Citat:
Första inlägget jag skrev i denna tråd var att jag fann det löjeväckande att ett helt kvarter är rädda för 7-9-åringar eller 7-11 åringar! Lite olika bud där.
OM dessa barn hade varit svenska barn, hade inte föräldrarna i Grums försökt stoppa det redan för 1 år sen?
Det jag vill säga är att jag VÅGAR säga åt barn, när de gör fel, vare sig det är invandrare eller svenskar. Jag har aldrig blivit slagen av nån förälder vaifrån de än kommer!
Om du menar burka klädsel, så gillar jag inte det heller! De kan inte få jobb utan ska leva på bidrag, vilket är fel!
Att ha en liten sjal på huvudet gör mig ingenting, de arbetar och sliter för brödfödan.
Jag har mött invandrarkvinnor , som mått dåligt för att de sitter bara inom 4 väggar och har ingen att prata med. 3 stycken, har jag hjälpt till arbete, vilket gör att de kan försörja sig själva och sina barn. De mår myyyycket bättre sen de fick jobb.!
Många vänner har jag haft som jag lärt svenska genom att sitta o prata ,fika med varandra.
Klart att det är massor av fel i Sveriges integrationspolitik och du ska veta att hade bott i Grums så hade jag stoppat de små barnen och hade det inte gått så hade jag anmält till sociala, hade inte ringt hyresgästföreningen efter 1 år!
oj, va kl gick...måste till jobbet ...
OM dessa barn hade varit svenska barn, hade inte föräldrarna i Grums försökt stoppa det redan för 1 år sen?
Det jag vill säga är att jag VÅGAR säga åt barn, när de gör fel, vare sig det är invandrare eller svenskar. Jag har aldrig blivit slagen av nån förälder vaifrån de än kommer!
Om du menar burka klädsel, så gillar jag inte det heller! De kan inte få jobb utan ska leva på bidrag, vilket är fel!
Att ha en liten sjal på huvudet gör mig ingenting, de arbetar och sliter för brödfödan.
Jag har mött invandrarkvinnor , som mått dåligt för att de sitter bara inom 4 väggar och har ingen att prata med. 3 stycken, har jag hjälpt till arbete, vilket gör att de kan försörja sig själva och sina barn. De mår myyyycket bättre sen de fick jobb.!
Många vänner har jag haft som jag lärt svenska genom att sitta o prata ,fika med varandra.
Klart att det är massor av fel i Sveriges integrationspolitik och du ska veta att hade bott i Grums så hade jag stoppat de små barnen och hade det inte gått så hade jag anmält till sociala, hade inte ringt hyresgästföreningen efter 1 år!
oj, va kl gick...måste till jobbet ...
Vad tror du händer när dessa ungar blir 16-20 år gamla och har blivit uppfostrade efter en moral, värderingar, normer och en religion som inte har någonting med Sverige att göra.
Det blir rån av barn och ungdomar, knarkhandel, våldtäkt av etniskt svenska kvinnor, brända bilar och mord för några av dessa.
Detta problem fanns inte för 30 år sedan och nu drar det ner Sverige i avgrunden ekonomiskt, socialt och kulturellt, det splittrar och polariserar landet totalt.
Inse att denna massinvandring och mångkultur är ett socialt experiment som har misslyckats fullständigt. Nu blir det värre i snabb takt eftersom demografin ser ut som så att 2,5 miljoner människor är första och andra generationens invandrare och driver på detta mer och mer.
Vi har importerat våld och lidande och till vilken nytta. Alla som stöttat detta borde straffas för landsförräderi.