Citat:
Ursprungligen postat av
LucianMacAndrew
Jag talar om teknologisk utveckling. Kan vi förflytta oss mer, kommer vi göra det. Varför fanns inte massinvandring för 1000 år sedan? För vi hade inte tåg å flyg.
OK fine, en första motattack då. Sluta gnälla å gör något istället. Alla är trötta på att höra nazister tala skit, fucking take action or shut The fuck up någon gång.
Har du hört talas om folkvandringstiden? Skillnaden är dock att dagens massinvandring är planerad av människor som vill oss illa och våra ledare är köpta att iscensätta den. Folket är grundlurat.
Varför har du så bråttom att våldet ska komma igång?
Dessutom, du säger att du är "Engelsklärare". De flesta utbildade lärare jag känner hänvisar till sig själva som lärare i engelska eller lärare i svenska. Det får mig att undra. När jag sedan ser hur du skriver och framför allt uttrycker dig på engelska blir man ännu mera ledsen. Stackars de elever som har dig som lärare. En elak, skadeglad vänsteridiot som inte kan uttrycka sig ordentligt på vare sig engelska eller svenska.
Citat:
Ursprungligen postat av
lahavana
Låt inte rädslan ta över nu grabbar!
Ekonomin kanske kommer krascha, so what, den bygger vi upp igen.
Efter det kan vi äntligen se till att de ansvariga får det dem förtjänat.
Skulle mängden svettiga araber vara ett problem? De får nog övermanna oss femfaldigt i så fall, och upproret kommer långt innan dess.
Oavsett hur det blir så känner jag mig grymt taggad på att få det överstökat

Gäller bara att få igång det hela så snart som möjligt, några Akilovs till så löser det sig.
Så ser jag det också.
Citat:
Ursprungligen postat av
RobbanUC
Svennehororna som röstat M KD L C S MP V får ta konsekvenserna av sitt val. De ville ju uppenbarligen ha det såhär.
För blattarna är svenne inte mer än en konflikträdd idiot-en hora som lyfter på kjolen för alla, och som betalar ut bidraget och ger gratis bostad.
Svenne kommer att bli en förtryckt minoritet i sitt eget hemland som blattarna kan pissa på.
Jag tror din analys av svenskens undfallenhet är fel.
I väst är vi sedan ett par generationer inte våldsamt lagda. Vi har byggt stabila lyckade civilisationer. Att normala utbildade män i arbete inte går runt och vevar på stan passar liksom inte i mallen att ha studielån, villalån, billån, skjutsa barnen till skolan, engagera sig idéellt i föreningar osv. En sak kan du nog vara tämligen säker på och det är att även svensken har en gräns. Just nu kostar det för mycket att organisera sig och göra motstånd. Priset att riskera hamna i fängelse, bli av med familjen, hus, hem och allt annat bedömes sannolikt som för stort. Jag vet inte bättre än någon annan när TSHTF men jag skulle gissa på om räntan går upp, man blir långvarigt arbetslös, man ser samhällskontraktet allt mer upplösas. Något eller alla av dessa saker kommer antagligen inom de närmsta 5-10 åren. Redan nu är det över 100 kommuner som visar underskott. Fler ligger på tur. Det troligaste som sker är att Staten kommer öka sin belåning och dela ut till kommunerna så att invandringen kan fortsätta. Förr eller senare kommer utländska kreditgivare sluta låna ut. Då är svensken maximalt skuldsatt på alla nivåer. Kommer kreditgivarna då lägga beslag på våra naturtillgångar? Det är min gissning att man kommer försöka det. Hur rimligt vore det om svenskt färskvatten ägs och tjänas pengar på av Rothschild eller Rockefeller? Eller att våra skogar, gruvor, kommunikationsnät gör det?
Jag brukar inte hänvisa till filmer eftersom de just är filmer, men passande nog så handlar den här filmen om ett amerikanskt bolag som försöker ta över ett asiatiskt folks naturresurser, tex färskvattnet.
https://www.imdb.com/title/tt1781922/
Citat:
Ursprungligen postat av
Varglig
Det där är ett förenklat sätt att tänka. Teknologin kanske ökar hastigheten i migrationsströmmar men olika folk har trängt undan varandra via krig, förökning och sjukdomar sedan tusentals år. inte minst kring Medelhavet/Mellanöstern.
Vi själva i Sverige är till stor del ättlingar till det folk som tog över Norden under bronsåldern. Processen gick nog klart långsammare än idag men det var knappast fråga om ett mysigt multikultisamhälle där jägar/samlarna, de tidiga jordbrukarna och de nya krigarna med hästar satt i ring och sjöng kumbaya och hade multikulturafton tillsammans heller.
Nej massimmigration i betydelsen maktövertagande i en region från ett folk till ett annat beror oftast på någon form av övertag hos de nya. F.n. är detta övertag bissart nog skapat av de som har blivit invaderade. Detta beror knappast på teknologi utan på en mycket märklig (och troligen kortlivad) kulturell egenhet.
Sionismen och kulturmarxismen är vad du hittar i kulisserna.
Citat:
Ursprungligen postat av
Chic
Dra in bidragen så kommer en massa av dessa människor att självmant flytta till andra länder där de fortfarande kan få bidrag för ingenting (t.ex. Tyskland).
Då blir det faktiskt realistiskt att ta tag i de kriminella som är kvar. Dock behövs en ny auktoritär regering som sätter sitt eget folk i första hand.
Glöm inte att det även finns en hyfsad andel skötsamma invandrare som vill göra sig av med bottenskrapet, inte bara etniska, icke självförnekande svenskar.
Så länge svenskar rånas, våldtas, misshandlas, mördas av invandrare så kommer misstänksamheten mot dem fortgå.
Invandrare som assimileras och gör rätt för sig har väldigt få svenskar något emot. Det går inte att assimilera stora grupper invandrare, utan vi kan ha ett fåtal kvar. Majoriteten måste repatrieras.
Citat:
Ursprungligen postat av
Mongoprofeten
Det är endast en tidsfråga. Frågan är inte om vi går under, utan när? Det är därför regeringen arbetar intensivt med att öka massinvandringen så att kollapsen sker snabbare. Med en majoritetsbefolkning från tredje världen, så får man billig arbetskraft som inte kräver rättigheter och sjyssta villkor på arbetsmarknaden. Man får dessutom en importerad valboskap som säkrar makten, tills valboskapet bestämmer sig för att ta över och införa en shariastat istället.
Det finns inte så många enkla jobb i Sverige längre. Majoriteten av dem som invandrat är inte i ett icke-skattefinansierat arbete. Dessutom, invandrarna ar hittills varit väldigt duktiga på att kräva rättigheter och inte bara det utan också särrättigheter. Nu senast hotar man med våld och bilbränning osv om man inte får undantag för sina vettenpipcaféer.