Citat:
Ursprungligen postat av
Honan6
Inte särskilt troligt att SD skulle haft "mordkläder" på sig dagen efter, eller hur? Däremot är jag rädd för att de har gjort jättemissen att inte synat hans kropp och tagit prover från hans eventuella rispor.
Du, som känner honom, har väl frågat om hur anhållandet och förhöret gick till? Vad har han berättat för dig/er?
Förstår inte varför EGT ens nämner att han skulle haft lånade kläder, HD fick väl i så fall hämta andra kläder åt honom, OM han nu skulle fått lämna dom han hade på sig. Konstigt är även detta hon nämner om att barnens kläder beslagtagits, enda anledningen till det borde väl vara om de hittat några av flickornas kläder blodiga, som han möjligtvis hade kunnat torka av sig på i så fall?
Och när vi ändå pratar om kläder, JokerMannen nämde att det beslagtagits kläder på BP, som jag uppfattade skulle varit tvättade, och jag tolkade det som att HAN trodde att de var utplacerade för att förvilla utredningen.
Jag tror även att han skrev något om storleken på dessa kläder, som verkade förbrylla honom, men kanske minns fel.
OM nu JokerMannens uppgifter stämmer, så är det nog väldigt mycket i denna mordutredning, som är just vilseledande tänker jag