Citat:
Ursprungligen postat av
Hegamon
Ja alltså Skåne blir mena-land samma som Florida i USA är för mestier från Sydamerika.
Jag har emigrerat till Norge, gått i exil, jag vet inte vilket än.
Det blir så att mera civilkcerade mena tar över flera samhällsviktiga poster i Sverige. Samma med jobben. Dom som är kriminella får stanna i förorten.
Fördelen är att det finns många mena som är som vi. Dom tycker Sverige är galna. Det är så mena i Norge sagt till mig.
Jag menar alltså Sverige måste slå till hårt mot alla nyanlända som stör vårt samhälle. Övriga kan egentligen bidra, det är så jag menar vi måste förhålla oss.
Dottern som just gått ur sjätte klas är sedan ett år helt klar med att hon flyttar till Norge efter gymnasiet. Hon är trött på Menafieringen och har levt större delen av sitt liv i en land utan MENA. Jag och sonen som gått ur nian funderar jag på "svenska" delen av Finland eller möjligen Budapest. Vi har bott 15 år utomlands utan MENA och fick en chock när jag kom tillbaka hösten 2016. Självklart bor vi segregerat, barnen går i segregerad skola och jag kör ny Volvo, ingen kollektivtransport efter mörkrets inbrott. Eller utegång på gator och trog efter det är mörkt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Filosofenshuvudbry
Sverige är det Sverige det alltid har varit. Passar det inte så får ni väl hyckla och fly landet. Här finns ingen plats för rasister, vad ni säger är att er rasism är värd någonting, det är den inte!
Rasismen är något vackert och fint. Den skyddar oss mot våldtäkt, misshandel, skjutningar. Jag har bott i ett rasistiskt land i 15 år, underbart trevliga människor, fin respektfull kontakt över rasgränserna, totalt tryggt för mig och barnen.
Citat:
Ursprungligen postat av
MuhamtaCurry
En mer rå kapitalism är kanske svaret på den hopplösa situationen? Då bor Muhammed i förorten och måste försörja sig själv på olika lågprisarbeten. Polisen har mer rättigheter än idag och kan gå loss med automatvapen mot mörkret. Man kan sälja droger till negrerna och araberna så de aldrig någonsin kommer ur sin position utan för evigt sitter fast i ett utanförskap med fattigdom, kriminalitet och droger.
Det är ingen lösning, de kommer föröka sig och infiltrera det svenska samhället. Det kommer alla liberaler och sossar se till.
Citat:
Ursprungligen postat av
LucianMacAndrew
Nej. Flashback är ett forum till för nationalister att gråta ut över hur dom saknar handlingskraft.
TS har beskrivit ett problem, jag bidrog med en lösning till problemet.
1. Gå ihop
2. Köp mark
3. Bygg hus.
Å sen behövde inte TS beröras av ett enda av de problem att gråter över.
Nutiden ser jag inte problematiskt. Jag gjorde som jag själv sa här över. Flyttade till en plats där det passade istället för att gråta. Nutiden är i min mening helt awesome, så svårt att diskutera det kortsiktigt då det är så otroligt idiotiskt att tro att västkulturen just nu är hotad. Det TS ogillar är att vår kultur utvecklas, utveckling är inte ett hot utom för personer som själva inte kan utvecklas.
För en kultur som Islam kommer dö ut före västkulturen. Långt före. Någon jävla järnålderskultur kommer inte slå ut vår. Våra ledare låter dom vara just för att dom inte är ett hot. Vi kan trycka på lite knappar å förvandla hela deras område till en parkeringsplats om vi vill.
Järnålderskultur med kärnvapen (Iran?) kommer slå ut vår kultur eftersom västerlandets kultur nu är i dödsryckningar- Däremot kanske Rysslands system skulle passa oss. Jag känner en del ryssar som bor/levt i Ryssland de är mycket intelligenta, positiva och goda människor, sedan finns det kriminella ryssar med mycket kort tidshorisont som vill ha allt nu, som Tony Montana.