerad av chokladvanilj 2019-07-12 kl. 01:39.
Citera
2019-07-12, 01:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gandalfsexyman
Det jag reagerade på gällande denna trans historia är hur issy säger klart och tydligt att hennes självskadebeteende började PÅGRUND av att hon är trans och att hon är ledsen att hon ljugit tidigare, hon ljög alltså när hon sa att det är PAPPANS fel att hon självskadat, jävligt fult att dra ner han i smutsen. Men där ser man..

Nej, hon sa att han var en bidragande orsak men du lyckades kanske inte tolka helt rätt med röven, jag förlåter dig. Man skär sig inte på grund av EN orsak. Det är ett utlopp för känslor som inte kommer ut på annat sätt. Ett sätt att hantera. Även hur fel det än må verka och bli.
Citera
2019-07-12, 01:40
Medlem
Dock tycker jag det är konstigt att dom kan ge andra kritik som att säga rask förstörde deras kanal vilket är en lögn den gick redan ner till botten innan dess.

Och sedan kan dom sitta och skriva till en Annan youtuber som dom gjort sammarbete med om hur hen kan förböttra sin ljud kvalité om någon skulle skriva samma sak till dom då skulle det anses som hat i deras ögon

Hursomhelst så tror jag inte issy ljuger om sin läggning och att hennes tårar var faka han är inte en sådan bra skådespelare tror jag.

Och varför komma ut som trans bara för content det tror jag inte på. Varför tror folk det. Helt sjuk, hur tänker folk i äntligen. Varför skulle issy ljuga om en sådan sak då skulle det ju bli ännu svårare att börja dejta killar eller träffa kompisar om han inte var den han är utan för youtube make no sense,
Eller bli ännu svårare för han att vara social om inte var trans.
Hur kan man sjunka så lågt att ens tänka så.
Citera
2019-07-12, 01:45
Medlem
Citat:

Han har sagt delvis, i sina video och inte bara det om du har lyssnat, han har sagt att det är även andra saker som har stressat.
Citera
2019-07-12, 01:48
Medlem
Citat:

Issy sa inte att det bara var pga situationen med hans pappa som han självskadade, utan att det triggade självskadebeteendet och var en del av det. Det han menar med att han ljög åsyftar ju till att han inte har varit öppen med sin könsidentitet. Snacka om att höra det man vill höra, är sjukt fult att lägga såna ord i munnen på ett barn.
Citera
2019-07-12, 01:57
Medlem
vigilante99s avatar
so what does he want to be called?? .....would have been nice to hear it from him first but i guess he really doesnt want to talk to his dad
Citera
2019-07-12, 02:00
Medlem
vigilante99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
May I ask why you simply just wont let them go? There is nothing pointing towards neither of you ever having a healthy relationship. You are here everyday trashtalking your ex and your -daughter- What do you get from all this? Is it the childsupport and other funds made by you that keep you going? Youre annoyed that you let yourself spend money on your daughter? Her not being very willing to form some sort of loving relationship? You think that that's somehow weird? Well I don't.

i have the responsibility until he is 18...its that simple....ill let it go on the 7/7/2022
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in