Citat:
Ursprungligen postat av
Dennyabra
Larva dej inte, du är nästan hopplös ibland. …"förlåt mig ni som bara vill diskutera ff grid, poesi och sekter, vill inte heller skapa dålig stämning här, jag klarar verkligen inte poesi/filosofibiten men visst är det bra att vi är olika!"
Det otroliga mantorpsmorden som hände där jag cyklat förbi många ggr är värt att ta med I journalen. Hade Edvin betalat cash för tejpen hade han inte fångats in så lätt och kanske aldrig med sin fantasi som verkat ha styrt honom och glad som en fågel . Men vet vi allt?
Ditt spöke, din fantasiperson finns inte här, sluta gömma dej och berätta nu din senaste version medan vi andra gissar friskt och försöker att lägga pussel medan du går igång på "gud vet vad". Läs tråden och fantisera sen. Lådvin eller vart får du dina tankar ifrån?
Pappan till pojken var skyldig indrivare pengar och förstår du att pappan är far till pojken och att pappan var stark och beredd på det värsta då han visste om att familjen var hotad medan pojken var familjens svagaste länk och gick med tindrande oskyldiga ögon på avsidig stig?? Mord var inte planerat med denna usla kniv utan det var en varning tiill pappan att betala annars...
Detta utom något tvivel och har skrivits om minst 10 ggr och manipulerats bort minst lika många gånger för att försöka göra familjen oskyldiga som lamm.
Polisen är underställda politikerna och de vill ha in så många invandrare som möjligt. Har du verkligen missat det eller är du bara enfaldig samt arg ibland? Helt ok som jag! Svenskar som dödar invandrare är ingen bra reklam för det upplägget så blodet rinner bara ut på gatan och så är den hemska sagan slut I verkligheten medan sorgen värker, tramset pågår I evighet för att lugna folket så att ny massinvandring kan börja och slogan Sverige har aldrig varit så tryggt som nu dunkas ut från politikernas reklambyrå.
Några blir jätteledsna medan en miljon blir glada asylsökare och andra svenskar stormrika på invandringen och många som gillar att tycka synd om andra blir belåtna. Många vinnare med S i spetsen och få skadade för livet men sånt bryr sig inte politiker om bara de vann och fick en tryggad fet ekonomi på livstid.
Så fungerar politik och demokrati. Massan vinner medan andra lider mer och mer….är min och mångas slutledning. Men de har slutat att skriva här på detta lätt kränkta forum som tror gott om att blanda ihop folk med olika begär, religioner och seder och kukstinna män utan egna kvinnor. Inget ont om folket men politikerna borde buras in för koppleri, anstiftan till hundratals mord med kniv och pistol samt alla båtkatastrofer. Allt är de ansvariga för och inte pojken från de Afghanska Bergen som är född med knark I blodet.
Hoppas DNA fixar såren men inte blir det mindre mord om en mördare grips efter 15 år. Föreslår en frisedel om han kan ge en trovärdig historia anonymt till vad och varför? Inga nya spår finns och DNA har inte givit något. Varför är för mej viktigare än ett möte utan GM. Tror det skulle ge mer frid än ett ändlöst sökande. Inget namn bara "sorry det var så här…. Sån är min dröm när tiden bara går. Säkert dock lättare att jag vänder mitt eget blad och låter pengarna flyta ut i Stångåna och andra stångas vidare I självgodhet mot det osynliga spöket som spöken alltid är.
Go kväll och dax att värma upp för tjejfotbollen där kvinnorna försvarar sitt land med blod svett och tårar. Heja Svenska Landslaget, ni gör mej stolt att vara svensk!
Pinsamt.
Och svenskar som du gör att jag skäms över mitt folk, för du är fan inte på riktigt.
Du skriver bara en massa ord som inte betyder ett skit.
Du går loss som en dyng-spridare som kastar skit på andra utan att förstå att du själv är den största ko-blajan av alla.
Lyssna nu din lilla skit!!
1. Dom andra tycker inte som du. Dom andra har en egen tanke och förmåga att själva bilda sig en egen uppfattning. Dom får även skriva vad dom själva tycker här på FB.
Du är bara jobbig och jag ser att dom är förbannat trötta på dig.
Ge dig nån gång.
2.Inte ens tungt kriminella mördar barn.
Även i den kriminella världen finns regler och oskrivna lagar.
Om en kriminell mördar ett barn så blir han hatad av hela den undre världen och får ett pris på sitt huvud.
Även tungt kriminella har barn förstår du, lille vän, och petar man på nåns 8-åriga unge så har man korsat en gräns.
Lägg ner det Bull-shitet, din pajas.
3. Sluta dra in invandringspolitiken hela jävla tiden. Ditt nasse-parti förlorade även denna gången - Lev med det.!! 8 av 10 i Sverige tycker inte som SD. Inga andra partier tjatar så förbannat som ni SD:are. Vem vet, ni kanske lyckas bättre i nästa val, och jag önskar er lycka till, men för helvete sluta tjata!
Det kanske var en Miljöpartist som mördade pojken för att han pallade äpplen, eller en Liberal för att pojken inte hade gjort sin läxa.
Vad fan vet du om det.
Sprid dina politiska åsikter i nån politik-tråd istället för att förpesta den här tråden.
4. Självklart får även du ha din teori och disskutera den här, men ge fan i att trycka ner alla andra.
Ett tips, Ta en paus i några dar/år