2019-07-10, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pita55
Första inlägget jag skrev i denna tråd var att jag fann det löjeväckande att ett helt kvarter är rädda för 7-9-åringar eller 7-11 åringar! Lite olika bud där.

OM dessa barn hade varit svenska barn, hade inte föräldrarna i Grums försökt stoppa det redan för 1 år sen?

Det jag vill säga är att jag VÅGAR säga åt barn, när de gör fel, vare sig det är invandrare eller svenskar. Jag har aldrig blivit slagen av nån förälder vaifrån de än kommer!

Om du menar burka klädsel, så gillar jag inte det heller! De kan inte få jobb utan ska leva på bidrag, vilket är fel!

Att ha en liten sjal på huvudet gör mig ingenting, de arbetar och sliter för brödfödan.

Jag har mött invandrarkvinnor , som mått dåligt för att de sitter bara inom 4 väggar och har ingen att prata med. 3 stycken, har jag hjälpt till arbete, vilket gör att de kan försörja sig själva och sina barn. De mår myyyycket bättre sen de fick jobb.!

Många vänner har jag haft som jag lärt svenska genom att sitta o prata ,fika med varandra.

Klart att det är massor av fel i Sveriges integrationspolitik och du ska veta att hade bott i Grums så hade jag stoppat de små barnen och hade det inte gått så hade jag anmält till sociala, hade inte ringt hyresgästföreningen efter 1 år!

oj, va kl gick...måste till jobbet ...

Vad tror du händer när dessa ungar blir 16-20 år gamla och har blivit uppfostrade efter en moral, värderingar, normer och en religion som inte har någonting med Sverige att göra.
Det blir rån av barn och ungdomar, knarkhandel, våldtäkt av etniskt svenska kvinnor, brända bilar och mord för några av dessa.
Detta problem fanns inte för 30 år sedan och nu drar det ner Sverige i avgrunden ekonomiskt, socialt och kulturellt, det splittrar och polariserar landet totalt.
Inse att denna massinvandring och mångkultur är ett socialt experiment som har misslyckats fullständigt. Nu blir det värre i snabb takt eftersom demografin ser ut som så att 2,5 miljoner människor är första och andra generationens invandrare och driver på detta mer och mer.

Vi har importerat våld och lidande och till vilken nytta. Alla som stöttat detta borde straffas för landsförräderi.
Citera
2019-07-10, 12:08
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hibiscrub
Ska man vara helt ärlig så borde dessa vidriga ungar samt deras föräldrar grävas ner i skogen, det vore en vinst för alla i Sverige och i världen.

Dessa individer kommer enbart förstöra och bringa kaos i samhället så länge de befinner sig här.

Det här är bara början och pendeln kommer slå tillbaka mycket hårt när vanligt folk märker att de har blivit totalt lurade. Sverige går en mycket våldsam framtid till mötes. Vi kommer att bli en nordisk version på Brasilien.
Absolut. Djupt ned i den värmländska jorden, så är problemet ur världen.

Men ärligt talat, är det inte mer än lovligt bisarrt att ingen ruttnat rejält på de här fasonerna vid det här laget? Ingen med aggressionsproblematik eller annan sorts störning, om nu de "normala" svenskarna hellre låter saken bero? Någon gång måste nog vara nog. Jag kan inte själv garantera att jag inte gjort något förhastat i stundens hetta om mitt barn varit i fara. Tänker man på eventuella konsekvenser i skarpt läge? Det räcker ju med att slita tag i pinnen som ungjäveln bär på, kasta pinnen åt helvete och ryta "ge fan i att hålla på, ungjävel". Sedan undviker man föräldrarna.
Citera
2019-07-10, 12:08
Medlem
Citat:
Kommer vi att få se mera av detta framöver? Kommer detta att öka motståndet mot det mångkulturella Sverige?
Tror inte att vi kommer att se mycket ökat motstånd från Svenskar som är äldre än 30-40. Det är svårt att lära gamla hundar nya trick. Men motståndet kommer att växa bland unga Svenska män och pojkar. Det är dock viktigt att detta motståndet organiseras. Bli medlem i en nationalistisk organisation, t.ex. AfS.

Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Absolut. Djupt ned i den värmländska jorden, så är problemet ur världen.

Men ärligt talat, är det inte mer än lovligt bisarrt att ingen ruttnat rejält på de här fasonerna vid det här laget? Ingen med aggressionsproblematik eller annan sorts störning, om nu de "normala" svenskarna hellre låter saken bero? Någon gång måste nog vara nog. Jag kan inte själv garantera att jag inte gjort något förhastat i stundens hetta om mitt barn varit i fara. Tänker man på eventuella konsekvenser i skarpt läge? Det räcker ju med att slita tag i pinnen som ungjäveln bär på, kasta pinnen åt helvete och ryta "ge fan i att hålla på, ungjävel". Sedan undviker man föräldrarna.
Lösningen är att Svenskar organiserar sig utanför staten (som givetvis är anti-Svensk). Om Svenskar ska lyckas försvara sig och vinna konflikter måste man arbeta tillsammans, eftersom fienden arbetar tillsammans och Svensken har staten mot sig.

Så organisera dig om du inte redan gjort det och sitt inte bara här och va arg.
Senast redigerad av hjarte 2019-07-10 kl. 12:12.
Citera
2019-07-10, 12:10
Medlem
Bengrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grillalite
Männen i Grums vågar inte gå ut. Trodde det var klarlagt vid det här laget.
Männen vågar nog gå ut, det är barnen som drabbas av dessa snorungar. Fast det kanske inte finns några män i Grums. Bara kärringar?
Citera
2019-07-10, 12:10
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hjarte
Tror inte att vi kommer att se mycket ökat motstånd från Svenskar som är äldre än 30-40. Det är svårt att lära gamla hundar nya trick. Men motståndet kommer att växa bland unga Svenska män och pojkar. Det är dock viktigt att detta motståndet organiseras. Bli medlem i en nationalistisk organisation, t.ex. AfS.
Inte för att vara den som är den, men AfS är ett politiskt parti (som jag röstar på).

Vill man ha ut något i realiteten av sitt medlemskap får man nog söka sig till NMR.
Citera
2019-07-10, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Inte för att vara den som är den, men AfS är ett politiskt parti (som jag röstar på).

Vill man ha ut något i realiteten av sitt medlemskap får man nog söka sig till NMR.
NMR är också ett bra alternativ. Det viktiga är dock att Svensken går ut och organiserar sig. Skaffa dig ett nätverk. Träna, förbered er. Svenskar måste återskapa de sociala nätverk som försvann som ett resultat av välfärdsstaten (osv.). Om du agerar som är del av en grupp är du stark. Om du är ensam är du svag.
Citera
2019-07-10, 12:24
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hjarte
NMR är också ett bra alternativ. Det viktiga är dock att Svensken går ut och organiserar sig. Skaffa dig ett nätverk. Träna, förbered er. Svenskar måste återskapa de sociala nätverk som försvann som ett resultat av välfärdsstaten (osv.). Om du agerar som är del av en grupp är du stark. Om du är ensam är du svag.
Bra! I dag lever de flesta svenskar i relativ isolering. Det är mycket därför man inte har något att sätta emot de här invandrarfamiljerna med 20, 30 uppretade medlemmar. Att organisera sig som svensk är A och O. Skaffa åtminstone kontakter och vänner i grannskapet. Sitt inte bara hemma.
Citera
2019-07-10, 12:26
Medlem
kungarolfs avatar
Citat:
Första inlägget jag skrev i denna tråd var att jag fann det löjeväckande att ett helt kvarter är rädda för 7-9-åringar eller 7-11 åringar! Lite olika bud där.

OM dessa barn hade varit svenska barn, hade inte föräldrarna i Grums försökt stoppa det redan för 1 år sen?

Det jag vill säga är att jag VÅGAR säga åt barn, när de gör fel, vare sig det är invandrare eller svenskar. Jag har aldrig blivit slagen av nån förälder vaifrån de än kommer!

Om du menar burka klädsel, så gillar jag inte det heller! De kan inte få jobb utan ska leva på bidrag, vilket är fel!

Att ha en liten sjal på huvudet gör mig ingenting, de arbetar och sliter för brödfödan.

Jag har mött invandrarkvinnor , som mått dåligt för att de sitter bara inom 4 väggar och har ingen att prata med. 3 stycken, har jag hjälpt till arbete, vilket gör att de kan försörja sig själva och sina barn. De mår myyyycket bättre sen de fick jobb.!

Många vänner har jag haft som jag lärt svenska genom att sitta o prata ,fika med varandra.

Klart att det är massor av fel i Sveriges integrationspolitik och du ska veta att hade bott i Grums så hade jag stoppat de små barnen och hade det inte gått så hade jag anmält till sociala, hade inte ringt hyresgästföreningen efter 1 år!

Du svamlar runt problemet precis som vår stadsminister och hans allierade idioter som har huvudet nedkört i sanden. "Folk sitter hemma och det är så synd om de blablabla, en sjal på huvudet är helt okej blablabla".

Man blir integrerad om man vill bli integrerad. Om man vill bli integrerad så försöker man passa sin, man försöker göra saker för att ändra på tillvaron. Har man lyckats ta sig till Sverige på andra sidan jordklotet så inte fan är det några konstigheter att räkna ut vad man behöver göra för att bli en del av samhället. Det handlar om vilja. Majoriteten av alla iranier som kommit till Sverige har lyckats utan några större bekymmer. Tiotusentals flickor som växer upp i våra förorter beslöjas med tvång, får inte ens ha vanliga byxor på sig utan tvingas gå med långa klänningar som går hela vägen ner till marken, får inte umgås med pojkar, får inte välja vem de ska bli tillsammans med osv. Om föräldrarna har det synsättet så kommer de aldrig bli en del av majoritetssamhället och då skapas problem som polarisering, misstänksamhet och hat. Det kommer per automatik.
När föräldrarna lever i utanförskap så blir de deprimerade och apatiska, har ingen koll på ungarna osv. Ungarna ser att deras föräldrar inte släpps in i samhället och det skapas massa hat.

Grunden till detta handlar om att vi har tagit emot enorma mängder människor från länder, religioner och kulturer som gör det väldigt svårt för folk att bli en del av ett sekulärt modernt samhälle. En idiot kan räkna ut det. Det är inget konstigt alls.
Senast redigerad av kungarolf 2019-07-10 kl. 12:36.
Citera
2019-07-10, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kungarolf
Du svamlar runt problemet precis som vår stadsminister och hans allierade idioter som har huvudet nedkört i sanden. "Folk sitter hemma och det är så synd om de blablabla, en sjal på huvudet är helt okej blablabla".

Man blir integrerad om man vill bli integrerad. Om man vill bli integrerad så försöker man passa sin, man försöker göra saker för att ändra på tillvaron. Har man lyckats ta sig till Sverige på andra sidan jordklotet så inte fan är det några konstigheter att räkna ut vad man behöver göra för att bli en del av samhället. Det handlar om vilja. Majoriteten av alla iranier som kommit till Sverige har lyckats utan några större bekymmer. Tiotusentals flickor som växer upp i våra förorter beslöjas med tvång, får inte ens ha vanliga byxor på sig utan tvingas gå med långa klänningar som går hela vägen ner till marken, får inte umgås med pojkar, får inte välja vem de ska bli tillsammans med osv. Om föräldrarna har det synsättet så kommer de aldrig bli en del av majoritetssamhället och då skapas problem som polarisering, misstänksamhet och hat. Det kommer per automatik.
När föräldrarna lever i utanförskap så blir de deprimerade och apatiska, har ingen koll på ungarna osv. Ungarna ser att deras föräldrar inte släpps in i samhället och det skapas massa hat.

Grunden till detta handlar om att vi har tagit emot enorma mängder människor från länder, religioner och kulturer som gör det väldigt svårt för folk att bli en del av ett sekulärt modernt samhälle. En idiot kan räkna ut det. Det är inget konstigt alls.

Mångkultur fungerar inte, finns studier gjorda
Citera
2019-07-10, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 56k
Vem ska hänga mig, skrivsbordskrigaren eller ADHD trashet som sitter i fängelset efter de har spöat upp en 8 åring.

Den svensk som står framför dig när du inte skrivbordskrigar själv och säger samma sak irl.
Citera
2019-07-10, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Och? Svenskar lade bort klantänket för hundratals år sedan. Tanken var att det skulle finnas ett samhällsskydd, som täckte människornas behov. För de flesta är det inte enkelt att backa personligheten till förlorad tid. Det kommer att ske, nu när samhällskontrakten upplöses, men det är inte enkelt. Vad vet jag, du kanske var närmare barbariet, än de du kallar svennebanan.

haha du är alltså en såndär mes som sätter tilltro till att nån ansiktslös myndighet som drunknar i papper ska skipa rättvisa när din unge blivit mördad utav nån nyanländ apa. Ingen kommer tacka din heder och 2000-tals moral när både du och din unge ligger 2 meter under jorden bara för ni föröskte spela efter defekta regler som inte tog i beaktnnig vi skulle massimportera 3e världen en dag.
Citera
2019-07-10, 13:54
Medlem
Citat:

Bra gjort av dig!
Inte heller jag hade funnit mig i det som händer i Grums! Jag hade gått till högsta instans om mina insatser inte hade kunnat åtgärda problemen! Och det snabbt! Eller flyttat...
Fast hade jag växt upp i en liten värmländsk ort hade jag säkerligen inte varit samma människa som jag är idag. Det krävs en viss självkänsla och styrka för att agera och följa sitt rättspatos. Att skydda sina barn hör till ursprungskänslorna. Något har blivit väldigt fel när dessa känslor inte finns eller förmår ge föräldrar och andra vuxna tillräckligt med mod att agera när småbarn hotar våra egna. Regeringen har stort ansvar här och har brustit i det!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in