Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-07-07, 09:55
  #13
Medlem
ClickBaits avatar
Ser fake ut. Killen är inte tillräckligt rädd och sättet babben utrycker sig på låter tillgjort.
Sparken är även den helt fel, missar samt ingen kraft.
Citera
2019-07-07, 10:01
  #14
Medlem
OvissFramtids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ClickBait
Ser fake ut. Killen är inte tillräckligt rädd och sättet babben utrycker sig på låter tillgjort.
Sparken är även den helt fel, missar samt ingen kraft.

Det enda som är fake i videon är möjligtvis pistolen. Är du videoanalytiker eller? Jag tycker killen utstrålar äkta oro. Men det är svårt att se när det klipps så i videon. Någon måste ju veta vad detta handlar om.
Citera
2019-07-07, 10:19
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ClickBait
Ser fake ut. Killen är inte tillräckligt rädd och sättet babben utrycker sig på låter tillgjort.
Sparken är även den helt fel, missar samt ingen kraft.



sätt klippet när de inte va klippt och redigerat. och jag kan säga att de är på riktigt.
Inte 100% på om de inte är i en av stockholms södra förorter den är inspelad.
Jag har en nära vän som driver en sån instagram där dom brukar lägga ut sånt här men efter att ha sätt filmen oklippt så valde min polare att inte lägga upp de.

enligt den som skickade klippet hände det för nån vecka sedan.
Citera
2019-07-07, 10:28
  #16
Medlem
Vad fan är detta ? Låter som 12-åriga Ahmed som pratar och de använder knallpulverpistol?

Ser fake ut . Om inte borde han kunnat sänkt några snorungar med softairgun .
Citera
2019-07-07, 10:52
  #17
Medlem
Tochtlis avatar
Gällande olaga hot blir straffet inte mildare bara för att en soft-air-gun används. Möjligen åker man inte dit för olaga vapeninnehav.

I ett normalt land hade dessa apor utvisats tillsammans med sina familjer. I Sverige, som det ser ut i dag, lär det bli 40 timmars samhällstjänst som värst, om de mot förmodan åker fast.

Om media lyfter detta, vilket är tveksamt, lär det bara bli en notis om att det är olagligt att sprida klippet (precis som när EPA-raggaren blev misshandlad av en förrymd apflock).
__________________
Senast redigerad av Tochtli 2019-07-07 kl. 10:54.
Citera
2019-07-07, 10:57
  #18
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Det här gäller i stort sett valfri skola nu. Att förnedra och viss respekt är vatdag för svenska killar. För att inte tala om svenska tjejet men där gäller en annan pistol. 37-graders korv med inbyggd senap. Fy fan.
Citera
2019-07-07, 11:09
  #19
Medlem
EffinEjits avatar
Så här skapas skapas morgondagens soldater. Synd att de inte lyssnar på resonemang, utan måste förnedras en efter en. Om det är enda vägen framåt så får det vara så, svenne res dig.
Citera
2019-07-07, 11:10
  #20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skilly
Snubben som postade videon har en tydlig agenda. Gissar att videon är fejk och att postaren är en inavlad NMR-svenne.

Enda inavlade här är du, med tanke på din efterblivna spekulation (+ babbarna, de är givetvis inavlade också).
Citera
2019-07-07, 11:11
  #21
Medlem
Belavias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OvissFramtid
Hemsk video. Killen kommer lida men för livet. Önska man kunde skicka den till missfostret Löfven och alla de andra förrädarna i regeringen som marginaliserat svenskarna så. Så patetiska blattarna är: shoe breee abow pussa ”tabben”. Haha kuksugare när de är själva.

Ja, verkligen hemsk, eftersom man känner avsky för precis alla i klippet.

Klippet borde döpas om till "Dansande PK-svennen"

En tunn mörk (självklart dyr) parkas, vita sneakers och vita brallor!! Känns som "formulär 1A" över outfits när PK-svennen ska "softa"

Han tillhör garanterat 8-klövern.

Man kan ju hoppas att hånglet med pistolmynningen kommer få honom att vakna upp. Men jag är tveksam. Han kommer nog rösta för mer sånt här i framtiden..

Hoppas babbarna blir straffade för detta dock, vilket smuts!
__________________
Senast redigerad av Belavia 2019-07-07 kl. 11:16.
Citera
2019-07-07, 11:15
  #22
Medlem
YeeNaaldloshii-s avatar
När ska svenne förstå att blatte är väldigt feg, och flyr så fort lite motstånd visas?

Blattekidsen låter ju fan som 12-åringar. Antar att de är också lovligt byte för en hämndlysten svensk då de redan har ett så "moget" beteende.
__________________
Senast redigerad av YeeNaaldloshii- 2019-07-07 kl. 11:23.
Citera
2019-07-07, 11:21
  #23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EffinEjit
Så här skapas skapas morgondagens soldater. Synd att de inte lyssnar på resonemang, utan måste förnedras en efter en. Om det är enda vägen framåt så får det vara så, svenne res dig.

Japp. Det är det enda positiva med klippet, att killen har fått en rejäl dos av mångkulturen och vet vad dessa avskum går för.
Citera
2019-07-07, 11:41
  #24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flippmode
sätt klippet när de inte va klippt och redigerat. och jag kan säga att de är på riktigt.
Inte 100% på om de inte är i en av stockholms södra förorter den är inspelad.
Jag har en nära vän som driver en sån instagram där dom brukar lägga ut sånt här men efter att ha sätt filmen oklippt så valde min polare att inte lägga upp de.

enligt den som skickade klippet hände det för nån vecka sedan.
Jag tolkar dig som att möjligheterna är hyggligt goda för att få fram mer information såsom plats, tidpunkt, identiteter samt även övrig bakgrund till händelsen?

Så får vi väl se om det är äkta eller fejk och kanske även den helt obegripliga anledningen till att öht fejka ett sådant här klipp.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback