2019-07-06, 18:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av EmptyPengPung
Tummen upp

Citat:
Ursprungligen postat av 4ma5e
Hörrö bruschan! Sluta va hög när du postar, du skriver säkert bättre då!

För att klargöra. Detta handlar ju inte om att afghanerna var jobbiga. Eller om de förtjänade eller inte förtjänade stryk. För det gjorde dom med all säkerhet! Dom provocerade fram en situation som slutade precis som alla utom dom två verkade förstå att det skulle sluta.

Det handlar om hur mycket stryk Elvis-Afghanen åkte på och om det var rimligt. Ju mer jag kollar på TMZ videon desto mer övertygad blir jag om att AR & co gick för långt...

Jag håller med, hade detta varit annat än Våldtäkts-Afghaner så hade det låtit helt annorlunda. De överdrev. En världskänd artist bör ha åkt därifrån. Att han lät sig provoceras av Afghaner gör honom till en efterbliven neber.
Citera
2019-07-06, 19:07
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiya123
Inget är svart eller vitt i juridik utan beror på hur skicklig försvarare man har. Juridik handlar om tolkningar ,så att slänga ur sig att vissa inte förstår att häktningen handlar om att ASAP kan lämna landet är rätt låg nivå av dig. Vi förstår det lovar!
Förstår inte vad du menar. Jag har svarat på en person som inte verkar förstå varför GM är frihetsberövad. Jag förklarar det uppenbara. Vad exakt är "låg nivå" utom personen som inte förstår?
Citera
2019-07-06, 19:25
Medlem
Varför är alla som försvarar afghanenerna i den här tråden så aggressiva? Är detta fall extremt känsligt eftersom de är så jävla förbannade på personer med annan åsikt?
Citera
2019-07-06, 19:40
Medlem
kaerakels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -DaRude-
I vanliga fall bör man alltid vara frågvis kring anklagelser men vad gäller just afghaner, i synnerhet killarna i videon och hur de framför sig, så finns inget att ifrågasätta här. Afghaner är ökända för att tafsa och i värsta fall våldta. Beställ första bästa FUP och se själv.

Och just killarna i videon är liksom stereotypen av lösdrivande, påtända respektlösa afghaner. Tror du på allvar att dem inte skulle ge sig på tjejer? Jag undrar snarare hur många som fallit offer för dem tidigare.

Jag vet inte var du bor, men i Sverige har vi ett rättsystem och dömer inte folk efter rasistisk magkänsla.
Citera
2019-07-06, 19:41
Medlem
kaerakels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiya123
Varför är alla som försvarar afghanenerna i den här tråden så aggressiva? Är detta fall extremt känsligt eftersom de är så jävla förbannade på personer med annan åsikt?

Försvarar inte afghaner, snarare att en misshandlad människa ska få uppgörelse.
Hur är jag förbannad lilla gubben, svara på det
Citera
2019-07-06, 20:31
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av lugenpresse
Jag håller med, hade detta varit annat än Våldtäkts-Afghaner så hade det låtit helt annorlunda. De överdrev. En världskänd artist bör ha åkt därifrån. Att han lät sig provoceras av Afghaner gör honom till en efterbliven neber.

Det gick överstyr menar du? Inte överdrev.
Citera
2019-07-06, 21:16
Medlem
dialektikers avatar
Alltså vad har ni att säga om det där som amerikanskan tror i nyhetskanalen https://www.tmz.com/videos/070219-tmz-live-asap-rocky-4584768-0-wpz1a4sk/

sändningen 2.24 om att afghanen förföljde ASAP för att han ville ha fight?

Jag tror bara han var pundardum och respektlös. Kanske kolla in ett rånoffer?
Senast redigerad av dialektiker 2019-07-06 kl. 21:32.
Citera
2019-07-06, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av letusjapp
Hört att ASAP och hans crew skurit i afghanen med trasiga flaskhalsar.
Ristat in en del skit på hans kropp. Ren tortyr tydligen och sen lämnat honom blodig.

ASAP blev alltså inte gripen på plats utan gick självmant till polisstationen dagen efter sin konsert. Han hade väl dåligt samvete men förhoppningsvis så lär sig afghanerna i sverige en läxa av det här.

Man kan jävlas med folk men det kan sluta riktigt illa för dig isåfall.

Afghanerna visste naturligtvis inte vem ASAP var utan tänkte neger som neger.

Nej, då hade dom blivit häktade för Grov misshandel eller tom Synnerligen grov misshandel!
Nu häktades dom bara för Misshandel av normalgraden, så du kan spola det!
Citera
2019-07-06, 21:55
Medlem
CP-Gretas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaerakel

Upprättelse kanske du menar? Saken är ju den att inget av detta hade hänt om inte afghanhannarna drällt omkring i Sverige och begått brott och trakasserat folk. Varför ska de ha upprättelse? När inget annat hjälper är man tvungen att ta till våld. Den lille afghanjäveln fick sig en lektion i detta när han flög som en vante i luften för att sedan åka på ett par riktiga råsopar.
Citera
2019-07-06, 22:34
Medlem
Stoned-Poltergeists avatar
Satan vad stryk de får 😂 Hazaren hinner inte landa innan de pryglar honom sönder och samman!

Glöm inte att ASAP o co kommer från Harlem med diverse kriminella släktingar som förebilder. Ränderna går aldrig ur tigern.
Citera
2019-07-06, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaerakel

Är du 12 år? Om en ev påtänd hazar vägrar ge sig snabbt. Så springer du eller sänker honom så att han svimmar. Duger inte att ge en lavett och säga fy shäms .

Helt otroligt att det finns så naiva och korkade människor 2019 i Sverige
Citera
2019-07-06, 22:44
Medlem
lyktstolpes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoned-Poltergeist
Satan vad stryk de får 😂 Hazaren hinner inte landa innan de pryglar honom sönder och samman!

Glöm inte att ASAP o co kommer från Harlem med diverse kriminella släktingar som förebilder. Ränderna går aldrig ur tigern.

Vad spelar det för roll i detta sammanhang att ASAP är från pissstadsdel i NYC
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in