2019-07-05, 22:21
Medlem
Ygg3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amfetta
De gånger jag flippat tram med benso i blodomloppet så tycker jag mig känna av tramadolen mindre än när jag e helt clean från flöddret. Placebo eller ej, har ingen aning men de e min uppfattning!

Sen har jag en fråga som jag skulle uppskatta om någon kunde bringa klarhet över.

De e så att jag käkat tram till och från i ett bra tag, at'n har aldrig varit på tapeten tidigare förutom att jag känt mig lite slö dagen efter emellanåt. TILL och med nu för en vecka sedan ungefär då jag gick av ca en veckas knaprande.
Fick förbaskat ont i leder och muskler, höll i sig sisådär 3-4 dagar, smärtan lättade lite för var dag som gick. I dag känner jag inte av denna smärta längre och undrar om jag kan slänga i mig en tabbe på 225mg utan att hamna på ruta ett i morgon då jag vaknar??

Eller bör jag vänta ännu längre innan jag kickar tramset igen? Ponera nu att jag endast tänker ta en i kväll och sedan hålla upp ett x antal dagar kanske veckor till och med bara för att jag vill undvika en grövre at.

Kanske helt omöjligt att svara på, må så vara då men skulle helst slippa smärtan då de inte var något vidare att känna sig som 80 barre med stela leder!

Må väl!

Okej , får pröva utan benzon nästa gång .
Citera
2019-07-05, 23:25
Medlem
R.Bloodworths avatar
Yoyo!

Fått tag på en karta svenska 200 mg depottabletter. Tramadol Retard Krka. Någon som har någon erfarenhet av dessa? Tog 1 (okrossad) och känner ingenting. Tabletten är beigerosa typ med texten T3 på.

edit: Om man krossar en depottablet, ger det exakt lika bra effekt som en icke-depot tram?
Senast redigerad av R.Bloodworth 2019-07-05 kl. 23:27.
Citera
2019-07-05, 23:51
Medlem
amfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R.Bloodworth
Yoyo!

Fått tag på en karta svenska 200 mg depottabletter. Tramadol Retard Krka. Någon som har någon erfarenhet av dessa? Tog 1 (okrossad) och känner ingenting. Tabletten är beigerosa typ med texten T3 på.

edit: Om man krossar en depottablet, ger det exakt lika bra effekt som en icke-depot tram?

Oufff de är Nobligan, T3 på ena sidan o en understruken omega på andra!

I ärlighetens namn vet jag inte om de e skillnad på att krossa o inte då många säger att det ändå inte hjälper för att bindningsmedlet i tabletten frisläpper den aktiva substansen sakta även efter kross.

Har dock hört att man inte ska hålla på att krossa läkemedel osv för de kan bli farligt på något sätt men tja... vad vet jag egentligen?
Så vad de ligger för sanning i det har jag faktiskt ingen aning om, jag krossar skiten ändå och bombar för att jag får för mig att de blir bättre o kraftigare rus.
Citera
2019-07-05, 23:52
Medlem
R.Bloodworths avatar
Citat:
Oufff de är Nobligan, T3 på ena sidan o en understruken omega på andra!

I ärlighetens namn vet jag inte om de e skillnad på att krossa o inte då många säger att det ändå inte hjälper för att bindningsmedlet i tabletten frisläpper den aktiva substansen sakta även efter kross.

Har dock hört att man inte ska hålla på att krossa läkemedel osv för de kan bli farligt på något sätt men tja... vad vet jag egentligen?
Så vad de ligger för sanning i det har jag faktiskt ingen aning om, jag krossar skiten ändå och bombar för att jag får för mig att de blir bättre o kraftigare rus.

"oufff de är nobligan"

Var det där ett positivt eller negativt "ouuff"? :-)

Ingen understrucken omega på andra sidan. Ena sidan har T3 och andra är helt blank.
Citera
2019-07-06, 00:02
Medlem
amfettas avatar
Citat:
"oufff de är nobligan"

Var det där ett positivt eller negativt "ouuff"? :-)

Ingen understrucken omega på andra sidan. Ena sidan har T3 och andra är helt blank.

Positivt : )

Hmm, aldrig stött på sånna T3's med blank baksida dock... Du kanske fått tag på patroner som skjuter blankt?? Eller har du tolerans och kanske behöver en starkare start dos?
Citera
2019-07-06, 00:03
Medlem
R.Bloodworths avatar
Citat:
Positivt : )

Hmm, aldrig stött på sånna T3's med blank baksida dock... Du kanske fått tag på patroner som skjuter blankt?? Eller har du tolerans och kanske behöver en starkare start dos?

Första gången jag ser denna tram. Tolerans..jag ligger max på 400 när jag tar tramadol, så toleransen är inte skyhög. Brukar även känna på 200 mg ganska bra. Denna har hittills (efter flera timmar) inte slagit till så bra som man hade hoppats..kanske borde krossat den.
Citera
2019-07-06, 00:11
Medlem
amfettas avatar
Citat:
Första gången jag ser denna tram. Tolerans..jag ligger max på 400 när jag tar tramadol, så toleransen är inte skyhög. Brukar även känna på 200 mg ganska bra. Denna har hittills (efter flera timmar) inte slagit till så bra som man hade hoppats..kanske borde krossat den.

Aaa de gånger jag kickat nobligan tycker jag att ruset inte blir lika bra/intensivt som på t.ex. röda hab, signature eller andra skumma märken. Blir mer mellow liksom!

Vänta tills i morgon o krossa två som du bombar och se hur ruset ter sig så förstår du nog vad jag menar. Tycker dock att dessa "sitter" i längre än de flesta andra märken jag fått i mig genom åren!
Citera
2019-07-06, 00:13
Medlem
R.Bloodworths avatar
Citat:
Aaa de gånger jag kickat nobligan tycker jag att ruset inte blir lika bra/intensivt som på t.ex. röda hab, signature eller andra skumma märken. Blir mer mellow liksom!

Vänta tills i morgon o krossa två som du bombar och se hur ruset ter sig så förstår du nog vad jag menar. Tycker dock att dessa "sitter" i längre än de flesta andra märken jag fått i mig genom åren!

När det kommer till rus så finns det ingen tramadol som slår hab eller de av signature. De har en stark och intensiv rus som dessutom håller på i över 12 timmar. Men de innehåller ju också mycket mer skit, så de lite plusminus med dem.

Håller med, tror dessa tram ger en mellow känsla rätt länge.
Citera
2019-07-06, 00:21
Medlem
amfettas avatar
Citat:
När det kommer till rus så finns det ingen tramadol som slår hab eller de av signature. De har en stark och intensiv rus som dessutom håller på i över 12 timmar. Men de innehåller ju också mycket mer skit, så de lite plusminus med dem.

Håller med, tror dessa tram ger en mellow känsla rätt länge.

De röda Tamol-XX från signature e heeelt i sin egen klass, minns när man kunde ta en 200's o softa en hel dag på dessa herrar. Många som påstår att de e fentanyl i dem o så kan de säkert vara, har ingen erfarenhet av just fenta så kan inte uttala mig om det.

Skulle dock vara roligt att se en analys på dessa o få reda på vad man faktiskt stoppar i sig..
Citera
2019-07-06, 00:27
Medlem
R.Bloodworths avatar
Citat:
De röda Tamol-XX från signature e heeelt i sin egen klass, minns när man kunde ta en 200's o softa en hel dag på dessa herrar. Många som påstår att de e fentanyl i dem o så kan de säkert vara, har ingen erfarenhet av just fenta så kan inte uttala mig om det.

Skulle dock vara roligt att se en analys på dessa o få reda på vad man faktiskt stoppar i sig..

Sjuka är att de slår rekordsnabbt på mig. Kan ta en säg kl 10:00. vid 10:20 känner jag redan av och i full fart också. Håller med, helt i egen klass. Om de innehåller fentanyl ...kanske. Har personligen aldrig haft några dåliga upplevelser med de. Möjligtvis att At är jobbigare på de.
Citera
2019-07-06, 00:38
Medlem
amfettas avatar
Citat:
Sjuka är att de slår rekordsnabbt på mig. Kan ta en säg kl 10:00. vid 10:20 känner jag redan av och i full fart också. Håller med, helt i egen klass. Om de innehåller fentanyl ...kanske. Har personligen aldrig haft några dåliga upplevelser med de. Möjligtvis att At är jobbigare på de.

Hahah sjukaste, e samma för mig! Minns för ett par år sedan då jag kunde droppa 1g av tram (svenska 50mg kapslar) och inte känna av ett smack för att ett par år senare bli helt stånkad av dessa röda xx.
Citera
2019-07-06, 03:14
Medlem
R.Bloodworths avatar
Frågar en sista gång och hoppas nån mycket kunnig kan svara.

Om jag krossar och bombar tramadol retard (depot)imorn - kommer jag fortfarande få depot effekten eller slår den som en vanlig icke-depot tram ist?

Och finns det några nackdelar/bieffekter med det som jag bör känna till ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in