Dave Grohl var på Gröna Lund med sin familj under lördags-eftermiddagen. Han ville inte ta foto med folk eftersom han var där och umgicks med sin familj. Så jag gissar att han mös med familjen på hotellet efter spelningen och inte var ute och rände på stan.
För mej så är en världsartist en okänd fattig jävel som spelar Afrikanska trummor, sjunger obegripligt och vinner Polar price, men nu står det ju världskänd och rik.
Ingen som har gissat rätt hittils så allow me my friends
ARTISTEN: Asap Rocky
En bekant till mig var på plats och såg allt.
Finns ett klipp på youtube där han bråkar med locals på en bagelshop på Brick lane i London en natt ett par år sedan, så om det nu är han är jag föga förvånad.
TMZ obtained video that starts with the rapper having an intense convo with a couple of guys at Max restaurant in Stockholm Sunday night ... allegedly over Rocky breaking a pair of their headphones earlier.
Citat:
The video shows Rocky -- in a white hoodie and green shorts -- absolutely toss one of the guys like a ragdoll. You can also hear someone smash a bottle during the fight. Three other men, apparently on Rocky's side -- jumped in and joined the beatdown, punching and kicking the guy