2019-07-06, 04:15
Medlem
swapzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R.Bloodworth
Frågar en sista gång och hoppas nån mycket kunnig kan svara.

Om jag krossar och bombar tramadol retard (depot)imorn - kommer jag fortfarande få depot effekten eller slår den som en vanlig icke-depot tram ist?

Och finns det några nackdelar/bieffekter med det som jag bör känna till ?

Slår snabbare alltså knappt någon depoteffekt om du krossar dem helt.
Positivt-kickar in snabbare o når maxeffekt snabbare
Negativt-varar inte lika länge som dem hade gjort annars okrossade.

Någon som sett dem nya 225mg vita tabletterna? Inte fått dem i karta men ska va samma tillverkare som dem röda.
Slår på bra, starka
Citera
2019-07-06, 08:51
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R.Bloodworth
Yoyo!

Fått tag på en karta svenska 200 mg depottabletter. Tramadol Retard Krka. Någon som har någon erfarenhet av dessa? Tog 1 (okrossad) och känner ingenting. Tabletten är beigerosa typ med texten T3 på.

edit: Om man krossar en depottablet, ger det exakt lika bra effekt som en icke-depot tram?

Jag har haft Krka 🙋🏼‍♀️.. Dock som kapslar.. Tyckte inte dom slog så jättebra (skrev nåt om dom längre bak i tråden..), så vänta dig inte för mycket 😭🧐🤪
Citera
2019-07-06, 20:46
Medlem
scheelinos avatar
Hur länge bör man vänta innan man poppar tramadol efter en mdma kväll?
Citera
2019-07-06, 22:35
Medlem
scheelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scheelino
Hur länge bör man vänta innan man poppar tramadol efter en mdma kväll?
Snabba svar uppskattas
Citera
2019-07-07, 00:02
Medlem
jeppy666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scheelino
Snabba svar uppskattas

1 vecka minst.

3-4 dagar räcker men det kan hända att du kommer må skit och finns risk för epelepsi anfall... När jag tog mdma och sedan tog tram efter 2 dagar så fick världens illmående och blev fett depp, då både MDMA & Tram tar serotonin från din skalle.
Citera
2019-07-07, 00:23
Medlem
scheelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jeppy666
1 vecka minst.

3-4 dagar räcker men det kan hända att du kommer må skit och finns risk för epelepsi anfall... När jag tog mdma och sedan tog tram efter 2 dagar så fick världens illmående och blev fett depp, då både MDMA & Tram tar serotonin från din skalle.
Tack för infon! Ja, jag vet att båda två går på serotonin, men tänkte att tram utssöndrar lite i taget medans MDMA öser ur alllt du har!
Därför tänkte jag Men tack igen för svar!
Citera
2019-07-08, 19:01
Medlem
YeahBuddy3000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swapz
Någon som sett dem nya 225mg vita tabletterna? Inte fått dem i karta men ska va samma tillverkare som dem röda.
Slår på bra, starka

Om det är 225mg vita med ett kryss så du kan bryta den till 4 bitar? då är dom från USA är jag rätt säker på. Har kört dom då och då, helt klart lika hög standard som signature har.
Citera
2019-07-09, 19:00
Medlem
Meningslös drog. Känner inget vidare rus på 300mg, mest på något bättre humör. Värst av allt är den förbannade tröttheten, känns som om jag ska somna när som helst. Noddar inte direkt, bara väldigt trött.

Edit: Någon annan som får lätta hallucinationer?

Vad folk får ut utav tramadol så får jag verkligen motsatsen.
Senast redigerad av stoopgothic 2019-07-09 kl. 19:19.
Citera
2019-07-09, 23:33
Medlem
Stoppade i mig 300mg tramadol vid 14:00 idag. Lugnt att dra i sig några linor tjack vid 09:00 imorgon?
Citera
2019-07-09, 23:43
Medlem
jeppy666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stoopgothic
Meningslös drog. Känner inget vidare rus på 300mg, mest på något bättre humör. Värst av allt är den förbannade tröttheten, känns som om jag ska somna när som helst. Noddar inte direkt, bara väldigt trött.

Edit: Någon annan som får lätta hallucinationer?

Vad folk får ut utav tramadol så får jag verkligen motsatsen.

Säker att du har ''tramadol'' då? xd
Citera
2019-07-09, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jeppy666
Säker att du har ''tramadol'' då? xd

Faktiskt ingen aning, men skulle inte bli förvånad då jag brukar få konstiga biverkningar av mediciner samt vara tolerant. Det är Tamol XX 100mg, fortfarande i blister.
Citera
2019-07-10, 00:12
Medlem
jeppy666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stoopgothic
Faktiskt ingen aning, men skulle inte bli förvånad då jag brukar få konstiga biverkningar av mediciner samt vara tolerant. Det är Tamol XX 100mg, fortfarande i blister.

Skumt, går du på någon annan medicin eller något liknande?

Kommer ihåg att tram gjorde mig fett illamående och bara trött en viss period men det försvann efter typ 3veckor, orsaken var att jag hade tagit MDMA 1-2 veckor innan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in