• 1
  • 2
2019-06-30, 19:49
Bannlyst
Ja jag tänker att det finns många singelkvinnor där ute. Ofta är dom 35+ med barn och går år efter år som singel. Min tanke är då om man skulle sikta in sig på den kategorin som ändå aldrig få ligga. Måste vara enkelt att få napp då till skillnad från yngre damer som har såna höga krav idag på killar.

Så vad säger ni, finns det någon som tänker som mig och lyckats få napp?
Citera
2019-06-30, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steff95
Ja jag tänker att det finns många singelkvinnor där ute. Ofta är dom 35+ med barn och går år efter år som singel. Min tanke är då om man skulle sikta in sig på den kategorin som ändå aldrig få ligga. Måste vara enkelt att få napp då till skillnad från yngre damer som har såna höga krav idag på killar.

Varför skulle inte äldre kvinnor ha höga krav?
Citera
2019-06-30, 19:52
Medlem
Noose..s avatar
Citat:

Oj, du har verkligen hittat en unik tanke här. Berätta hur det gick sen
Citera
2019-06-30, 20:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ikudo

Får man inte ligga kan man inte ha krav.
Citera
2019-06-30, 20:06
Medlem
Citat:
Får man inte ligga kan man inte ha krav.

Vem är det som har sagt att äldre kvinnor inte får ligga? känner två kvinnor som är 45+ dom har typ 2 kk var.
Citera
2019-06-30, 20:08
Medlem
Kryddmangos avatar
Äldre kvinnor har om något ännu högre krav, i alla fall om det är förhålla de du är ute efter.
Handlar det bara om sex där du ska tjänstgöra som levande dildo kan dom nog tänka sig någon som är snäppet under deras kravgräns.

Lycka till
Citera
2019-06-30, 20:16
Medlem
Citat:

Varför en 35+? Gå ett steg längre och satsa på en 80+, hon kommer bli skitglad för erbjudandet och dessutom har hon en mycket lång erfarenhet. Hon kanske tror att det är hennes sista gång och ger allt också.
Citera
2019-06-30, 20:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kryddmango
Äldre kvinnor har om något ännu högre krav, i alla fall om det är förhålla de du är ute efter.
Handlar det bara om sex där du ska tjänstgöra som levande dildo kan dom nog tänka sig någon som är snäppet under deras kravgräns.

Lycka till

Var sex jag syftade på. Har ingen lust att bli ungarnas nya pappa.
Citera
2019-06-30, 20:20
Medlem
Ehhh jag är 40+ och har aldrig fått så många erbjudande om ligg som nu.
Mest från killar under 30.

Skulle nog våga påstå att jag kan vara väldigt kräsen.

Du får nog rikta in dig på tjocka, ledsna, ensamma tjejer
Gärna tjejer som läser Margit Sandemo, älskar sin katt, handlar på EKO-hallen med sin mamma varje helg.

Då kommer du få ligga utan större insatser.
Citera
2019-06-30, 20:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ikudo
Han menar de fula äldre kvinnorna som är glada om någon försöker med dem. men palla få upp den med en ful dam..Brr!
Citera
2019-06-30, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fetmedklet

Gärna tjejer som läser Margit Sandemo, älskar sin katt, handlar på EKO-hallen med sin mamma varje helg.

Ja det stämmer säkert. Gamla MILFar har alltid varit eggande att få knulla på hårt, spruta i deras saggiga fitta och sen dra vidare. Skönt. Gärna lite stora hänpattar också. Härlig känsla att få gen en gammal kåt tant en rejäl omgång något hon inte fått sedan 22.

Men killar raggar på äldre kärringar mest för att få knulla. Eftersom äldre kärringar har inga krav och är lättare att få i säng. Dessutom kåta och desperata. Blir inte gravida heller så lätt när man sprutar i fittan. Men kärlek är det absolut inte. Utan mest en kukgrej.
Citera
2019-06-30, 20:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fetmedklet

Nä, jag tror inte på din tes. Man ser äldre kvinnor gå ensamma år efter år. Det är dom yngre tjejerna som får ligga varje helg om dom vill.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in