2019-06-30, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Psykiatrin har försämrats de senaste åren med stora nedskärningar. Därför finns det inte plats åt alla som skulle behöva. GM kanske inte var tvångsintagen och har då rätt att gå. Fruktansvärt det som hänt.

Det går numera knappt att åka lokalbussar längre pga alla galningar som hotar folk till livet. Det är verkligen total jävla kris på psyket nu. Hur många verkligt farliga individer går lösa på våra gator och bostadsområden, det gäller hela Sverige?
Citera
2019-06-30, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEF1
Onekligen en udda tid! Du tror inte han sökte upp henne av någon anledning? Tigga pengar? Tigga husrum? Få hjälp av något slag? Hota sig till husrum eller annat? Ingen svensk man tänker och fantiserar som du och dina likasinnade!
Du har fel. Om du bara visste hur förälskade gamla kvinnor är i dessa afghaner skulle du få en chock. Dom skriver inlägg i drivor på Facebook och vrålar ut sin kärlek till afghanerna. Dom offrar sina egna barn och kastar ut gubben ofta. Kvar i dubbelsängen blir nya svenska mamma och gossen.
Citera
2019-06-30, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prokrastinera
Det är väl snarare så att de som engagerar sig i ensamkommande oftast är just bekymrade över ungdomarnas psykiska mående, och sympatiserar till stor del med dem just av den anledningen.

Ja, jag tror du har en poäng där.

Debatten har handlat mycket om ”flytt från krigets helvete”, ”upplevt dödsångest under flykten genom öknen/över Medelhavet” osv. Och eftersom Sverige sägs vara ett rikt land har det ansetts som vår förbannade skyldighet att ta emot dem.

Frågan om det fanns resurser inom psykvården viftades bort. Hur lång tid det kommer att ta tills tillräckligt många traumapsykologer har hunnit utbildas likaså.

Vad var det Löfven sa? ”Vi har varit naiva.” Och tills tillräckliga resurser har tillförts lär många fler offer krävas.

Kanske unga killar som utsätts för homosexuella gruppvåldtäkter - efter vad iaf jag förstår ett i princip nytt fenomen här i landet.

Refugees welcome-rörelsen har blod på sina händer. En del får även betala ett högt personligt pris.

Det är väldigt tragiskt och kanske även onödigt.
Citera
2019-06-30, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nomorefeminists
Något ansvar bör man kunna utkräva om så böter eller offentliga skampålar för det elände man utsätter många för genom att bedriva denna hänsynlöst oansvariga migrationspolitik.

Det yttersta ansvaret bör dock landa på dom makthavare och influencers som lobbat för detta genom åren.
Hon fick ju så hon teg i alla fall. Ingrid har gjort sitt och insåg för sent att det var fara å färde.
Citera
2019-06-30, 00:51
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Onekligen en udda tid! Du tror inte han sökte upp henne av någon anledning? Tigga pengar? Tigga husrum? Få hjälp av något slag? Hota sig till husrum eller annat? Ingen svensk man tänker och fantiserar som du och dina likasinnade!

Jo det låter väldigt troligt. Men den här tråden är fylld av smutskastning och sjuka fantasier som istället för att diskutera händelsen är fylld av förakt och raseri mestadels av män som hatar kvinnor och invandrare. Det mesta handlar förstås om rädsla. Men vidrigt att läsa.
Denna sjuka person som begått denna gärning borde väl någon veta något mer om? Känns som om ingen vet något mer än att han hade ett utvisningsbeslut.
Citera
2019-06-30, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av davidladde
Enligt mina källor så ska Ingrid och flera andra batikhäxor däribland en vid namn Kinna Skoglund och en Sara Edvardson Ehrnborg samt ett par andra jag inte fått namnet på närvarat vid vad som i det närmsta kan liknas vid orgier.
Arbogakvinnan som mördade sina föräldrar var nära vän med batikhoran Kinna Skoglund.

Men det som har hänt nu är att vissa utav afghanerna tröttnat på att utnyttjats sexuellt. Bland annat den här sandnegern Ahmed eller Ahmet.

Enligt vissa i "Vi står inte ut" så säger ryktet att batikhäxorna inte bara knullade dessa sandnegrar utan många av afghanerna njöt utav att knulla varandra i röven.

Så det vi alltså har är ett syndikat av kåta häxor som omfamnar och gömmer underutvecklade, gravt efterblivna hybridkineser i värmlänska skogarna...

Helt absurt. Vilka mer framträdande batikhäxor är del utav den här konstellationen?

Har Ingrids son uttalat sig? Vad tycker han om att hans mor ägnade sin tid åt vuxna skäggbarn istället för sina egna barn?

Så du umgås med vistårinteut människor? Återigen, ett rysstroll som sprider sin osvenska snuskiga fantasi. Det vore tacknämligt om det tillfördes fakta i fallet istället för hittepå! FB har urartat å det grövsta!
Hurdan var GM ute i samhället? Vad hade han för beteende? Kvinnosyn? Framtidsplaner? Var han svår att umgås med? Hetsigt temperament? Gott om pengar? Hälsotillstånd? Droger? Osv
Citera
2019-06-30, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Jo det låter väldigt troligt. Men den här tråden är fylld av smutskastning och sjuka fantasier som istället för att diskutera händelsen är fylld av förakt och raseri mestadels av män som hatar kvinnor och invandrare. Det mesta handlar förstås om rädsla. Men vidrigt att läsa.
Denna sjuka person som begått denna gärning borde väl någon veta något mer om? Känns som om ingen vet något mer än att han hade ett utvisningsbeslut.
Det beror på att alla häxor försvarar mördare och ser Ingrid som en våt fläck. Det är inte direkt några friska och sunda kvinnor som dras till dessa karlar. Sen ska du sluta och generalisera då dom flesta gillar kvinnor som är normala men inte dessa störda och kåta batikkärringar. Skilj på detta.
Citera
2019-06-30, 00:56
Medlem
Citat:
Så du umgås med vistårinteut människor? Återigen, ett rysstroll som sprider sin osvenska snuskiga fantasi. Det vore tacknämligt om det tillfördes fakta i fallet istället för hittepå! FB har urartat å det grövsta!
Hurdan var GM ute i samhället? Vad hade han för beteende? Kvinnosyn? Framtidsplaner? Var han svår att umgås med? Hetsigt temperament? Gott om pengar? Hälsotillstånd? Droger? Osv

Det är folk som har infiltrerat bland annat Vistårinteut och Jagärhär.
Dina efterblivna konspirationsteorier om Rysslandstroll kan du ta med dina vänsterextrema bögvänner.

Vad fan tror du själv om en afghans kvinnosyn ditt jävla sär?
Citera
2019-06-30, 01:01
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Det beror på att alla häxor försvarar mördare och ser Ingrid som en våt fläck. Det är inte direkt några friska och sunda kvinnor som dras till dessa karlar. Sen ska du sluta och generalisera då dom flesta gillar kvinnor som är normala men inte dessa störda och kåta batikkärringar. Skilj på detta.

Jag förstår att du kände dig träffad. Du är förvriden av sjuka fantasier och kvinnohat att du saknar någon som helst förmåga att urskilja verklighet och fantasier. Men främst verkar du vara livrädd och det är därför du sprider din smutskastning helt urskillningslöst.
Du är en pajas.
Citera
2019-06-30, 01:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Jag förstår att du kände dig träffad. Du är förvriden av sjuka fantasier och kvinnohat att du saknar någon som helst förmåga att urskilja verklighet och fantasier. Men främst verkar du vara livrädd och det är därför du sprider din smutskastning helt urskillningslöst.
Du är en pajas.
Jag läste vad du skrev och du framhöll att tråden bestod av kvinnohatare. Helt felaktigt men alla kan inte känna samma kärlek som du för dessa sjuka kärringar som blir "mammor" till vuxna afghaner och sover sked. Låter döttrar bli våldtagna i hemmet och nu själva mördas. Jag har ingen åsikt om dig eller bryr dig vad du gillar och du ska skita i om jag faktiskt avskyr vänsteraktivister och kåta kärringar. Alla som sett filmer och klipp på dessa damer när dom går med unga negrer i Gambia och kastar sig runt halsen på afghaner har full rätt att må illa. Skriv vad fan du vill och jag tänker fortsätta avsky dessa kärringar. Och afghaner.
Citera
2019-06-30, 01:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av davidladde
Det är folk som har infiltrerat bland annat Vistårinteut och Jagärhär.
Dina efterblivna konspirationsteorier om Rysslandstroll kan du ta med dina vänsterextrema bögvänner.

Vad fan tror du själv om en afghans kvinnosyn ditt jävla sär?

Se där, nu börjar vi komma någonstans! Du verkar ha öppnat dina ögon nu för afghaners och islamister kvinnosyn! Den brukar bestå av förminskande och förnedrande åsikter gentemot dem! Sammalunda mot gaypersoner, och människor med annan religion och åsikter. Känner du igen detta? Om du är rysslandstroll så är min tanke att det är du som är kommunisten i gänget, inte vi svenskar!
Citera
2019-06-30, 01:19
Bannlyst
Jag tror planerad mord kan uteslutas.

Det sannolika är nog att iraniern var ute efter att råna henne. Varpå han avslöjades som vidare det ledde till dråp.

Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Jag kan tänka mig att han tog brödkniven. Ska bli mycket intressant om vi får läsa FUP och kommande dom. Är verkligen nyfiken på vad en sån där ensamkommande tar till för medel att avliva sin skolfröken.
Senast redigerad av avskildhet 2019-06-30 kl. 01:22.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in