Jag köpte ursprungligen Tinder Gold för en månad och hade avsikten att endast ha det i en månad. Senaste tre dagarna har jag inte kunnat komma in i appen utan helt utan anledning har appen bara kraschat utan att jag kunnat komma in och jag har verkligen testat allting för att fixa det. Vad som nu hänt är att en ny Tinder Gold prenumeration automatiskt aktiverats vilket jag såklart inte vill, hade jag kunnat komma in i appen hade jag avslutat prenumerationen men jag har ju inte kunnat göra det.
Försökte skicka en återbetalningsrapport till Itunes men jag får detta meddelande "Vi har fastställt att ditt köp inte uppfyller kraven för en återbetalning". Har jag nu slängt 275 kronor i sjön för något som inte ens är mitt fel? Hur fan kan detta ske? Kan jag inte få mina pengar tillbaka på något sätt? Jag misstänker att detta är strategiskt från Tinder, de har helt enkelt blockerat mig från att komma in i appen fram tills idag då den nya prenumerationen automatiskt aktiverades. Kan man stämma fanskapen?
Jag blir sjukt förbannad just nu.