2019-07-03, 22:56
Medlem
TraXzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goyimcuck
Vad är det svensken väntar på? kan svensken ens slåss och kriga? Svensken som får ständigt styrk av muslimerna, eftersom de är många och har vapen, och gillar slåss och döda.

Dom skulle alldrig ha nedrustat i försvaret till ingenting i stort sätt ... vad var poängen ?
Disciplinerade upplärda män skapar ett diciplinärt samhälle där hot utifrån inte dikterar villkoren innefrån vilket läget numer är ganska så överlägset så ... Andra sidan har vi mycket jägare i Sverige ...

Men dagens svenska ungdom ger jag inte mycket för som är nånstans mellan 16-22 ...25 + år idag.. känns som dom alldrig får nog och sätter ner foten (saknar helt självkänsla på en grundtrygghet av "folkhemmet" nationalitet bestående av fasta principer och toleranser, sätta sig i respekt att värna om sitt arv, kultur, beteende, etnisitet samt leverne) Eller vad tror ni ... Blir ungdomen bara mesigare generation efter generation ? Röstar dom ens eller bryr sig dom ens om sitt land ?
Citera
2019-07-03, 23:19
Medlem
Medelklassen har aldrig haft det så bra. Räntan på noll. Full sysselsättning.
REGERINGEN & STATEN sitter som vanligt vid makten.

Vart fjärde år byts några i ledningsgruppen ut men policy och riktining är spikat sedan 1975. Media har ingen makt över systemet och blir allt svagare för varje år, de kan nedlägga något byte ibland som förirrat sig utanför flocken. Men makten och dess ledare är helt ohotade av media. De är loppor i pälsen. Ett obehag bara.

Hotet mot Sverige just nu är om Israel anfaller Iran innan Iran hunnit skaffa sig kärnvapen. Då blir det stopp i oljetillförseln och Sverige stannar. Räntan stiger våldsamt och allt kraschar men det är väldigt liten sannolikhet. Iran skaffar kärnvapen och sedan blir det lugnare i Mellanöstern.

Förmodligen är svensken redan i minoritet. Åtminstone om man kollar på gator, bussar och tåg ser det ut så. När klimatångest blir pasé så blir nästa fluga för PK-kvinnorna att konvertera till Islam. Det kommer minska våldtäkterna radikalt. Svensken kommer sakta försvinna genom att kvinnorna går över till Islam.
Citera
2019-07-03, 23:44
Medlem
Hegamons avatar
Ja alltså Skåne blir mena-land samma som Florida i USA är för mestier från Sydamerika.

Jag har emigrerat till Norge, gått i exil, jag vet inte vilket än.

Det blir så att mera civilkcerade mena tar över flera samhällsviktiga poster i Sverige. Samma med jobben. Dom som är kriminella får stanna i förorten.

Fördelen är att det finns många mena som är som vi. Dom tycker Sverige är galna. Det är så mena i Norge sagt till mig.

Jag menar alltså Sverige måste slå till hårt mot alla nyanlända som stör vårt samhälle. Övriga kan egentligen bidra, det är så jag menar vi måste förhålla oss.
Citera
2019-07-03, 23:51
Bannlyst
Sverige är det Sverige det alltid har varit. Passar det inte så får ni väl hyckla och fly landet. Här finns ingen plats för rasister, vad ni säger är att er rasism är värd någonting, det är den inte!
Citera
2019-07-04, 00:49
Medlem
MuhamtaCurrys avatar
En mer rå kapitalism är kanske svaret på den hopplösa situationen? Då bor Muhammed i förorten och måste försörja sig själv på olika lågprisarbeten. Polisen har mer rättigheter än idag och kan gå loss med automatvapen mot mörkret. Man kan sälja droger till negrerna och araberna så de aldrig någonsin kommer ur sin position utan för evigt sitter fast i ett utanförskap med fattigdom, kriminalitet och droger.
Citera
2019-07-04, 08:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Varglig
Vad yrar du om egentligen? Vaddå "påverka den då". Tror du att Flashback är någon slags beställningsformulär eller?

Islam har på det stora hela ersatt alla andra kulturer i hela MENA bortsett från Israel. Varför skulle det inte kunna hända här?

Det är totalt irrelevant för diskussionen här huruvida både västkulturen och den islamiska "dör ut" (d.v.s. transformeras) på tusentals års sikt. Vad är det som gör att du tror att du är en stor tänkare genom att ständigt upprepa banala sentenser om långtida perspektiv? Är det för jobbigt att sätta sig in i den egna nutidens elementa?

Att ha pretentioner att diskutera människans framtid i en avlägsen framtid och samtidigt göra såhär juvenila analyser är rätt pinsamt.

Nej. Flashback är ett forum till för nationalister att gråta ut över hur dom saknar handlingskraft.

TS har beskrivit ett problem, jag bidrog med en lösning till problemet.
1. Gå ihop
2. Köp mark
3. Bygg hus.
Å sen behövde inte TS beröras av ett enda av de problem att gråter över.

Nutiden ser jag inte problematiskt. Jag gjorde som jag själv sa här över. Flyttade till en plats där det passade istället för att gråta. Nutiden är i min mening helt awesome, så svårt att diskutera det kortsiktigt då det är så otroligt idiotiskt att tro att västkulturen just nu är hotad. Det TS ogillar är att vår kultur utvecklas, utveckling är inte ett hot utom för personer som själva inte kan utvecklas.

För en kultur som Islam kommer dö ut före västkulturen. Långt före. Någon jävla järnålderskultur kommer inte slå ut vår. Våra ledare låter dom vara just för att dom inte är ett hot. Vi kan trycka på lite knappar å förvandla hela deras område till en parkeringsplats om vi vill.
Citera
2019-07-04, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hegamon
Ja alltså Skåne blir mena-land samma som Florida i USA är för mestier från Sydamerika.

Jag har emigrerat till Norge, gått i exil, jag vet inte vilket än.

Det blir så att mera civilkcerade mena tar över flera samhällsviktiga poster i Sverige. Samma med jobben. Dom som är kriminella får stanna i förorten.

Fördelen är att det finns många mena som är som vi. Dom tycker Sverige är galna. Det är så mena i Norge sagt till mig.

Jag menar alltså Sverige måste slå till hårt mot alla nyanlända som stör vårt samhälle. Övriga kan egentligen bidra, det är så jag menar vi måste förhålla oss.
Dottern som just gått ur sjätte klas är sedan ett år helt klar med att hon flyttar till Norge efter gymnasiet. Hon är trött på Menafieringen och har levt större delen av sitt liv i en land utan MENA. Jag och sonen som gått ur nian funderar jag på "svenska" delen av Finland eller möjligen Budapest. Vi har bott 15 år utomlands utan MENA och fick en chock när jag kom tillbaka hösten 2016. Självklart bor vi segregerat, barnen går i segregerad skola och jag kör ny Volvo, ingen kollektivtransport efter mörkrets inbrott. Eller utegång på gator och trog efter det är mörkt.

Citat:
Ursprungligen postat av Filosofenshuvudbry
Sverige är det Sverige det alltid har varit. Passar det inte så får ni väl hyckla och fly landet. Här finns ingen plats för rasister, vad ni säger är att er rasism är värd någonting, det är den inte!

Rasismen är något vackert och fint. Den skyddar oss mot våldtäkt, misshandel, skjutningar. Jag har bott i ett rasistiskt land i 15 år, underbart trevliga människor, fin respektfull kontakt över rasgränserna, totalt tryggt för mig och barnen.

Citat:
Ursprungligen postat av MuhamtaCurry
En mer rå kapitalism är kanske svaret på den hopplösa situationen? Då bor Muhammed i förorten och måste försörja sig själv på olika lågprisarbeten. Polisen har mer rättigheter än idag och kan gå loss med automatvapen mot mörkret. Man kan sälja droger till negrerna och araberna så de aldrig någonsin kommer ur sin position utan för evigt sitter fast i ett utanförskap med fattigdom, kriminalitet och droger.

Det är ingen lösning, de kommer föröka sig och infiltrera det svenska samhället. Det kommer alla liberaler och sossar se till.

Citat:
Ursprungligen postat av LucianMacAndrew
Nej. Flashback är ett forum till för nationalister att gråta ut över hur dom saknar handlingskraft.

TS har beskrivit ett problem, jag bidrog med en lösning till problemet.
1. Gå ihop
2. Köp mark
3. Bygg hus.
Å sen behövde inte TS beröras av ett enda av de problem att gråter över.

Nutiden ser jag inte problematiskt. Jag gjorde som jag själv sa här över. Flyttade till en plats där det passade istället för att gråta. Nutiden är i min mening helt awesome, så svårt att diskutera det kortsiktigt då det är så otroligt idiotiskt att tro att västkulturen just nu är hotad. Det TS ogillar är att vår kultur utvecklas, utveckling är inte ett hot utom för personer som själva inte kan utvecklas.

För en kultur som Islam kommer dö ut före västkulturen. Långt före. Någon jävla järnålderskultur kommer inte slå ut vår. Våra ledare låter dom vara just för att dom inte är ett hot. Vi kan trycka på lite knappar å förvandla hela deras område till en parkeringsplats om vi vill.

Järnålderskultur med kärnvapen (Iran?) kommer slå ut vår kultur eftersom västerlandets kultur nu är i dödsryckningar- Däremot kanske Rysslands system skulle passa oss. Jag känner en del ryssar som bor/levt i Ryssland de är mycket intelligenta, positiva och goda människor, sedan finns det kriminella ryssar med mycket kort tidshorisont som vill ha allt nu, som Tony Montana.
Citera
2019-07-04, 09:23
Moderator
Carlboms avatar
Trådar sammanfogade.

/Moderator
Citera
2019-07-04, 09:50
Medlem
Ny sammanfogad tråd

Citat:
Ursprungligen postat av Snuskbuske
Inbördeskrig i Sverige - Hur långt kvar?
Det är ju löjligt som det är nu att vi översvämmas av negrer och araber, och att dom tar över hela städer (Malmö, Södertälje osv).
Men hur långt tror ni det är kvar innan Svenskarna säger helt nej? Efter att det är försent? Eller om bara några år?
Fortsätter det för länge och Svenskarna blir en minoritet i sitt egna land kommer det bli inbördeskrig garanterat. Vad tror ni, hur länge kan det fortsätta? 10-20-50år?
Jag är inte rasistisk, utan undrar bara hur länge ni tror det dröjer?
Samma sak kommer ju säkert hända i andra länder också som har massinvandring. Finland och finnarna verkar vara dom enda som förstått vad som är på väg att hända nu i god tid.
Synpunkter och åsikter?
Igen, håll det snyggt, vill bara hålla det realistiskt här.

Citat:
Ursprungligen postat av goyimcuck
Mörkrets krafter från tredje världen verkligen tar över landbit efter landbit och infiltrerar alla institutioner i det svenska samhället och tar över. De är jättemånga och de är överallt! Malmö som jag är ofta i är redan åt helvete och även snobbkommuner där alla Nimby har flytt, typ Vellinge, Falsterbo, Torekov, Bjärred osv får nu allt mer besök av mörkrets krafter.
Åker man till Tosselilla mitt ute på Österlen, så är det nästan bara muslimer i burka som röker vattenpipa. Falsterbo och Lomma beach översvämmas av muslimer i skägg och burka, negrer som drar runt i stora klungor osv.

Vad exakt är det Svenne kommer att göra för att stoppa allt detta och skicka ut dem ur Sverige? Jag kan inte se något tecken från Svennes sida att vi kommer att vända det som sker i Sverige eller i resten av Europa. SD och AfS är ingenting.

Vad är det svensken väntar på? kan svensken ens slåss och kriga? Svensken som får ständigt styrk av muslimerna, eftersom de är många och har vapen, och gillar slåss och döda.

Rent genetiskt består svensken av folk som tryckts undan av starkare folk till ett misserabelt liv i ett subarktiskt land. De få starka människor som ändå uppstår naturligt även bland svaga folk kan enkelt leda detta starka men dumma folk.. Ungefär som en bonde enkelt leder stora hästar. Hästarna förstår inte sin styrka utan låter sig villgt ledas och springer t o m tillbaks in i stallet om det brinner.

Sedan Gustav Vasa och Axel Oxenstierna har inga uppstickare tillåtits. De som ändå funnits och fortfarande uppstår har kuvats eller lämnat Sverige. Bondeuppror har alltid misslyckats i Sverige från Nils Dacke till Bensinupproret 2.0. Numera blir upprorsmakarna inte ens avrättade bara totalt ignorerare.

Så det blir inget inbördeskrig. Som alltid händer när en starkare makt tränger in i en döende civilisation så går kvinnorna över till de starkare och urbefolkningen smälter nästan omärkligt bort. De svenska slavgenerna kommer leva kvar i det folk som i framtiden bebor Sverige. Vi får hoppas att de är recissiva gener.
Citera
2019-07-04, 10:44
Medlem
judisk-oligarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Filosofenshuvudbry

Vad god du måste känna dig. Trots det är ditt önsketänkande inte sant, Sverige har inte alltid haft en miljon muslimer inom sina gränser.
Citera
2019-07-04, 14:08
Medlem
RobbanUCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuhamtaCurry
En blandning av USA och Somalia menar du?
Citera
2019-07-04, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Evilius
Dottern som just gått ur sjätte klas är sedan ett år helt klar med att hon flyttar till Norge efter gymnasiet. Hon är trött på Menafieringen och har levt större delen av sitt liv i en land utan MENA. Jag och sonen som gått ur nian funderar jag på "svenska" delen av Finland eller möjligen Budapest. Vi har bott 15 år utomlands utan MENA och fick en chock när jag kom tillbaka hösten 2016. Självklart bor vi segregerat, barnen går i segregerad skola och jag kör ny Volvo, ingen kollektivtransport efter mörkrets inbrott. Eller utegång på gator och trog efter det är mörkt.

Rasismen är något vackert och fint. Den skyddar oss mot våldtäkt, misshandel, skjutningar. Jag har bott i ett rasistiskt land i 15 år, underbart trevliga människor, fin respektfull kontakt över rasgränserna, totalt tryggt för mig och barnen.

Det är ingen lösning, de kommer föröka sig och infiltrera det svenska samhället. Det kommer alla liberaler och sossar se till.

Järnålderskultur med kärnvapen (Iran?) kommer slå ut vår kultur eftersom västerlandets kultur nu är i dödsryckningar- Däremot kanske Rysslands system skulle passa oss. Jag känner en del ryssar som bor/levt i Ryssland de är mycket intelligenta, positiva och goda människor, sedan finns det kriminella ryssar med mycket kort tidshorisont som vill ha allt nu, som Tony Montana.

Dom är myror i jämfört med oss. Vi låter dom hållas, men väst kan krossa allt utanför väst. Bara USA ensamna kan det.

Men visst har dom kärnvapen, å vi har vapen 40 år framåt i utvecklingen från dem.

Sen har jag inget emot ryssar dock, men det är irrelevant.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in