Citat:
Ursprungligen postat av
LucianMacAndrew
Nej. Flashback är ett forum till för nationalister att gråta ut över hur dom saknar handlingskraft.
Alla har rätt att göra sin subjektiva bedömning men du kan väl inte på full allvar mena att det ovanstående kännetecknar Flashback med sina ca. 140 olika forumsrubriker? Det är högst en handfull som har ämnesområden där detta kan återfinnas och eftersom du själv postar i ett sådant underforum så motbevisar du din egen utsaga såvida du inte själv är en "gråtande nationalist".
Citat:
Ursprungligen postat av
LucianMacAndrew
TS har beskrivit ett problem, jag bidrog med en lösning till problemet.
1. Gå ihop
2. Köp mark
3. Bygg hus.
Å sen behövde inte TS beröras av ett enda av de problem att gråter över.
Som sagt, går du på dagis eller? Tycker du på fullt allvar att det där är annat än trams?
Citat:
Ursprungligen postat av
LucianMacAndrew
Nutiden ser jag inte problematiskt. Jag gjorde som jag själv sa här över. Flyttade till en plats där det passade istället för att gråta. Nutiden är i min mening helt awesome, så svårt att diskutera det kortsiktigt då det är så otroligt idiotiskt att tro att västkulturen just nu är hotad. Det TS ogillar är att vår kultur utvecklas, utveckling är inte ett hot utom för personer som själva inte kan utvecklas.
Att du personligen tycker allt är tipptopp är inte särskilt relevant för diskussionen och ännu mindre en ursäkt för att posta stupida självklarheter såsom att evolutionen kommer förändra världen och att kulturer förändras på lång sikt oavsett nuläget. Du tillför inte något av substans i diskussionen genom dina fega val av långa tidshorisonter eller att ängsligt slå fast att de som har invändningar mot förd politik är rädda för utveckling. Som om utveckling endast kan se ut som den för närvarande gällande.
Citat:
Ursprungligen postat av
LucianMacAndrew
För en kultur som Islam kommer dö ut före västkulturen. Långt före. Någon jävla järnålderskultur kommer inte slå ut vår. Våra ledare låter dom vara just för att dom inte är ett hot. Vi kan trycka på lite knappar å förvandla hela deras område till en parkeringsplats om vi vill.
Förklaringen till att du tycker allt är tiptop är uppenbarligen att du är auktoritetsbunden och blint litar på ”våra ledare”. Vilken kultur som eventuellt dör ut först om några tusen år är - återigen - helt irrelevant eftersom diskussionen inte handlar om sådana tidshorisonter. Västkulturen och islam kommer finnas kvar hela ditt liv och om du får barn och barnbarn även hela deras liv. Däremot kan utvecklingen i Sverige ha gjort deras liv ganska väsentligt annorlunda än ditt. Allt tack vare blinda åsnor som du som låter sig ledas av ”våra ledare”.