Resultat: Ska man se riktiga filmer på Youtube?
Ja
50,00%
16 röster
Nej
50,00%
16 röster
2019-05-16, 18:38
Medlem
Isnatts avatar
Ok tack grabbar, får ordna det!
Citera
2019-05-17, 13:20
Medlem
Säg att jag castar upp en grej på tv på jobbet från min youtube-profil så den syns kortvarigt för kollegorna.. Kan de sedan söka upp den profilen och se vad jag gillat och vilka kanaler jag följer?
Citera
2019-06-06, 21:18
Medlem
Enmansdemos avatar
Någon som vet ifall jag kan skriva på svenska i min överklagan mot avslutat konto

Citat:
Ursprungligen postat av Isnatt
Ok tack grabbar, får ordna det!

Isnatt det här kanske specifikt enbart du kan hjälpa mig att spånande begripa..vilken ribba youtube kan tänkas
ha lagt här

Citat:
"Efter en granskning har vi kommit fram till att viss aktivitet på ditt konto bryter mot våra riktlinjer för communityn. I riktlinjerna framgår att hatretorik inte får förekomma på vår webbplats. Hatretorik avser innehåll som förespråkar hat eller våld mot medlemmar i en skyddad grupp (etnisk tillhörighet, religion, funktionshinder, kön, ålder, veteranstatus, sexuell läggning eller könsidentitet)."
Jag utesluter faktiskt att detta skulle var del av något större tillslag mot nationell musik på youtube vad jag kan se, alltså är dom extremt specifika amerikanerna....eller om det är svenska youtube som är kränkta

Vad jag laddat upp är extremt lite nationell musik (svensk ungdom) helt befriat från hets mot folksvagen samt en ballad kallad "Nordfront - höll fanan högt" där jag på bilden
mystiskt färglade tyr-runan i pride-färger

Kan det vara det sistnämnda som jag har blitt avstängd för livstid för,
att jag tyvärr av bara farten missbrukade ordet "Nordfront" som skulle kunna finnas i
något kvällspressen sökfilter?

Man erbjuder mig ett formulär där jag kan överklaga, och det är meningen att jag själv ska kunna
matcha en förståelse för vilka klipp som dom anser är över gränsen.
Är det möjligt att fråga dom i överklagan-fomuläret vilka klipp som avses?? så att jag i min tur kan lägga upp strategin för vilka mina invändningar kan bli

PS får man inte hata mot krigsveteraner i USA? och man får inte hata deras ålder heller,
det skulle alltså finnas mycket annat än deras extremt störiga ålder att hata med dom?
Senast redigerad av Enmansdemo 2019-06-06 kl. 21:47.
Citera
2019-06-12, 00:55
Medlem
Kalle-Swartss avatar
Sitter med firefox på windowsdator och spellistorna på youtube vägrar att automatiskt spela nästa låt. Jag kan inte använda -> för att hoppa fram en video, inte heller "shift n"

Någon som vet vad det beror på och vad jag kan göra åt det?
Citera
2019-06-13, 00:36
Medlem
Enmansdemos avatar
Hur länge tror ni youtube behåller en kopia av mitt nedstängda konto?
hur sent kan jag inkomma med överklagan?
Citera
2019-06-17, 22:56
Medlem
..AnnAhl..s avatar
Har börjat få en herrans massa notifikationer på Youtube plötsligt trots att inställningarna är ställda på att jag endast vill ha meddelanden på aktivitet i kommentarsfältet.

Vad är det frågan om?
Jag fick en hint av en moderator som papperskorgade min fråga när jag startade en ny tråd om att det handlade om "allmänna meddelande" eller nått, jag fattar ingenting vad hen mena med det..
Citera
2019-07-02, 17:18
Medlem
Eastmancolors avatar
En god vän till mig kommer inte in på youtube utan krav på ifyllande av användarvillkorsformulär rörande uppdateringar 22 juli.

Nån som vet vad detta rör sig om.

Har inte märkt något själv men använder apple vilket han inte gör.
Citera
2019-07-02, 20:13
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eastmancolor
En god vän till mig kommer inte in på youtube utan krav på ifyllande av användarvillkorsformulär rörande uppdateringar 22 juli.

Nån som vet vad detta rör sig om.

Har inte märkt något själv men använder apple vilket han inte gör.
youtube har uppdaterat sitt användaravtal, själv fick jag bara upp en ruta om det jag lätt kunde klicka bort
Citera
2019-07-02, 20:59
Medlem
Eastmancolors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
youtube har uppdaterat sitt användaravtal, själv fick jag bara upp en ruta om det jag lätt kunde klicka bort

En ruta? Jag fick det beskrivet som en popup som skulle besvaras; klickade han bort den kom den bara tillbaka.
Citera
2019-07-22, 20:54
Medlem
Skullknights avatar
Fler än jag som inte kan dela YouTube-videos och få dem att starta vid en specifik tidpunkt längre? Förr fanns det en box att klicka i och en tid att skriva, men det är borta för mig nu.
Citera
2019-07-23, 16:06
Medlem
MartinStLouiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skullknight
Fler än jag som inte kan dela YouTube-videos och få dem att starta vid en specifik tidpunkt längre? Förr fanns det en box att klicka i och en tid att skriva, men det är borta för mig nu.

Den är borta hos mig också. De kanske har tagit bort funktionen.

Är det bara jag som har haft problem med youtube senaste månaden? Många klipp startar upp, men fastnat sedan och jag måste starta om klippet eller spola i det för att det ska funka igen.
Citera
2019-07-25, 13:27
Medlem
Hej Julia heter jag. De är så att min lillasyster på 15 år hade förr när hon var lite mindre en liten youtubekanal där hon la upp 2 videoklipp. Nu ångrar hon detta och jag har försökt hjälpa henne komma åt youtubekanalen men de är svårt när hon varken minns lösen eller email. Vi undrar om ni skulle kunna gå in och anmäla båda två videorna om jag nu länkar videorna. Kanske kan de då raderas om tillräckligt många anmäler. Tack !
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in