2019-07-03, 20:05
Medlem
Finns det en video på hela fighten? Har bara sett den där den ene afghanen flyger och sen är det slut..
Citera
2019-07-03, 20:06
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Mest kompletta videon jag sett, men vad var upprinnelsen till gruffet? Råkade de bara stöta ihop?
Ja precis, vad vill dom? Han säger att dom ska gå hem och sluta följa efter men ändå fortsätter dom att
diskutera. Vad var det som gjorde att dom började tjafsa. Sen undrar jag som inte följt tråden nitiskt - vet afghankillarna om att han är livvakt?
Citera
2019-07-03, 20:06
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A.Ericsson
Några förklaringar:

1) Drogpåverkade
2) Väntade sig förstärkning av flera afghaner, ev. var de beväpnade med kniv som de ej drog fram
3) Vana vid att de kan göra precis vad fan de vill, svenskar gör ändå inte något och de är ju i princip immuna mot åtal (nu var det ju uppenbarligen inte svenskar de jiddrade med men se punk 1)

Jo, det är ju det som är så läskigt. Man fattar ju att de verkligen är vana "att ta för sig" hur stora och bastanta svenskar de än ger sig på. Det ser man utav videon, att de inte ger sig, då det gäller ASAP:s imponerande följe.

De är vana vid att de lyckas skrämma, även bastanta svenskar (som viker av), då de går på dem.

Svenskar går undan, för de tycker att de kriminella afghan-grupperingarna är läskiga. Och det gör de nog rätt i, för här ser man ju hur långt de är beredda att gå (afghanerna) trots att de möter på rejält motstånd.
Svenskar är dessutom medvetna om att ifall de försvarar sig, så riskerar de råka ut för de kriminella kretsarnas klaner, som hämnd senare.

Sådant behöver ju inte ASAP med crew vara rädda för iallafall.
Senast redigerad av dialektiker 2019-07-03 kl. 20:10.
Citera
2019-07-03, 20:12
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abidazz
4. Rykten sprids.

Det märks att du är afghan. Annars skulle du aldrig gå all in för att försvara
fanskapen
Citera
2019-07-03, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abolhassan
Det här är en intressant fråga. Amerikaner uppfostras lite annorlunda än svenskar när det gäller att stå upp för sig själva. Dessutom är rätten till självförsvar mer självklar och långtgående. Känner man sig hotad får man lösa problemet om man kan. Standarden är om en rimlig person skulle känna sig hotad.

Å andra sidan... Det är väl klart att de flesta shunnar skulle kunna slå ut dom här klena småpojkarna. Men svennebananer är ju vanligen smarta nog att inte komma i slagsmål med folk som har mindre att förlora än de själva. Många av svaren i tråden talar om rättsliga problem om man försvarar sin integritet.

USA är stort och det är olika i olika stater, i vissa stater har du en skyldighet att "retreat" (retirera) i andra har du rätt att stå kvar och skydda dig (stand your ground).
Citera
2019-07-03, 20:16
Avstängd
Folk blir provocerade av stora negrer, det är en normal reaktion hos afghanerna.
Citera
2019-07-03, 20:17
Medlem
BoyGoneBads avatar
Citat:
Dom slogs medvetslösa. Kom du nu?

En av dom fick lite stryk. Den andra sprang ju som en liten hundvalp när han insåg att det här inte skulle gå som det brukar när asylbluffarna terrar sin omgivning.

Jag kan första att du är upprörd. Inte varje dag du får se din kran flyga genom luften.
Du får trösta honom och köpa extra mycket nästa gång du handlar.
Citera
2019-07-03, 20:17
Medlem
RonJeremyClarkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Ser ingen mongoliskt här utan bara påtända hazarer. Har du något styrker ditt påstående?
Hazarer härstammar från Mongoliet.
Citera
2019-07-03, 20:18
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
4. Rykten sprids.

Ska vi ta det som ett hot?
Citera
2019-07-03, 20:20
Medlem
ZugMaskins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Den store killen det var en säkerhetsvakt eller? För på bilder ser inte rap-negern så biffig ut. Det ser mycket brutalt ut när den lille afghanen kastas iväg flera meter. Hade huvudet gått i den hårda marken först hade han dött.
En väldig kraft i kastet. Nu sägs flera vara misstänkta för grov misshandel och misshandel. Vad jag vet ställs en föreställning i Norge in.

Varför är Ni så sura här? Även om negern blev provocerad, hur irriterande än dom här Afhanerna kan vara, så finns det inte på skalan att han kan tala om nödvärn.

Vad jag inte vet är vad som utlöste bråket från FÖRSTA början. Var det någon tjej i sällskapet som Afghanerna tagit på rumpan? Jag kan inte tro på att små Afghaner skulle kunna angripa stora rapande neger.
Är inte händelsen ganska bra ändå. Negern får ett straff och dom som håller på negern här och är förbannade på Afghanerna kanske börjar tänka om vad det gäller bilden av Sverige. Flera här tror ju att mångkulturen är så fruktansvärt bra. Rättvisa skall utkrävas.

Jag missade att den förståndshandikappade afghanen kastades iväg? Detta vill jag gärna se. Rör inte min Rocky!!!

Rör inte min kompis!
Citera
2019-07-03, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av simson12
Folk blir provocerade av stora negrer, det är en normal reaktion hos afghanerna.

Förmodligen det som inträffade. Han klarade inte av att en stor neger gick på "hans" gator.
Citera
2019-07-03, 20:27
Medlem
Kast med liten Hazar, så spännande,

ser fram emot utvecklingen,
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in