Citat:
Ursprungligen postat av
goyimcuck
Så är det ju. Män är födda med en enorm sexdrift. Något som kvinnor inte har så mycket av, såvida det inte rör sig om någon sjukdom eller mental störning.
Kvinnor dras till pengar och status. Sex är inte vitkigt och lika skönt som för en man. Det är dräför unga snygga kvinnor med ren oskuldsfitta har högt marknadsvärde och det vet dessa unga pangbrudar om, därför så släpper de bara till sin fitta åt någon som ahr pengar och status. Annars är de mentalt efterblivna.
Äldre kvinnor, 30 plus är förbrukade och helt ointressanta för rika statusmän. Utseendet är borta. Därför leker de med desperata unga män som behöver tömma pung. I Sverige där vi har ett överskott av män, är det kvinnans marknad. Ofta ser man skitfula kvinnor och äldre hand i hand med snygga unga män som kunnat få fotomodeller om de bara vetat sitt värde.
Kanske är det så....jag upplever snarare att jag ser enormt snygga tjejer med riktigt fula jämngamla killar.
Killarna ser sluskiga ut i sina jävla pissetofflor och joggingbrallor medan tjejerna trippar runt i tight klänning och höga klackar.
Medelkillen med medellönen som är lagom ospännande blir tyvärr utan.
Däremot kan jag hålla med dig om att medelålders kvinnor eller ja från 35 är i regel fula, halvtjocka och bara slappa.
Män över 40 är ofta i bättre skick än jämngamla kvinnor.
Kvinnorna har fullt upp med att fika, IG och fisträna genom pw eller på F&S. Gärna belöna sig med en proteinglass efteråt