2019-07-01, 18:49
Medlem
LatentAmbivalenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frankkk
Nej det r snarare en FIBA-grej. Samma i alla turneringar. Man har inte kryss, s spelar egentligen ingen roll.

Okej. Jag kan inte riktigt slppa detta. Ser framfr mig hur de vgde mellan att frlust skulle ge 0 eller 1p och att de landade i ngot fullstndigt hpnadsvckande.

"Tnk p de kassa stackarna, de mste ocks f pong", S skiter vi att tnka p att dessa pong r Monopolsedlar (brdspelet allts), som inte ens duger att snyta sig i och s r alla jtteglada i alla sina dagar.

S, nu har jag tjatat lite fr mycket om detta. Dags att g vidare.
2019-07-01, 18:50
Medlem
Stefan4s avatar
59-40 efter 3/4. Bara man inte slappnar av i sista kvarten, och tror att medspelarna ska gra jobbet, s ska det vara klart.
2019-07-01, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LatentAmbivalens
Okej. Jag kan inte riktigt slppa detta. Ser framfr mig hur de vgde mellan att frlust skulle ge 0 eller 1p och att de landade i ngot fullstndigt hpnadsvckande.

"Tnk p de kassa stackarna, de mste ocks f pong", S skiter vi att tnka p att dessa pong r Monopolsedlar (brdspelet allts), som inte ens duger att snyta sig i och s r alla jtteglada i alla sina dagar.

S, nu har jag tjatat lite fr mycket om detta. Dags att g vidare.

Det gr faktiskt att f 0p, om man lmnar planen i protest eller inte dyker upp till match typ. Annars r det vl ren kosmetika som du sger.
2019-07-01, 18:52
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
"Klara Lundquists verlgset bsta match".

Ja hon har ju gtt frn usel till dlig.

man vet det r illa nr man sger hon gr sin bsta match nr hon gjort 2 pong och tappad bollen 2 gnger.
2019-07-01, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
man vet det r illa nr man sger hon gr sin bsta match nr hon gjort 2 pong och tappad bollen 2 gnger.

Och en opolerad aggressivitet med en massa foulande.

Hon fr iaf erfarenhet till framtiden, p sikt ska hon vl ta ver efter F. Eldebrink.
2019-07-01, 18:54
Medlem
Stefan4s avatar
Citat:
Eldebrinkarna blir grna lite vl heta i medgng. Finns ingen anledning att g fr treor med 15s p klockan i nulget.

Ett till stressat trepongsfrsk, istllet fr att kliva fram ett par steg fr en lttare tva och spela p resultatet.

No mercy, Louise. De henne en armbge i plytet!
Senast redigerad av Stefan4 2019-07-01 kl. 19:05.
2019-07-01, 19:05
Medlem
Domarna r ett skmt just nu.
2019-07-01, 19:06
Medlem
CalzoneItalias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maallgan
Det r ju mycket relativ, jag anar ju att du lider av dvrgvxt?

Nej men nr tjejer r lngre n mig d r det ngot som r fel jag r nrmare 1.90
2019-07-01, 19:11
Medlem
Stefan4s avatar
Citat:
Domarna r ett skmt just nu.

Hehe, nr domarna vl dmer frdel till Sverige blir det sklart videogranskning.

Domarna letar svenska fouls med ljus och lykta nu. Reaktionstiden mellan kroppskontakt och avblsning r imponerande - typ som en 100 m sprinter p startskottet.
Senast redigerad av Stefan4 2019-07-01 kl. 19:14.
2019-07-01, 19:13
Medlem
Man spelar ju hem matchen, men inte srskilt imponerande andra halvlek. Mnga trtthetsfouls ven om domarna varit petiga ocks.

Serbien i kvarten.
2019-07-01, 19:14
Medlem
Hunden007s avatar
lite tvrtom nu egentligen Lettland som skall foula och stta Sverige p straffkastlinjen men verkar inte ens bry sig.
2019-07-01, 19:15
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Man spelar ju hem matchen, men inte srskilt imponerande andra halvlek. Mnga trtthetsfouls ven om domarna varit petiga ocks.

Serbien i kvarten.

knns som vi mjlkade klockan i slutet.

Sverige var ett nummer strre.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in