Citat:
Det är sådana som du som är orsaken till Sveriges förfall. Du tror USA ligger bakom allt, typsikt sossetänk. Sverige har gått utför sedan 1950 med sossarna vid rodret. Om det är oron i mellanöstern som ligger bakom vågen av flyktingar, varför är inte denna vågen märkbar på andra ställen än bidrags-Sverige och bidrags-EU? Till och med afrikanerna kommer i flock ur djunglerna nu med siktet inställt mot norr medan de tjuter glatt om gratis iPhone och gratis lägenhet. Muslimerna har levt i krig och fötryck i 2000 år pga av sig själva och sina mongoideer. Men när sossarna slog upp bidragsportarna som började de sätta sig i rörelse norrut. Hade det varit krav på arbete och inga bidrag så hade ingen kommit, och inte afrikanerna heller.
Japp, engagerade lärare utan politiskt makt, som inte röstar, är problemet.. Jag är personligen helt ansvarig för global uppvärmning och The big bang med.
Sosse? OK, trodde jag inte röstade alls jag, å att de få gånger jag gjort det jag röstat på DD, men OK.
Om du tror att USAs konstanta erövringskrig inte påverkar är du ju mindre påläst. Däremot är det ju inte vårt ansvar, anser att 100% av MENAflyktingar borde tvingas på de ansvariga, dvs USA. IS är skapade av USA.
Men är det kört för svenskar? Ja, faktiskt, men inte pga detta, utan pga av att alla folkslag å kulturer kommer dö ut. Precis som dom alla hittills gjort. Vem trodde Rom skulle falla? Varenda högkultur har genom historien levt på lånad tid.
Gäller bara att få igång det hela så snart som möjligt, några Akilovs till så löser det sig.