2019-07-01, 21:10
Bannlyst
Han är ju superkänd, brukar hänga med eliten på fashion weeks och knulla modeller.
Kul att han kommer till Sverige och leker orten och kastar ensamkommande afghaner
Citera
2019-07-01, 21:36
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abidazz
Är det bara svarta som slåss i din värld?
Nej men nästan alla spekulationer har varit det och nu kanske det visade sig stämma åter igen.
Citera
2019-07-01, 21:53
Medlem
sajebiss avatar
Bra där, när killen åkt i backen så är det 4-5 som pucklar på honom. Låt mig gissa, det här är en artist som går hem runtomkring där tunnelbanelinjerna har sina slutstationer?
Citera
2019-07-01, 23:11
Medlem
TMZ skriver också att en kvinna sagt till ASAP Rocky (eller vad fan han nu heter) att killen som blev misshandlad hade tagit henne på rumpan, och då började dom slå killen. Även nån i gruppen som sparkar killen efter han redan hamnat liggande på marken.

Lite fegt att gå på 4 mot 1, men samtidigt inte helt fel om han hållt på att tafsa på någon tjej.

https://www.tmz.com/2019/07/01/asap-rocky-crew-jumps-guy-beatdown-stockholm-sweden/
Citera
2019-07-01, 23:13
Medlem
...och här går han på folk i London på en bagelshop på Brick lane

https://www.youtube.com/watch?v=tizMfYMfBm8

Citat:
ASAP ROCKY Confronts Man in London Because He Threw Something in His Car
Citera
2019-07-01, 23:15
Medlem
MrLevaLivets avatar
ASAP Rocky, haha, det var som f-n. Riktigt skön lirare och grym artist. Lyssnar fortfarande på "Goldie".
Citera
2019-07-01, 23:19
Medlem
Neroxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ForumApache
Världskänd artist?

Du kan inte alltid utgå från dig själv, du kanske inte riktigt har koll på denna del av musikvärlden. Inte det lättaste att ha koll på alla nya artister som kommer fram, speciellt ifall det är en genre som man inte lyssnar på.

Edit: Nu menar jag inte nödvändigtvis att just Rocky är en ny artist, men hoppas att min tanke gick fram ändå.
Citera
2019-07-01, 23:20
Medlem
Nepposs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sajebis
Bra där, när killen åkt i backen så är det 4-5 som pucklar på honom. Låt mig gissa, det här är en artist som går hem runtomkring där tunnelbanelinjerna har sina slutstationer?

Det är en mycket musikalisk artist som går hem i alla samhällsklasser.

Jag vet både folk från förorter och Östermalm som lyssnat på honom i flera år.
Citera
2019-07-01, 23:23
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shroomguy
TMZ skriver också att en kvinna sagt till ASAP Rocky (eller vad fan han nu heter) att killen som blev misshandlad hade tagit henne på rumpan, och då började dom slå killen. Även nån i gruppen som sparkar killen efter han redan hamnat liggande på marken.

Lite fegt att gå på 4 mot 1, men samtidigt inte helt fel om han hållt på att tafsa på någon tjej.

https://www.tmz.com/2019/07/01/asap-rocky-crew-jumps-guy-beatdown-stockholm-sweden/

Det var då de ska börjat bråka och det blev kast med liten afghan. Hur sant det där är får vi nog inte veta. Verkar inte blivit någon polissak av det. Om det är en ursäkt eller ej. Killarna hotade ju med att anmäla honom för skadegörelse men de kanske la ner det efter luftturen.
Citera
2019-07-01, 23:35
Medlem
selusts avatar
Hur funkar sådant här juridiskt egentligen?
Bevis finns ju uppenbarligen över någon form av misshandel. Skiter i vem som började och var han/hon kommer ifrån.

Men om inte asap rocky hade varit världskänd hade han väl suttit häktad nu?
Han ska spela imorgon. Risk att den blir inställd?

Bara nyfiken.
Citera
2019-07-01, 23:39
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursprungligen
Att ”kändisen” är helt okänd för normala människor kan jag skriva under på.

Borde vara rejält känd hos kidsen. Får man sedan utrymme i TMZ är det ytterligare bevis på känd.
https://www.kingmagazine.se/asap-rocky-i-calvin-kleins-nya-varkampanj/

Frågan är om dessa två visste om vem det var. Rocky ska ha sabbat ett par hörlurar alltså. Möjligen ville de att han skulle lyssna på något de skrivet för input och han var "oförsiktig" med lurarna. Om de visste om vem det var så borde de veta bättre än att mucka gräl med en rappare som alltid har med sig sitt crew med minst ett par muskelpaket. Musklerna är mest till för att ordna så att stjärnan dvs Rocky får fritt slagläge.
Citera
2019-07-01, 23:48
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AttansNedrans
Jag tror att "världskänd" 2019 betyder något annat än "världskänd" betydde 1989. Då visste alla vem det var oavsett om man gillade musiken eller ej.

Nej det tror jag inte. Kända populära amerikanska artister brukar alltid beskrivas som världskända osv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in