2019-06-30, 20:50
Medlem
ghostedbymes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vildblom
Han menar de fula äldre kvinnorna som är glada om någon försöker med dem. men palla få upp den med en ful dam..Brr!

haha med lite vilja av stål så går det , gäller att blunda hårt och ha livligfantasi
Citera
2019-06-30, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noose..
Oj, du har verkligen hittat en unik tanke här. Berätta hur det gick sen
Ja unik
Citat:
Ursprungligen postat av Fetmedklet
Ehhh jag är 40+ och har aldrig fått så många erbjudande om ligg som nu.
Mest från killar under 30.

Skulle nog våga påstå att jag kan vara väldigt kräsen.

Du får nog rikta in dig på tjocka, ledsna, ensamma tjejer
Gärna tjejer som läser Margit Sandemo, älskar sin katt, handlar på EKO-hallen med sin mamma varje helg.

Då kommer du få ligga utan större insatser.
Hahaha ja men de tror alla att de är den enda
Citat:
Ursprungligen postat av Steff95
Nä, jag tror inte på din tes. Man ser äldre kvinnor gå ensamma år efter år. Det är dom yngre tjejerna som får ligga varje helg om dom vill.
Sötnos, många av oss är möjligt ensamma dag efter dag men finns en otroligt stor marknad av unga, desperata och kåta män därute. Den lättaste åldern lär vara 20-25.
Citera
2019-06-30, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goyimcuck
Ja det stämmer säkert. Gamla MILFar har alltid varit eggande att få knulla på hårt, spruta i deras saggiga fitta och sen dra vidare. Skönt. Gärna lite stora hänpattar också. Härlig känsla att få gen en gammal kåt tant en rejäl omgång något hon inte fått sedan 22.

Men killar raggar på äldre kärringar mest för att få knulla. Eftersom äldre kärringar har inga krav och är lättare att få i säng. Dessutom kåta och desperata. Blir inte gravida heller så lätt när man sprutar i fittan. Men kärlek är det absolut inte. Utan mest en kukgrej.
Vem har sagt att 40+ är utefter kärlek?
Kanske också bara vill knulla lite.
Citera
2019-06-30, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av makullerad
Ja unik

Sötnos, många av oss är möjligt ensamma dag efter dag men finns en otroligt stor marknad av unga, desperata och kåta män därute. Den lättaste åldern lär vara 20-25.

Exakt killar är alltid mer eller mindre kåta och desperata.
Vilken normal kvinna som helst kan få kuk när som helst.
Kan dessutom få männen till att gå ganska långt för lite fitta.
Citera
2019-06-30, 21:01
Medlem
Citat:
Ja. Om man orkar. En eloge till kvinnor som gör det.
Citera
2019-06-30, 21:11
Bannlyst
Citat:
Ja unik

Män dras till yngre tjejer, kvinnor dras till äldre män. Du försöker framställa det som att det är standard med äldre kvinna som ligger runt med 20årig kille. Så är det inte.
Citera
2019-06-30, 21:23
Medlem
Citat:
Nä, jag tror inte på din tes. Man ser äldre kvinnor gå ensamma år efter år. Det är dom yngre tjejerna som får ligga varje helg om dom vill.
De flesta kvinnor får ligga.
Citera
2019-06-30, 21:26
Medlem
Citat:
Män dras till yngre tjejer, kvinnor dras till äldre män. Du försöker framställa det som att det är standard med äldre kvinna som ligger runt med 20årig kille. Så är det inte.
Nej jag fastställer om och om igen här på Flashback att jämngamla dras till varandra.

Att sedan internet gett en stor marknad av unga män till äldre kvinnor, stämmer däremot.
Citera
2019-06-30, 21:31
Bannlyst
Citat:
Nej jag fastställer om och om igen här på Flashback att jämngamla dras till varandra.

Att sedan internet gett en stor marknad av unga män till äldre kvinnor, stämmer däremot.

Detta borde man väl ändå ha observerat irl om det var så vanligt eller är det något som individerna håller hemligt?
Citera
2019-06-30, 21:41
Medlem
Citat:
Detta borde man väl ändå ha observerat irl om det var så vanligt eller är det något som individerna håller hemligt?
Jag hemlighåller inte att det var avskyvärt att ofredas av sexism som yngre. Att jag aldrig varit intresserad av gubbar eller inte ens nu vill ha en gammal gubbe och ogillar sliskiga typer om de så bara tittar äckligt på mig och att jag alltid fått yngre killar och utan problem kan hitta någon genom att gå in på en sida.

Innan klockan 22.00 skulle jag kunna hitta en kille som är femton år yngre än mig. Det kan inte män. Ni säger då att män söker sex, som om inte väl investerat sådant leder till relationer medan uppvaktning oftare misslyckas. Det är sanningen det.
Citera
2019-06-30, 21:45
Medlem
Citat:

Så är det ju. Män är födda med en enorm sexdrift. Något som kvinnor inte har så mycket av, såvida det inte rör sig om någon sjukdom eller mental störning.
Kvinnor dras till pengar och status. Sex är inte vitkigt och lika skönt som för en man. Det är dräför unga snygga kvinnor med ren oskuldsfitta har högt marknadsvärde och det vet dessa unga pangbrudar om, därför så släpper de bara till sin fitta åt någon som ahr pengar och status. Annars är de mentalt efterblivna.
Äldre kvinnor, 30 plus är förbrukade och helt ointressanta för rika statusmän. Utseendet är borta. Därför leker de med desperata unga män som behöver tömma pung. I Sverige där vi har ett överskott av män, är det kvinnans marknad. Ofta ser man skitfula kvinnor och äldre hand i hand med snygga unga män som kunnat få fotomodeller om de bara vetat sitt värde.
Citera
2019-06-30, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goyimcuck
Så är det ju. Män är födda med en enorm sexdrift. Något som kvinnor inte har så mycket av, såvida det inte rör sig om någon sjukdom eller mental störning.
Kvinnor dras till pengar och status. Sex är inte vitkigt och lika skönt som för en man. Det är dräför unga snygga kvinnor med ren oskuldsfitta har högt marknadsvärde och det vet dessa unga pangbrudar om, därför så släpper de bara till sin fitta åt någon som ahr pengar och status. Annars är de mentalt efterblivna.
Äldre kvinnor, 30 plus är förbrukade och helt ointressanta för rika statusmän. Utseendet är borta. Därför leker de med desperata unga män som behöver tömma pung. I Sverige där vi har ett överskott av män, är det kvinnans marknad. Ofta ser man skitfula kvinnor och äldre hand i hand med snygga unga män som kunnat få fotomodeller om de bara vetat sitt värde.
Kanske är det så....jag upplever snarare att jag ser enormt snygga tjejer med riktigt fula jämngamla killar.
Killarna ser sluskiga ut i sina jävla pissetofflor och joggingbrallor medan tjejerna trippar runt i tight klänning och höga klackar.

Medelkillen med medellönen som är lagom ospännande blir tyvärr utan.

Däremot kan jag hålla med dig om att medelålders kvinnor eller ja från 35 är i regel fula, halvtjocka och bara slappa.

Män över 40 är ofta i bättre skick än jämngamla kvinnor.

Kvinnorna har fullt upp med att fika, IG och fisträna genom pw eller på F&S. Gärna belöna sig med en proteinglass efteråt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in